Biztos hogy szikra is van meg benzint is kap mert akkor mennie is kellene neki! Esetleg szelephézag de az meg már hallatszana ha annyira gáz lenne! Másra így hirtelen nem tudok gondolni! Melegen teker rendesen az önindító csak nem indul el és nem is próbál?
sziasztok. van egy cbr 600f3 am és a segitségeteket szeretném kérni abban hogy miért nem indulhat. amikor megvettem indult. hazajöttünk és az tünt fel hogy minnél melegebb annál nehezebben indul. kapott ujj gyertyasort és karbi tisztíttást. ezek után megint pöcc röffre indult hidegen, melegen. egy fél délutános motorozás után megint elöjöttek a tünetek. azota karbitisztittás és gyertyatisztittással sem indul.
benzint kap. szikra is van.
szerintetek mi lehet a baja vagy mi okozhatja?
előre is koszonom a válaszokat. szép napot.
Királyság...., nagyon szépen köszi az infóóót!
A paszta jó ötlet, de még lehet megtoldom egy proci hűtőventillátor beépítésével (hátsó lámpáról leveszem rá az egyenfeszt)
Mondjuk így utólag belegondolva lehet tovább bírta volna a fesszabom ha az azon oldalidomba nem rakom bele az esőruha alsórészét..::(( ! Csak okulásképp írom..
Gumifákat, széles utat és olcsó benzint mindenkinek....
Üdv!
Praktizál, nálam kb. 2 hónapja jelentkezett ez a probléma. Mecseki urat felhívtam, 3 nap múlva megjött a fesszabályzó + a beszerelési útmutató. Összeraktam és megy. 15 ezer párszáz volt postával együtt. Egy lényeges különbséget vettem észre az új és a régi közt, mégpedig azt, hogy az újon sokkal nagyobbak a hűtőbordák. Én tettem alá hővezető pasztát is azért, hogy a váznak is tudjon hőt átadni.Talán így nem melegszik túl.
Köszi a választ, hasznos volt, meg is mérem majd a gen. feszültségét, de v.színű jó lesz....ill. a szétszedett csatit kitakarítom, bizva abban hátha csak kontakt hiba van....
Ha nem, akkor vadászhatok fesszabot....új horror, használt meg rizikós...:(((( Remélem a Mecseki mester még praktizál és tud majd segíteni....
Mennék én is, de az nekem nem gút sajna... Szept 6 és 20 között külföldön leszek úgy néz ki, de ha még itthon is ragadnék 14-én a zasszony szülinapos, és ha akkor elmegyek, letekeri a pöcsöm
Nekem így kiesik, mire hazaérek, már nagyon sanszos, hogy hideg, esős napok legyenek.
Nekem ma néztem rá pont alapjáraton is 14,2 meg bármely fordulaton isi 14,2 ha felkapcsolom a lámpát 14,0-13,9-re megy le úgyhogy több mint valószínű a fesszabályályzód adta meg magát ha az akkud tönkre is megy az nem teszi tönkre a szabályzót a gyári yuasa akku nekem is 10 évesen ment tönkre nem vette fel már a töltést és nem is indított míg nem vettem másikat addig itthon bikázás ahová mentem ott meg lámpa nélkül 1 indítást kibírt éppen áthajtva a motort aztán megjött az akku beleraktam aztán megy minden tovább
Test meg külön külön a sárga kábelek között kell feszt mérni kb egyformán ha minden igaz közel 80-100v-ot
Amit Neked írtam, az adott esetben magamnak is szól(na). :)
Anno a VFR-en nekem mindkettő füstbe ment tervvé vált. De nekem szerencsém volt, mert egy elektromérnök haver tudta, mit hol kell mérni meg hogyan.
Lehet, hogy lesz itt villanyász, aki megmondja a tutit. Én sajnos nem tudom.
Szia daVeFR,
Köszi a választ, meg is próbálom megkeresni a Mecseki Urat....
A generátor fázisain kijövő feszültségeket meg csak azért próbálnám meg megmérni , hogy legalább abban biztos lennék , hogy az jó...
A 3db sárga vezetékek köz 0,1-1ohmnak kellene lennie ha jól tudom, de a feszt hogy kell mérni...? A vezetékek közt, vagy egy vezeték és a test közt...ill. mekkora feszültség a jó?
köszi és üdvözlet
"Szerintem nincs töltés....de kérdésem...most a rossz aksi nyírta ki a feszszabályozót, vagy előbb behalt a feszszabályózó és ezért nem töltötte az aksit....? "
Szerintem ez most már mindegy.
