Normális vagy? Majd pont itt fogunk lebeszélni a 600RR-ről? Bár a fekete-fehérről lebeszéllek, nekem is az van, szerencsére nem sok van belőle, ne is legyen, inkább vegyél szuzuki-kék-et.
Szerintem hallgass meg minél több véleményt, olvass minél több tesztet. Persze fontos, hogy eldöntsd, mire is kell neked a sportmotor. Mert gyakran beleszeretünk egy sportgépbe, aminek a tudását a körúton akarjuk kihasználni leginkább, ahelyett, hogy vennénk egy utcai vasat.
Nézegesd őket, ülj rájuk, ha teheted, menj is velük egy kört és azt vedd meg, amibe beleszeretsz. Annyira aprók a különbségek a jelen 600as sportgépei között, hogy soxor az első benyomás alapján választunk.
Ha meg csak is RR jöhet szóba, akkor ne fikázd a kawasuzukiyamahastb konkurrenciát, mert csúnya nagy vihart indítasz vele, mindegyiknek vannak fanatikus rajongói, mert nekik meg az jön be. És mindegyiknek vannak hibái is, azokról meg olvashatsz az általad is idézett, elnagyolt kritikákat szerte a neten.
ÓÓÓ, még, méééég! Mondjatok még ilyeneket az Blade-ről! Sőt kérnék ilyen szörnyű tapasztalatokat a 600RR-ről! Akkor még könnyebb lesz meggyőzni magam, hogy nem kell nekem a Váci úton a kirakatből az az istennő fekete-fehér 600RR baby! Ha elég ilyet hallok, megnyugszom, hogy nagyon jó nekem a '91-es VFR, ami óra szerint 100e km felett jár pedig 2 szezont legalább állt a km órája, és eddig amit a kopó (vagy törő ) dolgokon kívül kellett cserélni az egy szelephimba volt (7e HUF) és egy vízpumpa (8e Bián), de utóbbi valószínűleg egy korábbi tulaj hanyagságából.
Mééééééggg!
... kitalálom mind mind mind kawa tulaj, mondhatni kawa-buzi.
de ez télleg az utsó hsz em. mindenki azt veszi ami tetszik. mert hát ilyen szinten hétköznapi motorozásban olyanannyira nincs különbség mint hogy aszondom hogy az erdőben van tölgy fa meg bükk fa.
de érdekes mód, ha minőségről kérdezik az emberek, egyhangúan a Honda viszi a pálmát.
Én nem a Hondát akartam szidni. A Suzuki váztöréséről én is hallottam. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy minden gyártónál vannak hibás szériák. A 954RR blokkrobbanása nem egyedi eset.
De pl. az én ZX-10R-et is visszahívták mert elrepedhetett az első felni.
Figyu Sheph4rd! Ha CBR600RR-t akarsz venni semmi gond vegyél azt. Mond, hogy az tetszik vagy , hogy Honda-buzi vagy. Magánügy. De! Az itteni boncteremben 5 leírás van a 636-ról. EGYIK SEM SZIDJA A FÉKET SŐT! VAN AMELYIK ISTENÍTI! Azt azt hiszem a topic lakóknak is el kell ismernie, hogy a Kawasaki mindig is híres volt a kiváló fékjeiről. Már az első ZX-9R- óta.
A 636 meg messze nyomatékosabb mint a kortársai.(Természetesen a köbcenti előnye miatt). Az első szériás 600RR meg híresen nyomaték szegény. Ez nem genyózás hanem tény.
De, hogy jót is mondjak a 2007-es 600RR meg a 2008-as 1000RR a kategória első helyén áll. (Sajnos ) De gondolom ez téged nem igen érint.
