A leírás szerint 12ezer az olajcsere intervallum, de mindenki a 6ezret javasolja és ha igényes vagy, be is tartod ezt.
Nagyszerviz alatt mit értesz? Ha venni akarsz, vidd el a motort egy kereskedésbe és kérj egy állapotfelmérést (minden szalon/szervíz csinál ilyet, max 10ezer lehet). Én a Takobert javasolnám (cím a neten), vidd oda vétel elött és nézesd át. Ők egyből megmondják, hogyha valami azonnali orvoslásra van szükség, meg elmondják, mire várhatsz. Ha már megvetted, akkor meg mindenképp egy olajcserével kezdenék, valamint jól átnézetném a szerelővel.
Sziasztok szeretnék tanácsot kérni!
Most vennék egy 600 rr.t és 19800 km van benne 2003-as évjárat 1,3 milla, és hogy nagyszervíz mikor kellene meg hogy alapból milyen gyakran kell ezt szervízelni mert sehol sem találok róla útmutatót.
várom válaszotokat előre is köszi
Ez nem a korom miatt van!
Mielött médiagekkó lettem, autóvillamossági és gépjárműtechnikai műszerésznek tanultam.
Apám meg géplakatos és mivel mióta az eszemet tudom, maszek, az egész gyerekkorom műhelyben, csavarok, gépek, kulcsok, fúrók, stb közelében telt. Általában nem szoktam kétségbe esni valami kis mechanikus problémán.
Sajnos még nyomatékkulcsom nincs, de tervbe van véve, mert kellene...
Igazad van, Kakasdon találtam is 15 eft-ért konzolt! Az jó ár? Eladom a gépet úgy néz ki, és az új gazdinak kellene, mert a jobb konzol kicsit deformálódott! A verseny lábtartó szett előnyeit nem vitatom! Bár most a Honda napon jó volt a kissé ferde gyári is a pancsiringen!
Ha jól tudom, ott is a csavarok metrikus rendszer szerint vannak. Legalábbis az autóikon igen, bezzeg az angoloknál nem. Legalábbis a régebbi angol kocsiknál még a kulcsnyílások sem stimmeltek.
Szerintetek az amerikai cbr modelleken (929 cbr-re gondolok) mások a csavar szabványok meg ilyenek? Úgy tudom amerikában nem metrikus menet van és a mértek sem egyeznek az európaival. Szóval ha egy amerikai modellt veszek akkor ott lehetnek ilyen problémák? Vagy egy ameikai modell miben különbözik egy európaitól, mert látszatra csak fényezésben, de valójában is? Köszi!
Akkor valami bontót keress...
Gyári alkatrészeket maximum bontva kapsz "jóáron". De mi a bajod a komplett, versenyszettel? Legalább megtartja a motorod oldalát, ha perecelsz. Mint egy jobb bukógomba. És ha jól tudom, az alap szett nem is valami horror árban...
Cs all. Végre én is hozzájutottam egy ilyen mérges kis motorhoz és az volna a kérdésem hogy milyen "viszkozitásu" olaj kell bele. Meg valami gyári könyv nincs vkinel e-bookként,vagy valahol a netet?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy bal oldali lábtartó kéne nekem, egy 2005-ös RR-hez. Nem tudnátok segíteni, kicsit? Előre is köszönöm a segítséget, és Zsebynek a szellemes beszólást! Mert úgysem bírja ki!
Nagyszerviz alatt mit értesz? Ha venni akarsz, vidd el a motort egy kereskedésbe és kérj egy állapotfelmérést (minden szalon/szervíz csinál ilyet, max 10ezer lehet). Én a Takobert javasolnám (cím a neten), vidd oda vétel elött és nézesd át. Ők egyből megmondják, hogyha valami azonnali orvoslásra van szükség, meg elmondják, mire várhatsz. Ha már megvetted, akkor meg mindenképp egy olajcserével kezdenék, valamint jól átnézetném a szerelővel.
Most vennék egy 600 rr.t és 19800 km van benne 2003-as évjárat 1,3 milla, és hogy nagyszervíz mikor kellene meg hogy alapból milyen gyakran kell ezt szervízelni mert sehol sem találok róla útmutatót.
várom válaszotokat előre is köszi
amúgy elől gombolós, hátul patentos...
Mielött médiagekkó lettem, autóvillamossági és gépjárműtechnikai műszerésznek tanultam.
Apám meg géplakatos és mivel mióta az eszemet tudom, maszek, az egész gyerekkorom műhelyben, csavarok, gépek, kulcsok, fúrók, stb közelében telt. Általában nem szoktam kétségbe esni valami kis mechanikus problémán.
Sajnos még nyomatékkulcsom nincs, de tervbe van véve, mert kellene...
...a korodból adódó tapasztalatnak köszönhetően
Szerintetek az amerikai cbr modelleken (929 cbr-re gondolok) mások a csavar szabványok meg ilyenek? Úgy tudom amerikában nem metrikus menet van és a mértek sem egyeznek az európaival. Szóval ha egy amerikai modellt veszek akkor ott lehetnek ilyen problémák? Vagy egy ameikai modell miben különbözik egy európaitól, mert látszatra csak fényezésben, de valójában is? Köszi!
Gyári alkatrészeket maximum bontva kapsz "jóáron". De mi a bajod a komplett, versenyszettel? Legalább megtartja a motorod oldalát, ha perecelsz. Mint egy jobb bukógomba. És ha jól tudom, az alap szett nem is valami horror árban...
oan izé vaaaaaaaaaaaaaagy!
Eladó cbr600rr alkatrészek vegyesen :
link
link
link
06707764510
A segítségeteket szeretném kérni. Egy bal oldali lábtartó kéne nekem, egy 2005-ös RR-hez. Nem tudnátok segíteni, kicsit? Előre is köszönöm a segítséget, és Zsebynek a szellemes beszólást! Mert úgysem bírja ki!
...de a télapó ölébe bele szoktak ülni a gyerekek, nem?