van erre egy sokkal olcsóbb és használható megoldás veszel egy vödör sárga homokot aztán sárral adsz egy pofont a rendszámnak :D igaz hogy nem lenne szabad össze koszolni, de Istennem mindig polírozni se tudod a gépet. Vagy amit sok motoron láttam hogy power tape-el csíkba leragasztják a középső számot ..... szóval vannak okosságok
én nekem is ősszel sétál a garázsba az új gép :)
+ akkor csinálom a jogsit is :D egyébként tegnap előtt voltam a szerelőnél azzal beszélgettünk hogy milyen motort kéne venni SV650S-t ajánlotta ami szép is jó is, használtam is, kezelhető is .... csak V2 :S nem szerettem annyira a hangját a gyári dobbal, de az erővel semmi gondom. De még mindig nagyon álmodozom egy szupersport gépről vmi 600ccmes nem rég sikerült szerválni egy skype verseny ruhát is, szóval már csak a paci meg a jogsi hiányzik
nézd, én ismerem KertAce-t, és biztos lehetsz benne, hogy nem akart kioktatni, és a legkevésbé sem volt bunkó... ...nem akart rosszat! ...esetleg simán nem híve a trükközésnek, mint ahogy még sokan mások... de nyilván lesz olyan, aki tud és fog neked ebben tippet adni...
Oké, bocs, azt hittem ezek a fórumok azért vannak, hogy segítséget adjanak-kapjanak azok, akik ugyanolyan hobbit űznek. Vagy, ha valaki kérdez, szépen, akkor válaszolnak, nem kioktatnak.
Bár a kérdésre nem kaptam választ, azért rendkívül köszönöm a segítséget.
Ez nagyon jó tanács, köszönöm! Te bizonyára kibéreled az egész ringet, ha 50-nél többel akarsz menni a városban. Vagy 130-nál többel az autópályán.
Valaki más esetleg?
Szerintem se vegyél 600-as sportmocit. Vegyél inkább egy 2000. vagy utáni RS 125-öt. Kezelhető kis masina, könnyen motorozható.
Újságokat azért fenntartással kezeld. A tesztelők, újságírók nagy része "valami okból kifolyólag" Suzuki "mániás" . Ha tényleg olyan jó lenne a motor és nemcsak azért tetszene nekik annyira a suzi, mert kaptak egy motor a gyártótól, akkor a wssp is ott kellene lenniük az élmezőnybe.
Mindegy milyen motort veszel, hisz egyik nagy japán márka se rosszabb már, mint a másik. (Mondjuk suzuki sosem fog a kertemben állni ) Viszont kezdőnek semmiképp ne ülj 600-ra.
Nem olvastam végig a majd 7000 hozzászólást, bevallom, ezért lehet, hogy ismétlődő témában kérdezek. De esetleg tud valaki felhajtható rendszámtáblát, vagy bármiféle trükkös megoldást a radarok ellen?
Hát ha a k8-as GSX-R-re van pénzed, akkor egy új masinát vegyél(lehet az CBR is), és alkudd bele a ruhát. Ezért írtam, hogy kategórián belül azt kell megvenni amelyik tetszik. Nagyjából egy árban vannak. Nézz meg több márkakereskedőt, mert van ahol jobban lehet alkudni velük. Észre lehet venni azért, ha egy full idomos motor volt már sérülve. Az oldalidom alatt pl. a hűtő oldalfalán ha egyenetlenséget találsz, akkor bizony már találkozott a padlóval, nem is kicsit.
Ez az én problémám,hogy nem értek hozzá!Rátapintottál a lényegre és ezért van némi félelmem a használt gép megvételével kapcsolatban.Mi alapján döntöttél a Honda 600RR mellet mint írod akkoriban te is kezdő voltál?Bevallom őszintén a napokban elég sokat olvasgattam az újságokat és a Suzuki 600 GSX-R k8 is egy lenyűgöző masina.Egyszóval gyönyörű mind a kettő.Én úgy gondolom,hogy elenyésző a különbség legalább is egy laikus szemével nézve (mint én), itt ebben az esetben teljesen ízlés kérdése a dolog.