A kormánycsapkodásról meg csak annyit, hogy én aztán tudom mi az. Azt hiszem (sajnos) nyugodtan kijelenthetem, hogy széria motorok közül a 04-05-ös ZX-10R a legcsapkodósabb. (3-ban 210-220 között is megörvendeztet néha vele)
Na ilyen sem minden nap fordul elő azt garantálni tudom.
amúgy a hibákról... láttam már zsír új 1000res gixert, assszem de ebbe nem vagyok biztos, aminek megrepedt a váza... szóval ennyiből semmi sem tökéletes.
zárásul, suzukim azért nem lesz, mert elvből nem vásárolok suzuki motor családból. Kawám meg azért nem lesz, mert ha lesz annyi pénzem, akkor már más motort veszek min pl egy 636 ost. Mert nem is jön be, no meg a tesztek sem vetnek valami jó fényt a dologra. (kivéve a kawa tulajok )
Az 1,7 millió az tényleg nagyon sok itt egy példa erre a véleményemre söt 2 is !
http://www.hasznaltauto.hu/2102457_honda_cbr_2006
http://
www.hasznaltauto.hu/1972349_honda_cbr600rr_2005
az enyém túra sport, szóval ebből kifolyólag nem vagyok barom... viszont
nekem a yamahám van, és honda fan vagyok. ezért javítanám azt a dolgot, hogy nagy barom aki nem olyan géppel közlekedik amit istenítni. mert pl nekem anyagi dolgok választottak el tőle.
... bocs, télleg nem akarok belefolyni, de ezt nem tudtam kihagyni:
"Ha megkérdeztél volna jó pár tulajt, akkor lehet hogy kicsit árnyaltabb kép alakult volna ki benned.. "
Már mint kawatulajokat? Melyik az a barom aki megvesz egy motorot, és nem a saját márkáját isteníti dicséri? Szerintem ilyen nem létezik, mert akkor nem olyan motorja lenne, hanem amit dicsér.
Másik, számomra a technikai háttér, mint utcai, mint pálya kezelhetőség, és persze messziről híres hibamentes motorikus működés nem jelent mást mint HONDA.
nem a Kawasaki fikázásról van szó.. Arról van szó, hogy olvasol egy véleményt, ami mellesleg enyhén megkérdőjelezhető, hiszen emberünk - mint kiderült - nem töltött túl sokat ennek a motornak a nyergében! Ha megkérdeztél volna jó pár tulajt, akkor lehet hogy kicsit árnyaltabb kép alakult volna ki benned.. Lássuk részleteiben : Az hogy a motoron 7 - 8 ezer körül jön meg a teljesítmény, teljesen normális, hiszen kb mindegyik 600-ason így van. Az hogy ezt lórúgás szerűen teszi? nos ez nem teljesen így van.. Volt szerencsém a 03-04-es és a 05 - 06-os Kawát is "megülni".. Erős mindkettő, a korábbi modell sokkal durvább, de nem vadállat módon érkezik a teljesítmény. Persze, ha egy 400-asról ülsz rá, akkor tud meglepetés okozni.. De könyörgöm, miért van az embernek agya? Azért hogy ne ész nélkül húzza a gázt! Fékek.. elmelegszik? Persze, intenzív szerpentinezés után az összes motoron elmelegszik, "elnyúlik" a fék, ha nincsenek lecserélve a fékcsövek fémre! Nem magyarázom miért, szerintem tudod te is.. Kormánygátló.. Szerény véleményem szerint, az az idióta aki egy sportmotorra nem tesz kormánylengéscsillapítót! Ezeknek a motoroknak, a kezelhetőség, és fordulékonyság miatt hegyes a villaszögük, ergo idegesek egyenesben, szitálnak kigyorsításnál, mert emelgeti az elejét, és csapkodhat.. viszont fordulnak mint a barom.. Futómű.. A Suzuki híres a kezelhetőségről, és ez előtt meg is kell hajolni.. De hogy fényévek lennének? Azt azért nem hiszem, bár nem mentem még Suzukival.. Ha jól be van állítva, akkor nagyon kezes ez a motor is. (kezesebb mint az elődje) De az szinte tuti biztos hogy küzdősebb mint egy Suzuki. Az sem kizárt hogy emberünknek szarul votl beállítva a futóműve, vagy csak az olaj nem volt benne tuti.. stb stb.. millió meg egy oka lehet.. Említette emberünk a váltót is.. Nos, ebben téved.. A váltó pontos ugyan, de ez az az egység amivel esetleg lehet probléma, bár ez inkább a 03 - 04-es modellre jellemző.. És végül az hogy 15p múlva nyélgázon ment vele.. no könyörgöm.. Az miért a motor hibája ha valaki idióta?
