Burynál tényleg történt baj, nálam csak anyagi kár de semmi tragédia.
Egyszerüen a 300 km-es út miatti fáradságom miatt nem sikerült egy kikerülő manőver. Kb hússzal mentem rá valami porra az úton, első fék helyett hátsó kellett volna.
Ott voltam Bozsokon de nem mentem ki Ausztriába, szombaton visszajöttem BP-re. Az én motorom hétvégén arról volt felismerhető, hogy hiányzott a jobb tükre és le volt harcolva a jobb oldala :(
Történt egy kis baleset, én jól vagyok, Rebeca plasztikai bevatkozásra vár...
Van ilyen, nem dőlt össze a világ, amúgy semmi baja nem lett, lábon (keréken) visszajöttünk Bp-re
Tud valaki BP-en jó fényezőt akinél gyári kinézetre vissza lehet állítani? Fejidom+ jobb oldal. Ja és fékpedált is keresek :)
Hatesz ment el a túrára ugye? lehetséges hogy láttam délután donnerskirchen és parndorf között? mentem dolgozni jött szembe egy magyar f4i mint az enyém..
sziasztok. multkor irtam h kigyulladt az FI visszajelzöm...rá tették gépre, de mivel nem tárolt hiba, igy semmit nem tudtam meg. Amugy mindig mosás után jelentkezik, szoval egyérelmű hogy valahol beázik... és köszi a segitséget a válaszolóknak üdv
gen szálak és test közt is megvolt a mérés...mindháromnál 0 ohm, nem testtel le egyik tekercs sem.....igaz, az mérések (kivétel a feszültség mérés) nem járó, üzemmeleg motornál történtek...
a youtube-os linket csatolnád, megnézném szívesen, de hogy találom meg?
köszi
üdv
Ellenallas merese a gen szalak es test kozott ne maradjon ki. Youtube oldalamon latsz egy videot hogy hogy is csekkold le a generatort. Ne felejtsd el hogy lehetoleg uzemmeleg allapotban merj mindent mert sokszor akkor megy zarlatosra.
Barmelyik fazis vezetek es test kozott vegtelen (szakadt) kell merned!
Ha nem igy van, a toltesed nem mukodik!
Sziasztok, ismét Én....
Tegnap este rámértem a három sárga vezetékre, hogy kiderítsem a generátorom jó-e.
Mértem a 3 vezetékek közt (1-2,1-3,-2-3) egyformán 0.8ohmot.
Ez szervíz manuál szerint okés....
Viszont, kérdésem az lenne, hogy a gen. feszültsége jó-e?
A sárga vezetékek közt, alapjáraton mértem 16volt (váltófesz) ugyanekkor a sárga vez és a test közt 8 volt fesz van...(itt is mérnem kell feszültséget?)
2000-res fordulatnál már 45-50 volt van a sárgák közt...
Kérdés, ez így okés-e....? Mert ha igen, akkor mostmár tuti a feszszab lesz a bűnös és rendelhetem a tatabányi "csodát".
üdv mindenkinek, köszi a válaszokat előre is....
Egy kis segítségre lenne szükségem nem rég olyan dolog történt mentem kerülni egyet a géppel és a kilométer óra nem mért csak nullát mutatott,meg mozgattam én mindent aztán még mindig semmi haza értem el kezdett működni na mondom ok biztos jó lesz ma megint el indultam motorozni de megint nem működött plusz ki jelezte pirossal menet közben az Fi t akkor meg ijedtem szerelőnél megnéztük könyvben a dolgot ha valami érintkezési probléma van vagy ilyesmi az Fi is ki gyulladhat na hazafelé hirtelen újra mért az óra aztán meg álltam egy havernál beszélgetés után indulnék de megint nem mér,mitől lehet ez?
Egyszerüen a 300 km-es út miatti fáradságom miatt nem sikerült egy kikerülő manőver. Kb hússzal mentem rá valami porra az úton, első fék helyett hátsó kellett volna.