Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CS all. Milyen olaj és mennyi jár az RR-be?
Olyanokra gondoltam mint pl.: a motor szabájzása, szelepek hézagolása stb.
A leírás szerint 12ezer az olajcsere intervallum, de mindenki a 6ezret javasolja és ha igényes vagy, be is tartod ezt.
Nagyszerviz alatt mit értesz? Ha venni akarsz, vidd el a motort egy kereskedésbe és kérj egy állapotfelmérést (minden szalon/szervíz csinál ilyet, max 10ezer lehet). Én a Takobert javasolnám (cím a neten), vidd oda vétel elött és nézesd át. Ők egyből megmondják, hogyha valami azonnali orvoslásra van szükség, meg elmondják, mire várhatsz. Ha már megvetted, akkor meg mindenképp egy olajcserével kezdenék, valamint jól átnézetném a szerelővel.
Sziasztok szeretnék tanácsot kérni!
Most vennék egy 600 rr.t és 19800 km van benne 2003-as évjárat 1,3 milla, és hogy nagyszervíz mikor kellene meg hogy alapból milyen gyakran kell ezt szervízelni mert sehol sem találok róla útmutatót.
várom válaszotokat előre is köszi
Míg élek, remélek... (idézet a Jó reggelt, Vietnam! c. filmből)
reménykedsz, mi?
amúgy elől gombolós, hátul patentos...
Lassan a térdemre fogsz feküdni én meg kiporolom a hátulgombolós nacidat!
.."mielőtt még", meg "itt tanultam, ott tanultam", és "gyerekkorom"... mondom én, hogy a korod miatt van minden!
Ez nem a korom miatt van!
Mielött médiagekkó lettem, autóvillamossági és gépjárműtechnikai műszerésznek tanultam.
Apám meg géplakatos és mivel mióta az eszemet tudom, maszek, az egész gyerekkorom műhelyben, csavarok, gépek, kulcsok, fúrók, stb közelében telt. Általában nem szoktam kétségbe esni valami kis mechanikus problémán.
Sajnos még nyomatékkulcsom nincs, de tervbe van véve, mert kellene...
te mindent jól tudsz



...a korodból adódó tapasztalatnak köszönhetően
Igazad van, Kakasdon találtam is 15 eft-ért konzolt! Az jó ár? Eladom a gépet úgy néz ki, és az új gazdinak kellene, mert a jobb konzol kicsit deformálódott! A verseny lábtartó szett előnyeit nem vitatom! Bár most a Honda napon jó volt a kissé ferde gyári is a pancsiringen!
Ha jól tudom, ott is a csavarok metrikus rendszer szerint vannak. Legalábbis az autóikon igen, bezzeg az angoloknál nem. Legalábbis a régebbi angol kocsiknál még a kulcsnyílások sem stimmeltek.
Sziasztok!

Szerintetek az amerikai cbr modelleken (929 cbr-re gondolok) mások a csavar szabványok meg ilyenek? Úgy tudom amerikában nem metrikus menet van és a mértek sem egyeznek az európaival. Szóval ha egy amerikai modellt veszek akkor ott lehetnek ilyen problémák? Vagy egy ameikai modell miben különbözik egy európaitól, mert látszatra csak fényezésben, de valójában is? Köszi!
Akkor valami bontót keress...
Gyári alkatrészeket maximum bontva kapsz "jóáron". De mi a bajod a komplett, versenyszettel? Legalább megtartja a motorod oldalát, ha perecelsz. Mint egy jobb bukógomba. És ha jól tudom, az alap szett nem is valami horror árban...
Csak kompletten és csak versenyszettek vannak neki!
Az óccsónak számít? 1 próbát megér! Köszike!
Danger?
Sziasztok! Segítségeteket kérném! Hol tudnék barátságos áron sos jobb oldali első lábtartó konzolt venni '05-ös 600RR-emre? Előre is köszi a tippeket!

oan izé vaaaaaaaaaaaaaagy!
Cs all. Végre én is hozzájutottam egy ilyen mérges kis motorhoz és az volna a kérdésem hogy milyen "viszkozitásu" olaj kell bele. Meg valami gyári könyv nincs vkinel e-bookként,vagy valahol a netet?
Üdv.

Eladó cbr600rr alkatrészek vegyesen :

link

link

link


06707764510
Miről beszélsz? Zseby nem olyan...
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy bal oldali lábtartó kéne nekem, egy 2005-ös RR-hez. Nem tudnátok segíteni, kicsit? Előre is köszönöm a segítséget, és Zsebynek a szellemes beszólást! Mert úgysem bírja ki!
Igen, a fesz-szabályzó lett a probléma. Mindent kösz. Üdv.: Domona
át tudom érezni... ...én is nemsokára betöltöm a 28-at...
...de a télapó ölébe bele szoktak ülni a gyerekek, nem?