Sok, motorozásban egyáltalán nem jártas ismerősöm évről évre előjön azzal a kérdéssel, hogy miért nem sportmotorom van... mer' az a legjobb, és hogy nem jöttem még rá ennyi év alatt. Régebben még megpróbáltam nekik megmagyarázni miért nem is lesz (egyetlen motornak), mostanában már inkább csak mosolygok
A kívülállók számára, főleg ha fiatalok a sportmotor a valami mer' az megy 300-at, meg a Rossi... aki pedig véletlenül nem így gondolja az meg azt mondja csopper, mer' az meg szépen csillog. Szóval ez az átlag, legalábbis én eddig ezt szűrtem le.
Az hogy túramotor az már a többségnek sok, elmennek sok pénzért valahová, hogy végigmenjenek pár amúgy tök érdektelen útszakaszon majd hazajöjjenek..Noormális Margit? Öbölátúszás?! Hát a öböl....
Ezt tudom én is...és attól tartok hogy a nyugodt túramotorrommal nagyobb utazósebességgel közlekedek a mindennapokban mint eme topic jelentős része.
De! ha már szempont hogy otthon is el kell fogadják a döntést, akkor sokkal könnyebb egy olyan motor mellett érvelni ami mellet elsősorban a szabadság, kényelem, utazás, pakolhatóság, óvónénik/anyós előtt is vállalható megjelenés szavakat fel lehet kapásból sorakoztatni, mint egy sportmotor mellett, még ha csak a sportmotorok között puhánynak is tartott CBR600F-ről van szó. Meghallják a kívülállók hogy CBR meg hogy sportmotor és hogy haccáz (minden hülyegyerek haccázast vesz elsőre /tisztelet a kivételnek/ máris pereg le a szemük előtt az alábbi képsor -még mielőtt bővebben lehetne érvelni a motor mellett- leszakadó végtagok, háromszázzal eltalált szalagkorlát, kiflibe csavart autó a kereszteződésben, rövidnadrág póló és darálthús, üvöltő kipufogó, gumifüst meg hogy ugyebár bunkó paraszt mindenki aki sportmotorral jár.. meg hogy nem lehet semmire se használni állatkodáson kívül.
Szóval ezért.. Meg egy kellemesen erős túramotort ketten is élvezetesen lehet használni, nem csak egyedül.. szóval még így is puhítható a partner
Összekötőt már találtam a Bátszinál 14K-ért, de nem tudom, hogy megvegyem e. Igazából, csak egy fület kéne hegeszteni a dobcsatlakozásra és már mehet is....
Képeken láttam olyat is ahol a dobot húzták rá az összekötőre, de nem ez a jellemző. F.ngom sincs mit csináljak....
Hát ehhez nehezen találnék, mivel no name...volt rajta matrica, de leszedték, vagy lekopott nem tom. Az egyik SM apróhirdetésben láttam egy hasonló Yoshimurát, de lehet, hogy az is hamisítvány. Nincs rajta rugótartó fül....
Lehet hogyha "nyugodt" túramotorokat nézegetnél akkor nem lenne olyan nagy akadály a köbcenti.. A sportmotoroktól fél minden laikus, és egyébként sem utcára valók szaladgálni..
Ezért kérdeztem, hogy mennyit megy végre. Ha van egy kis eszed, annál többet a Hondával sem mész közúton, legföljebb pályán. Ennek ellenére szerintem a haccázas Honda mégiscsak több élményt nyújt közúton is.
Én a néhány hete mentem egy kört egy Kawasaki Eliminator 250-el, elég is volt belőle annyi. Nem tetszik a stílusa...
Hát attól,hogy milyen dobhoz akarsz összekötőcsövet. Van,amelyik gyártó egy rugót használ, a másik kettőt. De még gyártón belül is különbözhet dobonként.
Egyébként nem értem a problémát. Ha megvan a dob, keress képeket a neten a hozzá való összekötőcsőről.
Nem a végsebességről van szó, hanem arról hogy a feleségem meg van róla győződve ha veszek egy 600-ast akkor meg fogok halni.
Hiàba mondom, hogy a mostani gépemmel is megtörténhet ugyanez.
S most a nem vagyok felelőségteljes apuka és férj kàrtyàt jàtsza ki...
Na mindegy, nem fàrasztalak titeket a "gondjaimmal".
Max majd a haverom 156-osàval megyünk megnézni, hogy meglàgyúljon a szíved.
Pl. én
A kívülállók számára, főleg ha fiatalok a sportmotor a valami mer' az megy 300-at, meg a Rossi... aki pedig véletlenül nem így gondolja az meg azt mondja csopper, mer' az meg szépen csillog. Szóval ez az átlag, legalábbis én eddig ezt szűrtem le.
Az hogy túramotor az már a többségnek sok, elmennek sok pénzért valahová, hogy végigmenjenek pár amúgy tök érdektelen útszakaszon majd hazajöjjenek..Noormális Margit? Öbölátúszás?! Hát a öböl....
14K nem tűnik soknak....
HALÁL!
De! ha már szempont hogy otthon is el kell fogadják a döntést, akkor sokkal könnyebb egy olyan motor mellett érvelni ami mellet elsősorban a szabadság, kényelem, utazás, pakolhatóság, óvónénik/anyós előtt is vállalható megjelenés szavakat fel lehet kapásból sorakoztatni, mint egy sportmotor mellett, még ha csak a sportmotorok között puhánynak is tartott CBR600F-ről van szó. Meghallják a kívülállók hogy CBR meg hogy sportmotor és hogy haccáz (minden hülyegyerek haccázast vesz elsőre /tisztelet a kivételnek/ máris pereg le a szemük előtt az alábbi képsor -még mielőtt bővebben lehetne érvelni a motor mellett- leszakadó végtagok, háromszázzal eltalált szalagkorlát, kiflibe csavart autó a kereszteződésben, rövidnadrág póló és darálthús, üvöltő kipufogó, gumifüst meg hogy ugyebár bunkó paraszt mindenki aki sportmotorral jár.. meg hogy nem lehet semmire se használni állatkodáson kívül.
Szóval ezért.. Meg egy kellemesen erős túramotort ketten is élvezetesen lehet használni, nem csak egyedül.. szóval még így is puhítható a partner
Képeken láttam olyat is ahol a dobot húzták rá az összekötőre, de nem ez a jellemző. F.ngom sincs mit csináljak....
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Akkor vidd el a szakihoz, akivel összekötőcsövet szeretnél fabrikáltatni,aztán oldja meg.
Az, hogy mi hova való,már rég nem szempont.Ilyen alapon egy 2000cm3 feletti autó sem közútra való.
Fényező asszem lesz, az aki a felnimet anno vörösre festette.
Én a néhány hete mentem egy kört egy Kawasaki Eliminator 250-el, elég is volt belőle annyi. Nem tetszik a stílusa...
Egyébként nem értem a problémát. Ha megvan a dob, keress képeket a neten a hozzá való összekötőcsőről.
Hiàba mondom, hogy a mostani gépemmel is megtörténhet ugyanez.
S most a nem vagyok felelőségteljes apuka és férj kàrtyàt jàtsza ki...
Na mindegy, nem fàrasztalak titeket a "gondjaimmal".
2.hülye válasz: vagy eggyel vagy kettővel. dobja válogatja. (tényleg)
Okosabb lettél?