Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ülést Tommot-ék átalakították. Spéci zselés betéttel elérték, hogy legalább olyan kényelmes, mint gyárilag, de egy kicsit "ültet" a motoroson. Szóval így meg végképp eltaláltad.
A képen is látszik, hogy a CBR egy csajoknak való gép!
Még jó, hogy eladtam!
159 :)
Köszönöm!
Eléggé azon voltam, higy megveszem és most még inkàbb azon vagyok.
160-165 lehet a lány.
De akkorát, hogy Tatabányán is halljam!
Szerintem minden további nélkül megveheted. Idén nekem is egy 2001-es CBR-em volt, tökéletesen megbízható volt, 50e km-rel adtam el. Kormány nyakcsapágyon kívül más gondom ne volt vele. Hiába 12-13 éves, ezeket a gépeket nem használják egész évben, évente egy fél évet lehet használatban a többi időt garázsban tölti.
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket,hogy szeretnék egy cbr600f et venni ami 2001-es évjárat. Műszakilag rendben van a motor,csak egy kicsit idősnek tartom.
Hondával még nem sok tapasztalatom van.
Szerintetek a kora ellenére lehet egy megbízható motor?
Köszönöm!
Köszönöm szépen!
Sikítok ha aktuális.
Kelomotor VII ker. István utca, ill. XVII ker, Pesti út
Olyan bolt vagy áruházra gondoltam (nem webshop), ahol nagy választékot tartanak HJC bukókból, amit fel is lehet próbálni
Mondjuk a HJC-nél? hjc.hu
Valamiért nem látom a képeket, csak egy honlap jelenik meg
Ha meglesz a motor visszatérünk erre. Szívesen csavargok veletek egyet!
150-környékén simán megyek vele.
Bár tény hogy jobban elfáradok egy 2-300 Km pályától mint 700 másodrendű kanyargóstól.

És ne félj új útvonalaktól.

Olyan fincsi lakatlan félsávosokat talált nekem moha bá hogy mind a 10 ujjad megnyalod utána 40-el.


Akkor volt hogy hopp a gps visszavinna horvátba de nekünk bosznia kell.Kereszrteződésben egy bácsit leszólítottam hogy ejj má merre kéne menni Bihac felé.

Csak nem értette a magyart az istenért se.
Én meg a bosnyákot.
De 5 perc alatt termett vagy 3 szimpatikus fiatal,az egyik egy rendszám nélküli fullpimpes F3-as CBR-el elkísért a városon kívülre sisak nékül és utunkra engedett Bihac felé.

A Karlobag-nál lévő szerpentin igen király volt este 9-kor.
Persze pálya nem nagy élmény, unalmas tud lenni. Meg a Gülö Triumph nem is pályára való. Amúgy Boszniában még nem jártam.
Most ebben az évben bosznián keresztül mentünk.
Igen élvezetes volt.
H nincs pár eltévedés simán 6-ra ott vagyunk a szálláson.

És szinte végig másodrendű kanyargóson mentünk.

Lehet 110-120-as átlagsebességet tartani.
Nincs trafi kedvesek az emberek.
Olcsó a benya.


Lehet könnyű és gyors menet de autópályázni szerintem én már nem fogok.Ha az kell akkor inkább feldobom a motort egy futóra és gyíííí.
Az messze van, meg is kell èlni.
Szerintem pünkösdkor gyere.
Kitalálok egy jó útvonalat makarskáig.
Boszniában csak 300 körül lehet a benya.
Nem, mert nem hivtal.
Mész te is horvátba év elején?
Kizárt!
Annyira nem sürgős a felújítás, jeleneg szét van verve minden, de szó szerint. Megy már a beszerzés: járólapok, csempék, fürdőkád már megvan. Ma voltak ajtókat felmérni, este jön egy szaki aki megszakérti a plafont, mert van egy kicsi probléma vele, szóval sínen van a dolog. De mi nem lakunk ott szóval tőlem elhúzódhat.

Szóval tavasszal, ha egy VFR 800 vtec rádelőz a szerpentinen rövidnadrág poló kombóban, akkor az én vagyok.