Ezt érdemes végignézni! Van benne ST1200 is... 0:30, 1:30, 2:50 és 7:20-nál. Ugyan ő költött a legtöbb pénzt motorra, de a többiek valahogy mégis könnyedebben tudnak haladni, pedig a srác jól mozog a géppel, csak mégse teljesen olyan ám használni azt a cuccot mint ahogy azt a Yamaha marketingesei lefestették..
Nehéz mint a sár. Nem lehet sokkal messzebb menni vele (jó komfortérzet mellett) úttalan utakon mint egy normális túramotorral. Kicsivel később, de ugyan olyan kényelmetlenné válik, köszönhetően annak hogy 3 mázsát kell ott is noszogatni
Szerettem a GS sorkettesét is.. meg hát a sorkettes a legtöbb igazi klasszikus motor. De maga a koncepció tetszik; jobban mint az allroundernek hirdetett nagy túraendúroké
Na, de mondj erre egy motort: legyen szélvédelme, ne legyen 100 ló alatt, lehessen dobozolni, legyen kényelmes, legyen nyomatékos, nézzen ki jól. (talán VFR)
Előbbit megfejelve azzal, hogy aszfaltot is el tudjam hagyni vele?
F4 motorblokk,13800km,generátor-lendkerék kuka,főtengely kérdéses,önindítóval,karbisorral, 65.000ft,CSAK TELÓN KERESSETEK!