Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék, tanácsot, ötletet:
2003-as a motorom, 54ezer van benne és a láncfeszítő patronon (ez természetes:) ) kívül semmi gondom nem volt még.....
Most ! adta meg magát a 10éves yuasa gyári aksi, de lehet, hogy mégsem az aksi halt még be....
Követező történt:
Indítanám, nem indul, köszörült és kész...aksi kivesz, feltölt, áromot vette fel, semmi gond...aksi berak, indult. Mentem vele kb. 200km-t, kétszer megálltam, indult, de a harmadik pihenő után már nem indult be.
Bebikáztuk, és lámpa nélkül mentem vele kb. 160km-t....másnap reggel lámpa nélkül indítva indult, de gondolván vége az aksinak, nem tartja az áramot néztem ott a nyaralás helyiszínén egy új aksit...persze nem yuasát 32ért, hanem "csak" annak megfelelő Bannert 15ért.
Lámpával az újaksival haza...265km. Persze indult, semmi gond...de itthon rámérve a töltésre nem meggyőző a dolog...
Alapjáraton 12,4V, 5000-es fordulatnál lámpa nélkül 12,7...:(
Szerintem nincs töltés....de kérdésem...most a rossz aksi nyírta ki a feszszabályozót, vagy előbb behalt a feszszabályózó és ezért nem töltötte az aksit....? Ill. hogyan tudnám kiszűrni hogy a feszszab. a rossz, vagy a generátor?
Mennyinek kellene lennie a töltésnek 5000-nél?...Szervíz manuál csak annyit ír, 15,5V alatt legyen..köszi....
Köszi szépen a válaszokat majd!
Széles utat
mivel mosod, nagynyomásúval? (gőzborotva).
vigyázni kell a Ram Air beömlőkre (a lámpák mellett), hogy ne kerüljön beléjük víz (főleg ne nagy nyomással), erre a gépkönyv is felhívja a figyelmet!
de a víz máshol is okozhat meglepetést, lehet a biztosítékokhoz folyik be a víz vagy egy csatlakozó lesz vizes, a fene tudja.. de egy szakinak szerintem ennyi infó már mond valamit, érdemes lenne körbetelefonálni pár szervizt, de ha nagynyomásúval szoktad mosni akkor először próbáld meg anélkül :)
Valamilyen hibát észlel az Fi rendszer. Néha (én sem tudom, miért) abbahagyja a "siránkozást", de a hiba olyankor is kiolvasható a rendszerből.
Amikor világít, állj meg, tedd üresbe, állítsd oldalsztenderre, és hagyd alapjáraton járni. Elvileg ekkor villogásra vált át. Számold meg, hányat villan! Ha van hosszú/rövid azt is.
Valószínűleg úgy is az lesz a vége, hogy átviszed K. Csabihoz (ha M.o.-n villog ), de egy semmibe nem kerülő tipp: akku sarukat ellenőrizd, hogy meg vannak e húzva rendesen. Kontakthiba tud érdekes dolgokat produkálni.
Sziasztok! Kérdeznek valami nagyon fontosat! A műszerfalon miért világít folyamatosan menet közben az Fi . ? Kicsit aggasztó már. Főleg hogy mosás után jelentkezik mindig. De kiszárad ,utána semmi. Valaki azt mondja ,semmi köze a víznek hát nem tudom. Kérlek segítsetek! Köszönöm!
Sziasztok! Ha valaki ráér és van motivációja csütörtökön megyek a barátnőmmel Türnitz- máriazell majd sopron felől haza, ha valakinek van kedve velünk tartani szeretettel várom :)
Valakinek van F3 hoz BENZINPUMPÁJA? 2 vezetékes. (az enyém szivárog az összetételnél.)
Ha valakniek van fölösbe és el akarja adni, hívjon fel, biztos vevő vagyok rá, számom az adatlapon. Nem szeretnék itt írkálni, meg figyelni ki mikor ír. Bontóban horror árat kaptam...az az utolsó lehetőség.
Tatabányán. mentünk a turulhoz te meg jöttél szembe. 2motor volt én voltam a második. intettél is. mi is voltunk esztergomban meg átmentünk szlovákba. 400km-t tekertem bőrben. faszom kivolt már hazafele olyan meleg volt. reggel fél 9kor rajtoltam. tök jó hűvös volt. ezért farmer, kordura kabát helyett bőrt vettem. persze dög meleg lett...
Elképzelhető, mert nyomtam ma egy nagy kört. Tatabánya - Budapest - Szentendre - Visegrád - Esztergom. :D Egyszerűen nem bírtam magam rávenni komolyabb ruhára. :D Hol láttál?
Kis segítséget szeretnék, tanácsot, ötletet:
2003-as a motorom, 54ezer van benne és a láncfeszítő patronon (ez természetes:) ) kívül semmi gondom nem volt még.....
Most ! adta meg magát a 10éves yuasa gyári aksi, de lehet, hogy mégsem az aksi halt még be....
Követező történt:
Indítanám, nem indul, köszörült és kész...aksi kivesz, feltölt, áromot vette fel, semmi gond...aksi berak, indult. Mentem vele kb. 200km-t, kétszer megálltam, indult, de a harmadik pihenő után már nem indult be.
Bebikáztuk, és lámpa nélkül mentem vele kb. 160km-t....másnap reggel lámpa nélkül indítva indult, de gondolván vége az aksinak, nem tartja az áramot néztem ott a nyaralás helyiszínén egy új aksit...persze nem yuasát 32ért, hanem "csak" annak megfelelő Bannert 15ért.
Lámpával az újaksival haza...265km. Persze indult, semmi gond...de itthon rámérve a töltésre nem meggyőző a dolog...
Alapjáraton 12,4V, 5000-es fordulatnál lámpa nélkül 12,7...:(
Szerintem nincs töltés....de kérdésem...most a rossz aksi nyírta ki a feszszabályozót, vagy előbb behalt a feszszabályózó és ezért nem töltötte az aksit....? Ill. hogyan tudnám kiszűrni hogy a feszszab. a rossz, vagy a generátor?
Mennyinek kellene lennie a töltésnek 5000-nél?...Szervíz manuál csak annyit ír, 15,5V alatt legyen..köszi....
Köszi szépen a válaszokat majd!
Széles utat