Érdekes az enyém alapjáraton semmi hangot nem adott hidegen se sőt semmilyen fordulaton egyedül mikor elérte az 4500-5000e-t meg mikor esett vissza a fordulat akkor is 4-5e között iszonyatosan zörgött gondolom az volt az a fordulat ahol berezonált kicseréltem 38e-nél most 53e van benn még jó hál isten
Ha jól emlékszem nem volt tömítés a csomagban azt külön vettem meg szintén hondás zacsiba lecsomagolva talán két új csavar volt hozzá de abban sem vagyok biztos! 16e jó magyar forint volt 2 éve a Balatonföldvár-i Honda rendelte meg nekem is
Nem kell aggódni a kivett feszítő nélkül sem hosszabb annyival a lánc, hogy elugorjon én nem bontottam semmit a régi feszítő végén lévő kis csavart kihajtottam rögzítettem kivettem új vissza rögzítő kihúz beugrott elindítottam és lőn (" világosság ") eltűnt az égetlen zaj 5e-s fordulaton mondjuk nekem még nem zörgött nagyon csak 5e környékén de idegesített
Kb ket m6 os csavar.
Bar nekem a biblia azt irta rogzitsem a vezermulancot.
Ehhez le kellett vennem a szelepfedelet es a vezerles boritojat.
Mondjuk akkorat ugrott hogy jo otlet golt.
Az első ugye benne volt gyárilag, a másodikat az előző tulaj rakatta bele, a harmadikat én csináltam, a negyediket szerviz, mert úgyis szelephézag ell. volt, meg gyertyacsere, mondom akkor rakja bele, nem szedem szét még egyszer. Egyébként nem bonyolult, ha már eljutottunk odáig.
Hondánál vegyél, meg hozzá a gyári tömítés, de lehet az benne van a csomagban, nem emlékszem. Használtat ne vegyél. Enyémben ez a negyedik ami most van, 58000 km alatt . Ennél nagyobb baja ne legyen.
Nekem pont jó lenne az új cibere(168 cm), még talán tetszene is, de mint azt már írtam korábban a motorja miatt tuti nem venném meg. Majd ha faragnak bele egy normálisat, vagy legalább olyan le-t, mint a régiben van.
Meg persze mi a tosznak mikor itt a régi és még csak 30e van benne.
Megmondom őszintén az enyém sem az a túl mamut méret.
És mégis jól érzem magam vele.
Inkább mint egy dromedáron ülni.
Szeretem ha pici,kompakt a motor.Jól fordul.
Jaja, biztos beteg vagyok, mi? Szerintem jobb lett, nem ugy, mint az ujabb 600F-ek. Itt all egy uj 600F az iroda elott, egy csaj jar vele, es passzol is hozza, mert akkora a motor, mint egy haromkereku gyerekmotor.
Első hideg indításnál kopog 10-20 mp-ig.Utána egész napos nyúzásra sem csinálja.
De ez is idegesít.
Bar nekem a biblia azt irta rogzitsem a vezermulancot.
Ehhez le kellett vennem a szelepfedelet es a vezerles boritojat.
Mondjuk akkorat ugrott hogy jo otlet golt.
Ogre alkatom van és mégis jól érzem magam a gépen.
Pedig fejétől a farkáig 2 méter.
Meg persze mi a tosznak mikor itt a régi és még csak 30e van benne.
És mégis jól érzem magam vele.
Inkább mint egy dromedáron ülni.
Szeretem ha pici,kompakt a motor.Jól fordul.
Akkora különbség nem lehet köztük.
Ronda mindkettő.