Csáó!
A láncot mindenféle képpen kell fújni.
Szerintem a Castrol-os a legjobb.
Hiába dobja le.
Megnöveli a lánc élettartamát+nem lesz hangos.
Én kb 500-ankén szokta fújni.
Vagy ha a lánc közepe kifényesedik.(általában előbb mint 500km)
Csáó!
Kérdés: ki szokta fujni a láncot?
Havert kérdeztem, h ő is 500 km-enként fuja a láncot?
Ő azt mondta, h nem szokta, mert ugy is ledobja magárol!
Kinek mi a véleménye?
Nem aranyból van, csak a LED-es lámpa kb. 10 ezer, a két gumis izé, ami nem illik sehova 5-5 ezer és a többi jó erős anyag, amit összevissza csavarozgatsz, a maradék
Azt a kis csavart jobb oldalon én úgy raktam be, hogy kicsit feljebb hajtottam a rendszámtartót, és fúrtam még egy lyukat... de így is eléggé azonosítható maradtam hátulról
Mindenesetre az érdekelne, hogy az a két gumis menetes belsejű valami mire való?... Azokat nem sikerült sehova beépíteni
Szia!
Nekem a lelazulással még nem voltak gondjaim (csavarok nekem is maradtak bőséggel), a kábel hossza is elégnek bizonyult, de tény, nem a magyar utakra van kitalálva. Szerencsére a dangeres fiúk minden problémát orvosolnak, és a cég is folyamatosan javítja a cuccot, a visszaérkező hibák alapján. Nekem törés/repedés gondjaim voltak vele leginkább, de Daniék rendre cserélték a hibás alkatrészeket.
Ami fontos: a rendszámtartó jobb oldali rögzítőcsavarjánál van egy pici kis furat, amibe egy apró biztosító csavar megy bele, anélkül nem él a garancia! Tudom, hogy ezzel nem lehet extrém szögben állítani a rendszámot, de ennyit megér, hidd el.
Lenne hozzád egy kérdésem. Ugyanolyan ValterMoto-s rendszámtartóm van, mint Neked. De amellett, hogy nem minden csavar illetve mellékelt cucc kellett az összeszereléséhez, illetve, volt, ami kicsit kevésnek is tűnt... mindegy is ... szóval mióta felszereltem, a csomagban mellékelt csavarok rendszeresen lelazulnak. Elb..tam valamit, vagy ez így természetes? Csak mert 30 ezerért szerintem belefért volna mondjuk egy kicsit hosszabb kábel, rendes csatlakozókkal - vagy mikkel - a végükön, meg úgy egészében egy olyan rendszámtartó, amit egy atombomba sem tud letépni. De ezt már a magyar utak is kikezdik...
Hát nincs nagy baj a lábával csak térd alatt kicsit lejött a plezur, de nem vészes!
Hát most megtanulta, hogy miért kell a bőrruha!
Legközelebb már abban jönn szerintem!
neeeeeeeeeeem, nem én költöttem, de akár én is lehettem volna
mikor beszélünk, Mutter? mikor érsz rá? ...de úgy rendesen, szóval amikor nem vendégségben vagy, meg nem vezetsz, meg nem lángol a háttérben a fél konyha.. türelmetlenül, ünneplőben vacsorát váró gyermekekkel... ..szóval amikor nem akarsz mekdonáccot játszani...
A láncot mindenféle képpen kell fújni.
Szerintem a Castrol-os a legjobb.
Hiába dobja le.
Megnöveli a lánc élettartamát+nem lesz hangos.
Én kb 500-ankén szokta fújni.
Vagy ha a lánc közepe kifényesedik.(általában előbb mint 500km)