Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!
F4 motorblokk,13800km,generátor-lendkerék kuka,főtengely kérdéses,önindítóval,karbisorral, 65.000ft,CSAK TELÓN KERESSETEK!
Hy!
2000-es évj,bontódik,posta ok,CSAK TELÓN KERESSETEK!
30/259-05-47
Szerintem a tökéletes "mindenes" motor: suzuki gsxr 1000 yoshimura limited edition

Mért ne lenne kényelmes az ülés szabad volt bőven elfértünk
Ne beszéljetek már le mindenről.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ezt érdemes végignézni! Van benne ST1200 is... 0:30, 1:30, 2:50 és 7:20-nál. Ugyan ő költött a legtöbb pénzt motorra, de a többiek valahogy mégis könnyedebben tudnak haladni, pedig a srác jól mozog a géppel, csak mégse teljesen olyan ám használni azt a cuccot mint ahogy azt a Yamaha marketingesei lefestették..
Max kiragod magad mint az alien.
Feltépem, ha eldől.
Ráddől olyanlesz mint a mont blanc-ról a lavina.
Úgy kell kiásni alóla.
Nehéz mint a sár. Nem lehet sokkal messzebb menni vele (jó komfortérzet mellett) úttalan utakon mint egy normális túramotorral. Kicsivel később, de ugyan olyan kényelmetlenné válik, köszönhetően annak hogy 3 mázsát kell ott is noszogatni
Igen.
1200-as?
Nálam még egy Yamaha Super Tenere lehetne a befutó. Már csak meg kell várnom, hogy olcsó legyen.

De az a beteg gondolat is megfordult a fejemben, hogy az FS-t F-re cserélem.
Ja.........de a scramblerek legtöbbje inkább csak külsőség.
Mint a túrabakancs New York-i metrón.
Szerettem a GS sorkettesét is.. meg hát a sorkettes a legtöbb igazi klasszikus motor. De maga a koncepció tetszik; jobban mint az allroundernek hirdetett nagy túraendúroké
Az valakinek nem volt túl sportos.
Az sorkettes.
Harmatos és nem annyira strapabíró.
Elnézést a többiektől a videóért de ez a legjobb promo gyári vidi a kategóriában.

http://youtu.be/aTvYAcJOx3s
Nézegetve a Triumph kínálatát, arra jutottam hogy a Scrambler az majdnem teljesen megfelelő lenne nekem, mindenes motornak.
Van abból 1050 is. :) Ezekkel csak az a baj, hogy nem japán.
950/990 KTM... ott meg már majdnem mindegy melyik.
Nekem a befutóm igaz 100 alatt van picivel a Tiger 800.

Ha ilyen gépet keresnék az lenne.

Bár tuti szögelném rá a radiális fékhez való csizmákat.

És a gáztöltésű hátsó gátlót.

Ha el lennék erestve akkor lennék gázban mert az igazán erős ilyen kategórás gépek túl hízott bálnára sikerültek.
Alsóra a tippem Triumph Tiger Explorer, ehhez már csak egy vastag pénztárca hiányzik.
Na, de mondj erre egy motort: legyen szélvédelme, ne legyen 100 ló alatt, lehessen dobozolni, legyen kényelmes, legyen nyomatékos, nézzen ki jól. (talán VFR)

Előbbit megfejelve azzal, hogy aszfaltot is el tudjam hagyni vele?
Pár 190-centis csókát láttammár töpörödött szupesport járgányokon.

Na jó ők hülyén néztek ki rajta de szartak rá.

Bár tény hogy lámpánál megálláskor kezeket rázó emberkét többet.