Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csel van: hajtsd be a tükröket
Hja, 1-esnél, de nekem azt mondta, hogy hallja a többinél is... Viszont sajna a szuterin ajtómon épphogy befér a gép, és ahogy a küszöbön áttolom nehéz megtartani, és néha nekiütődik a falnak, vagy a szárfának a tükröm. Ma néztem 3 hét után már szép karcos... El lehet ezt tünteni? Van vmi csel?

ne igyál annyit ...vagy inkább igyál még egyet
Hááát minden... csak köszöntem neked
szia ..mi ilyen vicces?
Zseeeeeeeby szia
csak 1-esnél, nem? ..de annál nem csak a 600-as
3 hetes a motor, benne van már 2000 km :D Viszont minden 600as szépnagyot kattan váltáskor, vagy csak én vagyok béna? Haver mondta, ha közeledek az üzlete felé ebből a hangból tudja, hogy én megyek arrafelé....
Hello. Nincs valakinek tapasztalata Martin kipuffal kapcsolatban, ja persze 600rr-el, nem sv1000rel
Dobj 1 mailt és küldök képet
Ha már ilyen motorral akarsz kezdeni akkor minimum jo bőrruci,+bukógomba a motorra!
Kezdő motornak inkább kisebb cm3-is kellene nem?
Nem akarom elvenni a kedved a mocitól,mindenki a saját kárán tanul
Nekem kis cbr-em volt elötte!
Jó mondjuk volt már alatam elötte haver 93-as zxr750-ese, de nagyon hamar meg lehet szokni és össze lehet ismerkedni a 600RR-el!
Hello
Engem érdekelne
Mennyi? Képeket raknál fel róla?
Csatlakoznék az előttem szólókhoz! Szerintem is kezes bárány, hihetetlenül jó motor, de nem elsőre! Bár nálam is hirtelen ugrásnak számított egy kéthengeres 500 köbcentis után, de azért legalább már motoroztam előtte. Nagyon finoman kell bánni a jobb kezeddel és szerintem ezt nem egy 600RR-en kell megtanulni! Azon inkább már alkalmazni kell...majd...
Hali van 1 fém rendszám tábla tartóm állítható dőlés szög stb.stb. NEM KÓKÁNY Képet kérésre küldök
SOS! Haver tengerre indult ma az 1000RR-jével, de meghalt a tekercselt generátora! Sürgősen keresünk neki 1 generátort, vagy csak belsőt (tekercset), állítólag a 600RR-é is UA.!? Ha vki tud ilyet Please jelezze! Köszi!
szerintem kezdőmotornak semmiképp ne ilyet! engem is meg tud lepni még, pedig már motoroztam előtte (nem mondom hogy sokat de 25e km azért nem 0)

egyébként meg az elsőbbségről annyit h ma jöttem haza és nyilegyenes uton. kocsival voltam, buszt mondom megelőzöm mert ment vagy 60nal a jo kis Ikarus. index ki előzés megkezd, aztán pont ott előztem ahol van egy kis bekötő ut balról, és a sarkon egy kis ház amitől balra nem látni ha a bekötőről jössz csak jobbra. tag nagy bömössel ki is fordult elém.mikor megláttam előttem a kocsit láttam a srác még mindig jobbra (!) néz. nekem satu, az votl a szerencse h nem gyorsabban értem oda, meg hogy igy be tudtam még menni a nagy fékkel a busz mögé.
ha meg motorral megyek akkor bele se merek gondolni mert motorral nem ilyen lassan előzök és akkor hamarabb odaértem volna és......

úgyhogy nagyon vigyázzatok! elsőbbségetek csak akkor van ha meg is adják. kresz szerint szabályos voltam a csávó nem. de mit ér ez ha már megvan a baj. többet nem előzök kereszteződésben még ha megengedett is.
Szerintem kisebb kaliberű motorral kezdj. Az a lényeg elsajátitsd a dolgokat aztán jöhet a nagyobb. Szerintem.
Hi!

Simán jó első motornak is, nagyon kezes a kicsike.... 2 hete vettem meg, persze mutatott 1-2 új dolgot.... szokni kell, de nekem nagyon tetszik!
Sziasztok!
Nekem nagyon tetszik a CBR 600 RR,ilyet akarok venni jövőre,de még nem volt motorom.Mi a véleményetek,jó első motornak vagy nagyon erős motor egy kezdőnek?
Te má itt kockulsz?
Gyálon tegnap láttam egy cbr 600rr motort ,2x is. Ha valaki tudná ki a gazdája kérem jelezze
Akkor itt az újabb fotósorozat Ugye,amint látszik ez a fejidom belseje.
Este 2 személlyel gurultunk és arra lettem figylmes, hogy az autósok mindig villogtatnak ... aztán rajöttem, hogy a Hondán a súlypont hátrébb került, és az eget pásztázza a tompított fény. Buhera nélkül lehet ezt állítani?
Sziasztok! Az alábbi slick, vágott slick és sportgumik eladók: Dunlop D208 120/70-180/55 párban, Pirelli Dragon Supercorsa 120/70-190/55 párban, Metzeler Slick 120/70-180/55 párban, Michelin Pilot Power 120/70-180/55 párban, Pirelli Diablo Superbike 120/70-190/55 párban, Bridgestone Racing Battlax 120/600 (ugyanaz, mint a 120/70-es) 190/645 (190/55) párban, Bridgestone Slick 190/645, Michelin Power Race 190/50, Michelin Pilot Power 120/70, 2 db Dunlop Sportmax GP Racer 120/70, Pirelli Diablo Superbike 120/70, Bridgestone Battlax 120/70, 1 db Michelin Pilot 19/67-17, 4 db Michelin Pilot 18/67-17, 2 db Michelin Pilot 12/60-17.