Ezzel egyet értek.
125-ös motorom volt, utána vizsgáztam A kat.-ból. Majd megvettema 600 rr-t, igazából 0 rutinnal. Az autopályán 70-nel jöttem haza. Én is azt hittem, hogy pár hónapig ismerkedek a géppel, de másnap 170 km/h, harmad nap bukfenc (30 km/h-val). A kár 300000 Ft., + boka zúzodás 3 hét bicegés.
Egyébként azóta mentem 11000 km.-t, idén 4500 at. Ha társasággal megyek, már mindig én vártam a többieket . Nagyon megbizható motor, csak kopó alkatrészeket cseréltem. Tavasszal rendbe teszed, egész szezont végig tudod motorozni gond nélkül. Ja gumi terén nekem michelin Pilot Power van, tökéletes.
Vásárlás előtt megnéztem motorszerlő ismerössel kb. 15 db. max. 4 éves 600 rr-t. Ebböl 2 volt sérülés mentes, a többinél az eladó át akart ba....ni (vagy km. vagy sérülés........). Azt ajánlom nagyon nézd meg, és ha teheted vigyél hozzáértő személyt.
2005-ben volt nagyobb frissítés a CBR-ekben, így tehát 2005, vagy újabbat érdemes venni. Idomokat nézd meg, hogy gyári festés van-e rajta, meg tükörrel, lámpával nézd meg az idomok belsejét, hogy volt-e hegesztve. Fékezésnél nem húz-e valamerre, jó-e az egyenesfutása. Amúgy a hátsó villa elég nagy felület, és ugye nem takarja semmi, szóval ha buktak vele, azt lehet látni. A felni szélét érdemes még megnézni, ha le van sorjásodva, az is árulkodó jel lehet. Összességében szerintem egy ilyen idős motor nem valószínű, hogy ki van nyírva. Villákat is meg lehet nézni, hogy nem ereszti-e az olajat. Érdemes vezetett szervízkönyveset venni, nagy a választék. Én annak a híve vagyok, hogy motorvásárlás után: Olajcsere(szűrő is), fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, fékbetét ellenőrzés. 20.000 Km-nél már illő láncot, lánckereket, gyertyákat is cserélni, mondd meg az eladónak, hogy ezek téged fognak terhelni, úgyhogy engedjen az árból. A gumi állapotára is érdemes egy pillantást vetni, mert ha kopott, az bizony ismét zsebbenyúlós buli lesz. Ha nagyon makacs, vagy gyanús valami állj tovább. Egyelőre ennyi.
A kormánycsapágyon lehet húzni. Picit macerás, mert le kell bontani a felső villahidat hozzá, de egy nyomatékkulccsal megoldható, szvsz aki Hondát szerel meg tudja oldani kb fél óra alatt.
Állítólag a gyári betéteket elég gyorsan eszi ez a CBR, ezért nézettem rá én is, de 5000km alatt kb a fele fogyott el. Csak most júniusban lesz 2-3 pályázás, nem szeretném, ha egyszercsak elfogyna alólam a fék.
Nekem még a gyári Brigi BT015 van fenn, nekem eddig nem volt bajom vele. Most olvastam a BT016 tesztjét, elég jókat írnak rólam, meg a Pirelli Diablo Rosso-ról is. De asszem, ha vennem kell gumit, picit sportosabbat keresek majd, talán BT002-őt, de nem vagyok nagy gumitudós sajnos. Mindenesetre ha valaki inkább túrázni akarja az RR-t, akkor teljesen jók a gyári gumik is, vagy a Metzeler Z6/DiabloStrada.
Sok hondás mondta nekem is, hogy ezekre csakis Dunlopot szabad tenni, mert arra hangolják a futóművet, de nem tudom, nekem autós téren volt vele rossz emlékem és ez vhogy nem megy ki a fejemből, ha a Dunlop, mint márka szóba kerül. Ez ilyen helytelen beidegződés, tudom én is.
