A 39, az 39! Nincs mit tagadni rajta. De kikérem magamnak a bácsizást... Azok bottal járnak, fehér hajuk és szakálluk van és nem sokan motoroznak közülük egy 600RR-en.
Igaz, a köridőim is elég nyugdíjasok még, de állandóan gyorsulok, ha egyszer majd valami rendes gumi is kerül a vasra, meg sem lehet majd állítani...
Ilyet is láttam már, nagyon egyszerű kivitelezni. Fogsz két szemescsavart, belehajtod a farokidomba, vagy a segédvázba, és 2 kulcskarikán ráakasztod a rendszámtáblát. A menetszél beállítja a táblát, ha meg megállsz, függőleges lesz. Az egyetlen hibája, hogy nem felel meg a "fixen rögzített, minden körülmények között jól látható, olvasható" kitételnek.
De mondom, a legtöbben egy szivatóbowdenes, kézzel a kormányról állítható rendszámtartót használnak, amit menet közben tudsz felhajtani, majd ha gáz van, vissza. Persze, ha a jard a nyakadban liheg, akkor ő is látja, hogy éppen visszaáll függőlegesbe, meg nem is biztos, hogy akkor pont ez jut eszedbe.
Köszönöm! Végre egy tisztességes válasz!
Belefirkálni, megrongálni, letörtni én sem szeretném a rendszámtáblát, mert ha úgy fog meg a rendőr, biztos nem dicsérnének meg. Viszont hallottam olyanról, hogy nagyobb sebességnél (és mielőtt még megszólnátok, nem feltétlenül 260-ra gondolok) felhajlik a rendszámtartó, lassabb tempónál meg vissza. Ilyesmiről nem tudtok, esetleg...?
Kösz a válaszod. Ezenkívül bővebb információra lenne szükségem a Honda motorok szerkezeti felépítését, szerelését illetően. Tesómnak van gyakorlati tapasztalata másmilyen gépekkel kapcsolatban. A Honda új számunkra. Tudnál e segíteni, hogy hol szerezhetnék infót a Honda CBR 600 F szerkezeti felépítéséről (rajz is elég) és szereléséről?
Üdv.: Domona
Először is nézd meg van-e töltés.
Ha van akkor rossz az akksid.
Ha pedig nincs, akkor lehet hogy fesz-szabájzó, vagy generátor állórész.
Nekem már másodjára égett el az állórészem. 1000RR
Csakhogy tudjátok, ha a rendszámba belerajzolsz (átírod a 3ast 8asra, vagy hasonló) az közokirathamisítás, 3-5év letöltendő, ha megfog vele e jard. Ráadásul külön harapnak is erre. Akkor már jobb a Zema féle no-rendszám és az "Úristen, elhagytam lámpával együtt" duma, ha bejön. Végülis egy törött müanyag rendszámtartókonzolt felszerel az ember, mintha kiesett volna a fémlap belőle...
Meg ugye vannak a bowdennel felhajthatók, de ha azzal is megfog, büntethet.
Fekete Alcoholos filcel csinálj egy uj betűt vagy számot, v fekete ragasztoszalaggal, vagy csak simán rakj egy matricát a rendszámtáblára. Nekem bevállt
Ha nagyobb gondom van akkor én is "szervízbe" viszem.
Igaz, a köridőim is elég nyugdíjasok még, de állandóan gyorsulok, ha egyszer majd valami rendes gumi is kerül a vasra, meg sem lehet majd állítani...
..de hát nézz szembe a valósággal, és lépj túl a tagadás fázisán...
De mondom, a legtöbben egy szivatóbowdenes, kézzel a kormányról állítható rendszámtartót használnak, amit menet közben tudsz felhajtani, majd ha gáz van, vissza. Persze, ha a jard a nyakadban liheg, akkor ő is látja, hogy éppen visszaáll függőlegesbe, meg nem is biztos, hogy akkor pont ez jut eszedbe.
Belefirkálni, megrongálni, letörtni én sem szeretném a rendszámtáblát, mert ha úgy fog meg a rendőr, biztos nem dicsérnének meg. Viszont hallottam olyanról, hogy nagyobb sebességnél (és mielőtt még megszólnátok, nem feltétlenül 260-ra gondolok) felhajlik a rendszámtartó, lassabb tempónál meg vissza. Ilyesmiről nem tudtok, esetleg...?
Üdv.: Domona
Először is nézd meg van-e töltés.
Ha van akkor rossz az akksid.
Ha pedig nincs, akkor lehet hogy fesz-szabájzó, vagy generátor állórész.
Nekem már másodjára égett el az állórészem. 1000RR
ez gyakori téma!most fejből nemtom hányadik oldalon,deha kicsit visszalapozol találsz ötleteket...
Meg ugye vannak a bowdennel felhajthatók, de ha azzal is megfog, büntethet.
...lásd, kivel van dolgod: zseby kukac pannonmail pötty húúúúúúúúúúúúúúúúúú