Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt énis.

Utána elkezdtem bátor lenni...............csak nem ügyes.
Szerencsére én megúsztam az első szezont zakó nélkül. KOPP-KOPP.
Én se fektettem el már jó régen.

De ami késik az lassan jön.

Úgy arrébbtett 30-40 centit egy körforgóban az olajfolt mint a huzat.
Mindkét kerékkel.
Nem mindenki fekteti el a gépet.
Hát..............tapasztalt renoválóként én inkább deklivédőkben és tartalék idomokban gondolkodnék.
Gomba főleg utcán ha beakad elhelyezéstől és kialakítástól függően vagy a vázat húzza el vagy a blokkból szed ki menetet,darabokat.
Hornettel mentem egy ideig.
Habár tény és való,hogy bukogombát még rakok rá!:D
Pedig benne van a pakliban.
Ha első gép én elkezdenék idomokra pénzt félretenni.
Volt 300 ezres külömbség is. Elég sokáig nézegettem és fórumozgattam, tanácsokat kértem.
Mindenesetre majd megíroma tapasztalataimat a következő szezonban. Remélem tényleg nem lesz probléma.
Aztán én sem taknyolok el!:D
Megértem, de én nettó lehúzásnak tartom akkor is az árazást. Én annó nem 200e ft különbséget véltem felfedezni, hanem inkább 3-400e ft-ot.
De legalább nem adják el hibás blokkal, meg olyan rejtett hibákkal. Még anno belefutottunk olyanba ,hogy magán személytől vásároltunk és meg is bántuk. Inkább adok érte 200Kval többet de műszakilag legyen rendbe.:D
Pláne hogy normális britt motort nem is adnak el csak japánokat.
Piaci árhoz képest olyan árakon adják a gépeket, hogy nem is fogsz sok vásárlóval találkozni.
Köszönöm!
Neked is hasonló jókat!:D
Én is gratulálok!
Szép nagyon, és jó kis extrák vannak rajta!
Sok örömteli, balesetmentes km-t hozzá!
Ott volt ilyen.:D
Első élő embert látom aki a redbaron-ban vett motort.
Ő az:D
Gyönyörű!
Én is megvettem, csak az enyém éjfekete;):D

Gratulálok hozzá!
Oldaldobozok
Most a kamera nagyít vagy tényleg nagyok a kufferok?
1:18nál még incselkedik is
Van még pár rész: http://www.youtube.com/watch?v...

tanga ketté vágná a szart :-)
Fura, hogy ez jut eszedbe egy ilyen farról.