Az ülést Tommot-ék átalakították. Spéci zselés betéttel elérték, hogy legalább olyan kényelmes, mint gyárilag, de egy kicsit "ültet" a motoroson. Szóval így meg végképp eltaláltad.
Szerintem minden további nélkül megveheted. Idén nekem is egy 2001-es CBR-em volt, tökéletesen megbízható volt, 50e km-rel adtam el. Kormány nyakcsapágyon kívül más gondom ne volt vele. Hiába 12-13 éves, ezeket a gépeket nem használják egész évben, évente egy fél évet lehet használatban a többi időt garázsban tölti.
Abban kérném a segítségeteket,hogy szeretnék egy cbr600f et venni ami 2001-es évjárat. Műszakilag rendben van a motor,csak egy kicsit idősnek tartom.
Hondával még nem sok tapasztalatom van.
Szerintetek a kora ellenére lehet egy megbízható motor?
Köszönöm!
150-környékén simán megyek vele.
Bár tény hogy jobban elfáradok egy 2-300 Km pályától mint 700 másodrendű kanyargóstól.
És ne félj új útvonalaktól.
Olyan fincsi lakatlan félsávosokat talált nekem moha bá hogy mind a 10 ujjad megnyalod utána 40-el.
Akkor volt hogy hopp a gps visszavinna horvátba de nekünk bosznia kell.Kereszrteződésben egy bácsit leszólítottam hogy ejj má merre kéne menni Bihac felé.
Csak nem értette a magyart az istenért se.
Én meg a bosnyákot.
De 5 perc alatt termett vagy 3 szimpatikus fiatal,az egyik egy rendszám nélküli fullpimpes F3-as CBR-el elkísért a városon kívülre sisak nékül és utunkra engedett Bihac felé.
Kizárt!
Annyira nem sürgős a felújítás, jeleneg szét van verve minden, de szó szerint. Megy már a beszerzés: járólapok, csempék, fürdőkád már megvan. Ma voltak ajtókat felmérni, este jön egy szaki aki megszakérti a plafont, mert van egy kicsi probléma vele, szóval sínen van a dolog. De mi nem lakunk ott szóval tőlem elhúzódhat.
Szóval tavasszal, ha egy VFR 800 vtec rádelőz a szerpentinen rövidnadrág poló kombóban, akkor az én vagyok.
Még jó, hogy eladtam!
Eléggé azon voltam, higy megveszem és most még inkàbb azon vagyok.
https://www.cubby.com/pl/DSCN0...
https://www.cubby.com/pl/DSCN0...
Abban kérném a segítségeteket,hogy szeretnék egy cbr600f et venni ami 2001-es évjárat. Műszakilag rendben van a motor,csak egy kicsit idősnek tartom.
Hondával még nem sok tapasztalatom van.
Szerintetek a kora ellenére lehet egy megbízható motor?
Köszönöm!
Bár tény hogy jobban elfáradok egy 2-300 Km pályától mint 700 másodrendű kanyargóstól.
És ne félj új útvonalaktól.
Olyan fincsi lakatlan félsávosokat talált nekem moha bá hogy mind a 10 ujjad megnyalod utána 40-el.
Akkor volt hogy hopp a gps visszavinna horvátba de nekünk bosznia kell.Kereszrteződésben egy bácsit leszólítottam hogy ejj má merre kéne menni Bihac felé.
Csak nem értette a magyart az istenért se.
Én meg a bosnyákot.
De 5 perc alatt termett vagy 3 szimpatikus fiatal,az egyik egy rendszám nélküli fullpimpes F3-as CBR-el elkísért a városon kívülre sisak nékül és utunkra engedett Bihac felé.
A Karlobag-nál lévő szerpentin igen király volt este 9-kor.
Igen élvezetes volt.
H nincs pár eltévedés simán 6-ra ott vagyunk a szálláson.
És szinte végig másodrendű kanyargóson mentünk.
Lehet 110-120-as átlagsebességet tartani.
Nincs trafi kedvesek az emberek.
Olcsó a benya.
Lehet könnyű és gyors menet de autópályázni szerintem én már nem fogok.Ha az kell akkor inkább feldobom a motort egy futóra és gyíííí.
Kitalálok egy jó útvonalat makarskáig.
Boszniában csak 300 körül lehet a benya.
Annyira nem sürgős a felújítás, jeleneg szét van verve minden, de szó szerint. Megy már a beszerzés: járólapok, csempék, fürdőkád már megvan. Ma voltak ajtókat felmérni, este jön egy szaki aki megszakérti a plafont, mert van egy kicsi probléma vele, szóval sínen van a dolog. De mi nem lakunk ott szóval tőlem elhúzódhat.
Szóval tavasszal, ha egy VFR 800 vtec rádelőz a szerpentinen rövidnadrág poló kombóban, akkor az én vagyok.