Itthon egyelőre nem szólnak érte a yardok, de pl. Németo-ban bevonhatják a forgalmidat érte.
Várható, hogy itt is lesz hamarosan valami szabályozás. Ami fix, hogy autónál az automatikus szintszabályzás és a fényszórómosó kötelező hozzá. A nagyobb baj az, hogy a halogénizzós lámpatest tükre nem a xenonhoz van kialakítva, ezért lehetnek fényreflexiók, amik zavaróak lehetnek a szembejövőknek.
helló, ragaszd be sziloplaszttal. kell neki ugyan száradási idő, de kissé rugalmas tartást ad és bármikor nyom nélkül kézzel, oldószer nélkül is eltávolítható és mehet vissza a régi.
ugyanakkor a xenonhoz aktív fényszóró vetítési távolság-szabályzás és fényszórómosó szükséges, hogy legálisan használhassad közúton.
jah, nekem is ezt javasolta egy cimbi, hogy fúrjam ki. Néztem, meg lehet-e ezt úgy oldani, hogy esetleg a gyári izzó is visszamenjen, de az érintkezőket is ki kell pucolni onnan akkor, mert nem fér be a xenon, szóval ha átalakítom, akkor nem igen lehet visszatenni már a gyárit. A rendőr bácsi meg nehogy mondja, hogy alakítsam vissza eredetire. :P Mert nem tudom, lehet ezt közúton egyáltalán használni (legálisan)? Mert a doibozán is az van csak zárt versenypályára. :)
viccelsz?! Legszebb a világon! ;) :D Bár már nem is így néz ki teljesen. Idén is már tunigolgattam kicsit (karbonmintás kis tükör, ill. hátsó sárvédő, üléspúp, alu rendszámtartó, ill. láncvédő,stb...), csak a képek még tavalyiak. :) Majd update-elem.
Nem tudom kinek van xenon a gépében, de egy kis segítségre lenne szükségem a bekötésével kapcsolatban.
A xenon izzót nem igazán vágom, hogy kellene a lámpába fogatni úgy, hogy az jó is legyen?! Mellékelek egy képet. Felül a régi izzó balra a foglalatával. Ezt a foglalatot rögzíti a lámpabúra hátsó részéhez egy görbített drót, amit rányomsz és be kell akasztani, így feszíti a foglalatot a helyén. Viszont ebbe a foglalatba nem megy bele a xenon izzó (alul), így próbáltam a foglalat nélkül rögzíteni azzal a dróttal, de szerintem nem valami frankónak tűnt úgy.. Kissé mozog is a xenon izzó, meg a vége bele is ér kicsit a lámpa foncsor részébe, ami nem hinném, hogy előny, mert van egy kis celsius. Gondolom a xenonok típusai között is lehet eltérés, de ha valakinél u.ez a probléma jelentkezett, megköszönném, ha megírná, mire jutott vele. Köszi. Amúgy 03-04-es RR-ről van szó.
Várható, hogy itt is lesz hamarosan valami szabályozás. Ami fix, hogy autónál az automatikus szintszabályzás és a fényszórómosó kötelező hozzá. A nagyobb baj az, hogy a halogénizzós lámpatest tükre nem a xenonhoz van kialakítva, ezért lehetnek fényreflexiók, amik zavaróak lehetnek a szembejövőknek.
ugyanakkor a xenonhoz aktív fényszóró vetítési távolság-szabályzás és fényszórómosó szükséges, hogy legálisan használhassad közúton.
de most már hozzunk össze egy olyat, amin a tiéd is, és az enyém is az igazi tulajokkal van jelen
Nem tudom kinek van xenon a gépében, de egy kis segítségre lenne szükségem a bekötésével kapcsolatban.
A xenon izzót nem igazán vágom, hogy kellene a lámpába fogatni úgy, hogy az jó is legyen?! Mellékelek egy képet. Felül a régi izzó balra a foglalatával. Ezt a foglalatot rögzíti a lámpabúra hátsó részéhez egy görbített drót, amit rányomsz és be kell akasztani, így feszíti a foglalatot a helyén. Viszont ebbe a foglalatba nem megy bele a xenon izzó (alul), így próbáltam a foglalat nélkül rögzíteni azzal a dróttal, de szerintem nem valami frankónak tűnt úgy.. Kissé mozog is a xenon izzó, meg a vége bele is ér kicsit a lámpa foncsor részébe, ami nem hinném, hogy előny, mert van egy kis celsius. Gondolom a xenonok típusai között is lehet eltérés, de ha valakinél u.ez a probléma jelentkezett, megköszönném, ha megírná, mire jutott vele. Köszi. Amúgy 03-04-es RR-ről van szó.
ahogy Gy. F. mondaná: csináljuk meg, csináljuk meg, csináljuk meg!
na majd Rocky-ról keresek valami "cukit"