Nem tudom, a Süd-Tirol melyik országot (Ausztria, Olaszország) takarja pontosan, de mind a 2ben nagyságrendekkel komolyabb és régebbi motoros kultúra alakult ki, mint idehaza. És ezt érezni lehet a motoros boltok, szaküzletek, outlet boltok számán, illetve az áraikon is. Ne kapkodd el a vásárlást, jól nézz körül, kifoghatsz akár féláron is felszerelést, sokszor még márkás darabokat is.
Pláne az olaszoknál. Ott félelmetes, hogy micsoda tolerancia van a motorosokkal szemben! És mindenki robogóval, motorral közlekedik. Emiatt nagyon sok motoros felszerelést árusító bolt van. Meg a nagynevű gyártók 80%-a is olasz cég.
Ha mindenképp nagy mocin akarsz tanulni, akkor legalább legyél annyira bölcs, hogy elolvasod a Motorozás mesterfokon című könyvet, és megfogadod a tanácsokat. Nagyon hasznos, és szerintem még a legprofibbaknak is tud újat mutatni... Amúgy melyik évjárat érdekel a CBR-ből(nem akarom eladni, csak érdeklődöm )?
Köszönöm a hozzászolásod!Valóban nekem is van némi félelmem a 600RR-el kapcsolatban már mint,hogy kezdő vagyok.Talán a korom és a megfontoltságom ezt valamenyire ellensúlyozza,az elején biztos,hogy nem fog nehezemre esni, megállni állatkodás nélkül.Nem célom a motort összetörni sem pedig a fogamat otthagyni valahol az aszfalton.Valahol el kell kezdenem és nem akarom a 125ccm-es ninján valahogy röhelyesnek találom és az árat tekintve ez is millión felül van.Bár nem akarok új motort!Ha már az árakról beszélek a kiegészítők mint bőrruha,csizma,bukó ezek is a csillagos eget súrolják.Valójában nagyon drága hobbi elé nézek.Valahogy nem tudok ellenállni ezeknek a motoros érzéseknek.Itt nálunk rengeteg a motoros Süd-Tirolban,én meg csak ámulok és bámulok a társaság,a légkör,hangulat no meg persze a Motorok miatt is.Nem szeretnék ki maradni ebből az életformából.Tetszik!
Kezdő motornak senki NEM ajánl szerintem egy 600as szupersport gépet. Gondold át szerintem, aztán vegyél valami olcsóbb, tanulósabb vasat, mert szinte 100%, hogy a szezon alatt eldobod egyszer (akár más hibájából is), és ha már eldobod, akkor ne legyen kapásból 6-700 ezer Ft javítanivaló. Amúgy a gép tökéletes, de ezt az 1000 Km-es túrát szerintem nagyon gyorsan verd ki a fejedből... Én rendszeresen megyek 250 Km-eket, vagy egyhuzamban 180-190Km-t, de hidd el, azért nem pihentető. Nem rossz, de 1000Km... az azért durva. Ha ennyit akarsz túrázni, akkor VFR-t, vagy CBF-et vegyél. Arra meg, hogy nem ideges típus: szerintem pont annyira ideges, mint az, aki vezeti. Ha a városban poroszkálsz azt úriasan tűri, de ha előbújik a kisördög belőled, akkor neki sem kell 2x mondani, hogy hé! meghúztam a gázt! Ha egy nagyon jó szupersport gépet keresel, akkor megtaláltad, Ő az. De ha más márkától tetszik meg akármi, akkor is ugyanezt mondom, mert sok különbség nincs köztük. Ha neked az R6, ZX-6, GSX-R 600 tetszik, akkor azt kell megvenni. Ha csak nem vagy versenyző, nem fogod érezni a különbséget.
Teljesen kezdőként érdeklődöm.Kezdő motornak egy cbr 600rr nem túl merész választás-e?Mire kell a használt motor vásárlásakor odafigyelni és mik a reális árak? Mivel motoros tapasztalattal még nem rendelkezem így az újságokra és a fórumokra vagyok kénytelen hagyatkozni.Minden érdekes és segítőkész hozzászólás érdekel,ezzel a motorral és témával kapcsolatban.Menyire kényelmes a motor hosszabb utakon itt gondolok 700-1000 km megtételére? Kezdő motornak a hondát ajánlották (mert állítólag egy nagyon kezes nem ideges természetű típus) hát várom a hozzászólásokat. Üdvözlök mindenkit, szervusztok!
A GSXF-emnek akkora hely volt az ülése alatt, hogy elfért az EÜ csomag, sisakháló, tárcsazár, szerszámkészlet, esőruha. A CBR-ben szerszámkészlet, egy tárcsazár és egy H7-es izzó fér el az ülés alatt. (más izzóm nincs, minden LED-es)
Én sem külső csomagtartóra gondoltam, olyat én sem láttam a Honda Dio-m óta. Azon viszont elég jól szolgált...
Noha ma már a fekvőtámasztás mást jelent az életemben , volt egy időszak, amikor annyi fekvőtámaszt kellett csinálnom, hogy az szerintem kitart egy életen át.
Na, majd meglátjuk, mit tud!
Gratula! Most biztos tök happy vagy.
Én ma feliratkoztam 600RR tesztvezetésre, úgyhogy remélem, hamarosan közelebb leszek a "menniyre lenne ez jó nekem városban?" kérdés megválaszolásához.
Szia Zsani!
Máshol már írtam, hogy oda tankkal se nagyon tudnál átvonszolni, de ez legkevésbé sem személyeskedés. Itt megtalálsz, ha szeretnél... (illetve az adatlapomon találsz még egy linket)
Máj. 15-én vettem egy 600RR-t, 2007-es fekete-piros.
Ezennel csatlakozom hozzátok, ha nem veszitek tolakodásnak :) Ha igen, akkor is :)
Örömmel vettem Zseby, hogy neked is RR-ed van, remélem a Motoros Szívek közé is el tudlak csábítani, szoktak lenni csajos talik, gurulások, és pályázások is.
Látom jó kis élet van itt, majd figyelek, és ha lesz valami érdekes írok még :)
megtettem 1 évvel ezelőtt, mondjuk akkor inkább anyagi dolgok vezéreltek, így jutottam a yamahához, és nem bántam meg.
ahogy mondod a gondolatotd végén neked honda... kész. így van. és ahogy régebben írtam ezek a 600as gépek úgy ki vannak hegyezve, hogy hétköznapi használatként nem különböznek, így mindenki a mellett döncsön amelyikbe beleszeretett és amelyiket kipróbálva úgy döntött hogy ez kell neki...
ezzel én ezt a témát befejeztem, és itt is hagytam a topicot, mert "begázosodott" a helyzet, és a békesség kedvéért tovább állok.
ha nem akarod, ne írd le... ...de ne azért, mert okostojások osztják az észt... olyanról, amiről fogalmuk sincs...
különben is: nekem még hisztizhetsz is... ...nem én élek veled
Pláne az olaszoknál. Ott félelmetes, hogy micsoda tolerancia van a motorosokkal szemben! És mindenki robogóval, motorral közlekedik. Emiatt nagyon sok motoros felszerelést árusító bolt van. Meg a nagynevű gyártók 80%-a is olasz cég.