BaD! Mit csináltak a kormánycsapággyal?Mert ilyen bajom nekem is van vele néha. Most hogy így írtad, ráismertem én is :)
Az enyém is most volt 6000-es szervízen, de nekem már fékbetétet kellett cserélni a bébin.. (jó, tuti sokat ment vele az előző tulaj nagy tempóval) de legalább tudja a gép, hogy mit kell csinálni ilyenkor :))))
Én a honda budába vittem a gépet, ott dolgozik a Frecska Gábor (veteránmocis bajnok), nagyon jó szerelő, nekem ő cserélt rajta gumit is, nem kis precizitással.
Én a Dunlopra esküszöm, de lehet azért, mert más sportgumival nem mentem eddig :))
Nekem D208 Race Replica van fent, vadi új :)
A motorozást mesterfokon el fogom olvasni!Süd-Tirol volt Ausztria jelenleg Észak-Olaszország.A beszélt nyelv német-olasz, de leginkább a németet mondanám az anyanyelvüknek.A CBR 600 RR nek vannak kimondottan gyenge pontjai,meghibásodások terén? Ha használt motort veszek nem ártana egyből szervízeltetni..vagy?Gumi terén ki mit ajánlana? Méret?Évjárat?hm.... 2005-nél nem régebbit. Olaj,olajcsere? Köszönöm a hozzászólásokat! Szevasztok!
A héten vittem a kicsikémet majdnem 6ezres szervízre. Azért majdnem, mert inkább korábban vittem, 5200 körül. Ártani nem árt, ha korábban cserélik.
Viszont amire érdemes ezek szerint odafigyelni, hogy a kormánycsapágyamon 1 év után, majdnem 1 teljes fordulatot lehetett húzni. Fura érzés volt elötte, hogy könnyű fékezésnél elkezdte rázni a kormányt. Na ez most megszűnt végre.
Ezenkívül olajcsere, fékbetét ellenörzés és gázbowden beállítás volt még műsoron, az egészért fizettem 25ezret. Ja és ez a Takober-nél volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. Jó hangulatú, kedves emberek, nagyon precizen nyúlnak hozzá a gép minden részéhez, az általuk kilazított csavarokat 2x is ellenörzik, hogy meg lettek-e húzva visszarakás után, minden technikai kérdésemre kimerítő választ adtak.
+ akkor csinálom a jogsit is :D egyébként tegnap előtt voltam a szerelőnél azzal beszélgettünk hogy milyen motort kéne venni SV650S-t ajánlotta ami szép is jó is, használtam is, kezelhető is .... csak V2 :S nem szerettem annyira a hangját a gyári dobbal, de az erővel semmi gondom. De még mindig nagyon álmodozom egy szupersport gépről vmi 600ccmes nem rég sikerült szerválni egy skype verseny ruhát is, szóval már csak a paci meg a jogsi hiányzik
Bár a kérdésre nem kaptam választ, azért rendkívül köszönöm a segítséget.
...és tök jó a profilja!
Valaki más esetleg?
Szerintem se vegyél 600-as sportmocit. Vegyél inkább egy 2000. vagy utáni RS 125-öt. Kezelhető kis masina, könnyen motorozható.
Újságokat azért fenntartással kezeld. A tesztelők, újságírók nagy része "valami okból kifolyólag" Suzuki "mániás" . Ha tényleg olyan jó lenne a motor és nemcsak azért tetszene nekik annyira a suzi, mert kaptak egy motor a gyártótól, akkor a wssp is ott kellene lenniük az élmezőnybe.
Mindegy milyen motort veszel, hisz egyik nagy japán márka se rosszabb már, mint a másik. (Mondjuk suzuki sosem fog a kertemben állni ) Viszont kezdőnek semmiképp ne ülj 600-ra.
Nem olvastam végig a majd 7000 hozzászólást, bevallom, ezért lehet, hogy ismétlődő témában kérdezek. De esetleg tud valaki felhajtható rendszámtáblát, vagy bármiféle trükkös megoldást a radarok ellen?