"Ill. hogyan tudnám kiszűrni hogy a feszszab. a rossz, vagy a generátor?"
Ez egy relevánsabb kérdés. De valójában mi történik, ha megtudod, melyik romlott el? Vagy ha azt mondják neked, mérd meg a generátor fázisain kijövő feszültségeket? Meg tudod csinálni? Tudod javítani magadnak? Mert ha nem, akkor sztem érdemes egy jó szerelőhöz vinni, és nem agyalni.
Egy tipp: HA(!) fesz.szabályzó, ne hagyd, hogy megvetessék a gyárit arany áron, vagy egy bontottat (ami ki tudja mennyire van a dicső hősi haláltól). Gugliban keress rá: Mecseki Tibor villamosmérnök Tatabánya. De itt a fórumban is érdemes lehet rákeresni.
benzint kap. szikra is van.
szerintetek mi lehet a baja vagy mi okozhatja?
előre is koszonom a válaszokat. szép napot.
Ha motoros nyílt nap lesz, akkor jó a 7-e.
Királyság...., nagyon szépen köszi az infóóót!
A paszta jó ötlet, de még lehet megtoldom egy proci hűtőventillátor beépítésével (hátsó lámpáról leveszem rá az egyenfeszt)
Mondjuk így utólag belegondolva lehet tovább bírta volna a fesszabom ha az azon oldalidomba nem rakom bele az esőruha alsórészét..::(( ! Csak okulásképp írom..
Gumifákat, széles utat és olcsó benzint mindenkinek....
Praktizál, nálam kb. 2 hónapja jelentkezett ez a probléma. Mecseki urat felhívtam, 3 nap múlva megjött a fesszabályzó + a beszerelési útmutató. Összeraktam és megy. 15 ezer párszáz volt postával együtt. Egy lényeges különbséget vettem észre az új és a régi közt, mégpedig azt, hogy az újon sokkal nagyobbak a hűtőbordák. Én tettem alá hővezető pasztát is azért, hogy a váznak is tudjon hőt átadni.Talán így nem melegszik túl.
Ha nem, akkor vadászhatok fesszabot....új horror, használt meg rizikós...:(((( Remélem a Mecseki mester még praktizál és tud majd segíteni....
Nekem így kiesik, mire hazaérek, már nagyon sanszos, hogy hideg, esős napok legyenek.
Test meg külön külön a sárga kábelek között kell feszt mérni kb egyformán ha minden igaz közel 80-100v-ot
Én szeptember közepére gondoltam, mondjuk 14-e szombat. Persze időjárásfüggő.
Esetleg javasoljatok időpontokat, amelyik legtöbbünknek jó, az lesz. Én viszonylag rugalmas vagyok.
Ezek szerint csak hárman leszünk.
Aki most nem jött, annak a szeptemberi Kakucs kötelező lesz.
Anno a VFR-en nekem mindkettő füstbe ment tervvé vált. De nekem szerencsém volt, mert egy elektromérnök haver tudta, mit hol kell mérni meg hogyan.
Lehet, hogy lesz itt villanyász, aki megmondja a tutit. Én sajnos nem tudom.
Köszi a választ, meg is próbálom megkeresni a Mecseki Urat....
A generátor fázisain kijövő feszültségeket meg csak azért próbálnám meg megmérni , hogy legalább abban biztos lennék , hogy az jó...
A 3db sárga vezetékek köz 0,1-1ohmnak kellene lennie ha jól tudom, de a feszt hogy kell mérni...? A vezetékek közt, vagy egy vezeték és a test közt...ill. mekkora feszültség a jó?
köszi és üdvözlet
Szerintem ez most már mindegy.
"Ill. hogyan tudnám kiszűrni hogy a feszszab. a rossz, vagy a generátor?"
Ez egy relevánsabb kérdés. De valójában mi történik, ha megtudod, melyik romlott el? Vagy ha azt mondják neked, mérd meg a generátor fázisain kijövő feszültségeket? Meg tudod csinálni? Tudod javítani magadnak? Mert ha nem, akkor sztem érdemes egy jó szerelőhöz vinni, és nem agyalni.
Egy tipp: HA(!) fesz.szabályzó, ne hagyd, hogy megvetessék a gyárit arany áron, vagy egy bontottat (ami ki tudja mennyire van a dicső hősi haláltól). Gugliban keress rá: Mecseki Tibor villamosmérnök Tatabánya. De itt a fórumban is érdemes lehet rákeresni.