Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



kakucson nálad kell gyorsabbnak lenni?
Köszönöm. Már fel is vettem vele a kapcsolatot és adott 1-2 tippet.
Egyébként továbbra is várok linkeket,ötleteket F2-ő matrica szett rendelési lehetőségre,vagy ha tud valaki valami hasonlót orr idomra akkor azt megköszönném.
Hojj!Akku nélkül ne járasd a gépet mert fel gerjedhet a generátor és az copka,egyébként ismerősöm az f2-esébe bele fabrikált egy R1 fesz szabályzót és csodásan működik évek óta...
így van, semmi gond, legalább így egyértelmű, hogy igazából az enyém szebb
hpeti és hgyurci zavart be. Valamiért nem dolgozta fel az agyam.

Fejben azt hittem, hogy Petinek írok. De tudat alatt tudtam, hogy neki feka motorja van. Így jöttem rá, hogy hiba van a mátrixban.
Késő van, nem biztos hogy értem mit kevertél össze, de tényleg velem egyforma, nem vele :)
Összekevertelek Hpetivel :-D
Most nézem, hogy neked olyan mocid van mint nekem. Csak az enyém szebb
Én kettőt látok (sárga-fekete, és piros), de ránézésre pont ilyen a csati ami belemegy. Az én relémen 3 szál van, külön kell fogni neki testet. A féktárcsán volt a teszt alkalmára a test, de asszem ott nem hagyhatom
Néztem én is de ha jól láttam a gyárin 2 csati van a linkelten meg 3. Vagy az nem gond?
Én is az ebay-en vettem az indexekkel együtt, viszont nekem nem volt rajta csati, inkább a CBR-es kolléga áltatl linkeltet ajánlanám, egyszerűbb dolgod lenne vele.
Úgy látom, hogy villamosmérnök vagy, tehát nem biztos, hogy sok újat tudunk mondani.
- Akku nélkül sztem ne járasd.
- Fesszab előtt ki tudod mérni a generátor fázisait egyenként a testhez képest (sajnos értékekre nem emlékszem, nem magam csináltam). Abból kiderül, hogy a generátor jó e.
- Fesszab stabilan 14-14.5V közt kell hogy tudjon.

Nagyon sok Hondás használja elégedetten Mecseki mester feszültség szabályzóját.
Sziasztok!
Injektorszinkronizálásra mikor van szükség, ill. mikor érdemes megcsináltatni?
Sziasztok!

Segítségeteket kérném szeretett CBR 600 F2 -esem ügyében. PC25ös Blokk, 92-es évjárat.

Fesszabályzót már cseréltem, (ez a 4. ami benne van). 3. akkut nyírta ki, gondolom azért mert vagy rossz töltő feszt kapott vagy fordulatszám arányában megrángatta. Fesszabályzót illetően nagyon sokféle van a neten és nem tudom hogy az -e a gond. Szóval jelenleg nincs benne akku (mert azt is felfújta) Ha beindítom a motort akkor a fordulatszámnak megfelelően villog minden elektronikai eszköz. Valakinek van ilyesmiben tapasztalata? Mit nézzek át? Megvan ugye az user manuál de nincs analóg műszerem hogy kitudjam mérni az elektronikát :( Várom válaszotokat! Szép napot
Ha valkit esetleg érdekel Karasnában a láncfeszítő 23.400 HUF + a tömítés 950,34 jómagyar Forint, és ha délelőtt elküldik a rendelést akkor másnapra érkezik.
A cbr eladó
minek neked 2 motor? nem értem...
Szia! Én itt
Még nem jött meg, kíváncsi leszek működik-e...
Szia, én is most akarom cserélni a relét. Hol vetted a tiédet, és mennyibe fájt?
FZ1-et meg tudom érteni, vagy egy jó kis cb1300, bár az elég "klasszikus".
Majd csak jön valami, addig is örülj, hogy van egy fasza cbr a garázsban.
sérült a hűtő.

kacifántos a sztori. 2239km van benne. 3. tulaj akinek 2éve van meg és csak 30km-t ment vele mert túl erős neki. De azért új gumik vannak rajta. Filmes motor volt...

1,3mFt-ra csak mosolygott.
Nakedet akarok az biztos.

hornet? görény
fz6 haverok között van 2db is. és visszalépés lenne a z-hez képest
gsr nagyon görény
z1000 drága
cb1000r drága
monster se tetszik
Fz8 drága
Fz1 benne van a pakliban
---

Régen a tuonon tulajokon csak nevettem. Ki az a hülye aki ilyet vesz :-D

most, hogy nézegetem egyre jobban bejön.
Ami vonz az az erős motor és a műszaki tartalom
1390000 ért az a kék milyen 2000 km-rel?
Gondolom. Egyébként miért pont tuono? Mert V2, vagy mert szép ?