Ha motort akarsz venni, akkot járd körül a témát rendesen... olvass utána TÖBB forrásból a dolgoknak, nézz szét, próbálj tesztelni, és azután döntsd el mit akarsz. A mai sportmotorok nagyon közel vannak egymáshoz, minimális különbségekkel jobbak ebben, gyengébbek abban.. Azután dönts miután begyüjtötted a lehető legtöbb infot, és ha eldöntötted milyen stílusban és hol és hogyan szeretnél motorozni.. Hiszen a a stílusodnak megfelelően kell(ene) motort választani... kb ennyi... Nem kioktatni szeretnék, és nem a Kawát védeni, hiszen hol érdekel engem hogy mit veszel.. Csak segíteni, és elmondani hogy ne egy elb@szott kritika alapján dönts..
ZX 636R
kawa - nem lopta be a szívembe magát -.-
Szöveges ítélet
2007 nyarán úgy döntöttem egyszer élünk és egy 400-as öreg yamaháról felülök egy ilyenre, új gép, erős és minden csaj erről álmodozik. Nos a bennem kialakult kép kicsit másképp fest.. kissé "bolond" a motor, 7-8e fölött nagyon megjön az erő és kerezni akar, bármennyire sem szeretném, erővel nincs gond. Futóművileg nekem nem tetszik, kormánygátló nélkül szitál mint a rosseb, pedig sérülésmentes, tudom az előéletét. Váltó jó, de a váltójelző lehetne sokkal erősebb, összességében meg kell szokni a váltót. A fék háááááát nemtudom... Adagolható, de egy rövid szerpentinezés alatt, ahol azért ütni kell, elmelegszik, és olyan lesz a fék mint a takony, de sztem egy fém fékcsővel ez is orvosolható. Csajozás szempontjából ideális, akinek olyan lány kell aki a motor miatt van vele.... Meg is érdemli. Idén tavasszal kihoztam egy körre, de mivel 15p után már nyélgázon mentem vele, úgy érzem nem kapja meg a motor a kellő tiszteletet. Így jutottam oda hogy az életem fontosabb, eladom.. Van egy kis MZ-m, felgumizom, és szerintem ugyanolyan élvezeteset fogok vele kanyarogni mint ezzel. Nem sebesség, élvezet! Mentem viszont egy gsx-r 750 K6-al, hát arról csak jót tudok mondani... Fényévre van a kawasaki futóművel és fékkel a suzukitól... Az egy élmény volt tényleg, pedig nem egy kört mentem vele, hanem egy hétig a városban, pályán, mindenhol... Több kawa nem kell, max egy 1981-es injectoros GPZ gőzgép.
Hibalista
Különösebb hiba nem jelentkezett, a fék elmelegedése és nyúlóssá válása engem zavart.
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem, el fogom adni...
Értékelése:
Képek a motoromról
LX_ZX : nezd elhiszem h veded a kawa-t mert olyanod van, persze nekem se esne jol ha valaki fikazna a hőnn szeretett motoromat.....mint mar mondtam olvastam 1 cikket amiben leirjak a nagyobb hibakat ....egyebkent nem voltal bántó, hisz csak a velemenyedet mondtad el azt meg szabad !Azert koszi!
igazad van.. a Kawa az egy fos.. ha ezt hallottad róla, akkor az így is van.. ppffúújj Kawa... bbroooááff... És ebben az esetben ne is vegyél.. túl gyors, túl agresszív, túl jól fordul.. cserébe a Honda tök jó motor, igaz kicsit uncsi, és semmi különleges nincs benne, de tény hogy könnyen motorozható, és állítólag az új már elég sportos (sőt!) a pályához is.. szóval vegyél hondát, mert a Kawához nem vagy elég tökös mellesleg pedig ha hallomás alapján vásárolsz, akkor inkább semmit ne vegyél.. bocs ha bántó voltam.. mellesleg csak őszinte.. HAJRÁ!
Normális vagy? Majd pont itt fogunk lebeszélni a 600RR-ről? Bár a fekete-fehérről lebeszéllek, nekem is az van, szerencsére nem sok van belőle, ne is legyen, inkább vegyél szuzuki-kék-et.