Tedd állványra, (vagy valahogy egyenesbe) a motort, engedj le 1 decit és jó lesz. Az owners manuálban benne van, ha van ilyened. Egyébként az alsó és felső szint közötti külömbség valóban csak decik kérdése.
Igen. Pont azt mondtam amit dannyl, csak nem ennyire részletesen. A viszkozitásuk egyforma, hiszen mindkettő 10-es, viszont az 50-es kevesebbet veszít belőlle nagy hőmérsékleten. Hőtűrő képesség= kenési képesség megmaradás és kokszosodási hajlam 100C-on. A suliba még így tanultam. Én inkább 50-est használok, mert nyáron sokszor 100 fok körül van az rr vize, ha nem tudok folyamatosan haladni. Szerintem jobban véd az 50-es.
ha már ennyire olajoztok akkor mondjátok már meg hogy mennyi olaj megy a 05ös verzióba mert össze vissza mutat a mutatóm.tettem bele 3l-t teljesen üreset mutatott, tettem hozzá még 2 decit és igy meg feljebb van a maxnál. na most akkor mi?
Csakhogy elkerüljük a félreértéseket: A "W" jelölés a hidegfolyósságot határozza meg, azaz azt jelenti, hogy hidegen mennyire folyós az olaj. Minél nagyobb ez az érték, annál dermedtebb. A második szám jelzi, hogy az olaj melegen (100 Celsius fok) mennyit veszít a kenéséből, mennyire marad "vastag" az olaj. Minél nagyobb ez a szám, annál jobb marad a kenése az olajnak meleg körülmények közt. Tehát a 600RR-be 10W-40 utcára (1x-1x elhúzom neki), de sportosabb stílusra 10W-50 ajánlott. Szerintem
majdnem! Viszkozitás! parasztosan fogalmazva nagyobb viszkozitású anyag nehezebben folyik, a kisebb viszkozitású folyadék hígfolyósabb. tételezzük fel van 10W40-ed és 10W50-ed
A 10-es szám a hidegen való viszkozitását jelenti(nem üzemi hömérsékleten pl télen inditáskor) a W= winter tehát télen is alkalmazható a 40/50 mutatja az üzemi hőmérsékleten való viszkozítását! Tehát nem a hőtürő képességet mutatja!
És + infoként nem hiába van 0W40.5W40 ezeknek az a szerepe, hogy minél nagyobb hidegben is képes legyen az olajpumpa szállítani az olajat.
Akkor azt kompletten kell szerintem cserélned..
Mert az óra felső része még csak megoldható, nekem 12.000-et mondtak a Hondánál, de mivel lejjebb is sérült a műszerfalad, így tuti, hogy egy bontottat kell venned majd. 50.000 ha mázlid van, ha nincs 60-70.000 bontója válogatja..Baján van egy bontó, ott volt akkor amikor én kerestem (kb 2 hónapja) azt 50-ért adták.
eladó cbr 600 rr-re, 2007-től akrapovich titán sportdob összekötővel együtt , valamint two-brothers karbondob összekötőcsővel, mindkettő hibátlan állapotban, érdeklődni kizárólag telefonon a 0620/598-2538-as számon lehet
A 10-es szám a hidegen való viszkozitását jelenti(nem üzemi hömérsékleten pl télen inditáskor) a W= winter tehát télen is alkalmazható a 40/50 mutatja az üzemi hőmérsékleten való viszkozítását! Tehát nem a hőtürő képességet mutatja!
És + infoként nem hiába van 0W40.5W40 ezeknek az a szerepe, hogy minél nagyobb hidegben is képes legyen az olajpumpa szállítani az olajat.
Az 50-es szám a hőtűrő képességet jelenti.
Mert az óra felső része még csak megoldható, nekem 12.000-et mondtak a Hondánál, de mivel lejjebb is sérült a műszerfalad, így tuti, hogy egy bontottat kell venned majd. 50.000 ha mázlid van, ha nincs 60-70.000 bontója válogatja..Baján van egy bontó, ott volt akkor amikor én kerestem (kb 2 hónapja) azt 50-ért adták.