Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes az enyém alapjáraton semmi hangot nem adott hidegen se sőt semmilyen fordulaton egyedül mikor elérte az 4500-5000e-t meg mikor esett vissza a fordulat akkor is 4-5e között iszonyatosan zörgött gondolom az volt az a fordulat ahol berezonált kicseréltem 38e-nél most 53e van benn még jó hál isten
Fordulaton sosem zörgött.
Első hideg indításnál kopog 10-20 mp-ig.Utána egész napos nyúzásra sem csinálja.
De ez is idegesít.
Ha jól emlékszem nem volt tömítés a csomagban azt külön vettem meg szintén hondás zacsiba lecsomagolva talán két új csavar volt hozzá de abban sem vagyok biztos! 16e jó magyar forint volt 2 éve a Balatonföldvár-i Honda rendelte meg nekem is
Nem kell aggódni a kivett feszítő nélkül sem hosszabb annyival a lánc, hogy elugorjon én nem bontottam semmit a régi feszítő végén lévő kis csavart kihajtottam rögzítettem kivettem új vissza rögzítő kihúz beugrott elindítottam és lőn (" világosság ") eltűnt az égetlen zaj 5e-s fordulaton mondjuk nekem még nem zörgött nagyon csak 5e környékén de idegesített
Kb ket m6 os csavar.
Bar nekem a biblia azt irta rogzitsem a vezermulancot.
Ehhez le kellett vennem a szelepfedelet es a vezerles boritojat.
Mondjuk akkorat ugrott hogy jo otlet golt.
Nem értek hozzá. azt hittem faszán meg kell bontani
szerintem kb egy óra alatt megvan, tehát szervizben 2 órát számolhatnak rá, plusz segédanyagok....
Az első ugye benne volt gyárilag, a másodikat az előző tulaj rakatta bele, a harmadikat én csináltam, a negyediket szerviz, mert úgyis szelephézag ell. volt, meg gyertyacsere, mondom akkor rakja bele, nem szedem szét még egyszer. Egyébként nem bonyolult, ha már eljutottunk odáig.
Szerintem nem kell hozzá szervíz.
Szervizben cserélteted? mennyit kérnek érte?
Hondánál vegyél, meg hozzá a gyári tömítés, de lehet az benne van a csomagban, nem emlékszem. Használtat ne vegyél. Enyémben ez a negyedik ami most van, 58000 km alatt . Ennél nagyobb baja ne legyen.
Kispocsuek mondokaja!
Nem a méret a lényeg hanem hogy játékos legyen.
Az enyém 20 centivel hosszabb
Romet Pony a te geped.
Lesz...m a japán méreteket.
Ogre alkatom van és mégis jól érzem magam a gépen.
Pedig fejétől a farkáig 2 méter.
Motorozas szempontjabol jo, hogy japan mereteid vannak. Neked csinaljak az uj vasakat.
Nekem pont jó lenne az új cibere(168 cm), még talán tetszene is, de mint azt már írtam korábban a motorja miatt tuti nem venném meg. Majd ha faragnak bele egy normálisat, vagy legalább olyan le-t, mint a régiben van.
Meg persze mi a tosznak mikor itt a régi és még csak 30e van benne.
Az uj cbr mar akkora, hogy azon egy magamfajta mar hulyen nez ki, majom a koszorukovon. 189/95.
Megmondom őszintén az enyém sem az a túl mamut méret.
És mégis jól érzem magam vele.
Inkább mint egy dromedáron ülni.
Szeretem ha pici,kompakt a motor.Jól fordul.
Jaja, biztos beteg vagyok, mi? Szerintem jobb lett, nem ugy, mint az ujabb 600F-ek. Itt all egy uj 600F az iroda elott, egy csaj jar vele, es passzol is hozza, mert akkora a motor, mint egy haromkereku gyerekmotor.
Mé az új neked teccik?
A regi az tenyleg kurva ronda.
A régi DL 1000 szinte gombokért kapható most is használtban.
Akkora különbség nem lehet köztük.

Ronda mindkettő.
Nekem tetszik, de az ara tenyleg baratsagtalan, osztrakiaba 14e euro. Kicsit meg gyujtenem kell ra.