Előre is köszönöm!
kobakka
125-ös motorom volt, utána vizsgáztam A kat.-ból. Majd megvettema 600 rr-t, igazából 0 rutinnal. Az autopályán 70-nel jöttem haza. Én is azt hittem, hogy pár hónapig ismerkedek a géppel, de másnap 170 km/h, harmad nap bukfenc (30 km/h-val). A kár 300000 Ft., + boka zúzodás 3 hét bicegés.
Egyébként azóta mentem 11000 km.-t, idén 4500 at. Ha társasággal megyek, már mindig én vártam a többieket . Nagyon megbizható motor, csak kopó alkatrészeket cseréltem. Tavasszal rendbe teszed, egész szezont végig tudod motorozni gond nélkül. Ja gumi terén nekem michelin Pilot Power van, tökéletes.
Vásárlás előtt megnéztem motorszerlő ismerössel kb. 15 db. max. 4 éves 600 rr-t. Ebböl 2 volt sérülés mentes, a többinél az eladó át akart ba....ni (vagy km. vagy sérülés........). Azt ajánlom nagyon nézd meg, és ha teheted vigyél hozzáértő személyt.
Állítólag a gyári betéteket elég gyorsan eszi ez a CBR, ezért nézettem rá én is, de 5000km alatt kb a fele fogyott el. Csak most júniusban lesz 2-3 pályázás, nem szeretném, ha egyszercsak elfogyna alólam a fék.
Nekem még a gyári Brigi BT015 van fenn, nekem eddig nem volt bajom vele. Most olvastam a BT016 tesztjét, elég jókat írnak rólam, meg a Pirelli Diablo Rosso-ról is. De asszem, ha vennem kell gumit, picit sportosabbat keresek majd, talán BT002-őt, de nem vagyok nagy gumitudós sajnos. Mindenesetre ha valaki inkább túrázni akarja az RR-t, akkor teljesen jók a gyári gumik is, vagy a Metzeler Z6/DiabloStrada.
Sok hondás mondta nekem is, hogy ezekre csakis Dunlopot szabad tenni, mert arra hangolják a futóművet, de nem tudom, nekem autós téren volt vele rossz emlékem és ez vhogy nem megy ki a fejemből, ha a Dunlop, mint márka szóba kerül. Ez ilyen helytelen beidegződés, tudom én is.
BaD! Mit csináltak a kormánycsapággyal?Mert ilyen bajom nekem is van vele néha. Most hogy így írtad, ráismertem én is :)
Az enyém is most volt 6000-es szervízen, de nekem már fékbetétet kellett cserélni a bébin.. (jó, tuti sokat ment vele az előző tulaj nagy tempóval) de legalább tudja a gép, hogy mit kell csinálni ilyenkor :))))
Én a honda budába vittem a gépet, ott dolgozik a Frecska Gábor (veteránmocis bajnok), nagyon jó szerelő, nekem ő cserélt rajta gumit is, nem kis precizitással.
Én a Dunlopra esküszöm, de lehet azért, mert más sportgumival nem mentem eddig :))
Nekem D208 Race Replica van fent, vadi új :)
Pusz
Viszont amire érdemes ezek szerint odafigyelni, hogy a kormánycsapágyamon 1 év után, majdnem 1 teljes fordulatot lehetett húzni. Fura érzés volt elötte, hogy könnyű fékezésnél elkezdte rázni a kormányt. Na ez most megszűnt végre.
Ezenkívül olajcsere, fékbetét ellenörzés és gázbowden beállítás volt még műsoron, az egészért fizettem 25ezret. Ja és ez a Takober-nél volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. Jó hangulatú, kedves emberek, nagyon precizen nyúlnak hozzá a gép minden részéhez, az általuk kilazított csavarokat 2x is ellenörzik, hogy meg lettek-e húzva visszarakás után, minden technikai kérdésemre kimerítő választ adtak.