Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom én 100 felett szoktam közlekedni álltalában max 140km/h de utazónak 130 de 8000 főlé nem pörög egyszer pörgettem fel mikor oda téptem 200 ig
Szerintem mindenhol, mert pörög.....alap 90-nél is.
Van egy sérült, de helyreállított 900-ért... de nem merültem bele a dologba..
Amúgy meg normális gsxr1000K5 nincs is 1millió forint alatt
A többet zabál alatt hogy érted általában vagy pályán?
Na ezen számoltam én is az enyém csontra annyi mint a valóságban de azt mondják 170 lóerőtől régen volt luxus adó és azt is bele számolja mert beszéltem olyan emberrel akinek a K8 hyabusája évi 40EFt vagy olyannal is akinek a K3 hayabusálya 28EFt pedig én ezzel 60EFt ot számoltam a K8 busára meg 80EFt ot.
Annó az R1-el 5 lityiből eljártam túratempóban 120-130. A ringen sem ette meg a 10 lityit.... Az Fs többet szörpölt szerintem...
Itt:

link
A h. ringet ezért szeretem jobban ki tudsz szaladni sok helyen a betonra. Sokkal jobb mint a kavics ami földhöz vág...
Szóval ez az üzemanyag fogyasztás nem tiszta még nekem 1000vs600 között
Hol számoltd a teljesítmény adóját a gsxr1000k5 nek mert azt mondják hogy a kalkulátorok a már nem létező luxus adót is bele számolják na most a gsxr ebbe az év kategóriába esik 8 és 11 év között 240 Ft, tehát 131x240=31440Ft az éves adó
Azért majd próbáld ki egyszer a Pannoniaringet is!
Nekem a Slovakiaringgel rágják a fülemet haverok. Ezek még komolyabb motoros pályák állítólag. MOndjuk nekem mindegyik elég komoly. Pláne, hogy elég az Ering meg a 600F is, hogy térdelve megcsúszzak és rongyoljak ki a fűre, át kavicson, tökön-paszulyon, mint most szombaton.
Érdekes, de például a 2002-es R1 kevesebbel beéri mint a 600FS benzinből. 30.000-el adtam el az R1-emet annó és gyári volt a lánc rajta, nyúlás semmi. A gumi az biztos jobban kopik ha nyelezi valaki neki folyamatosan, mert a nyomaték megeszi.....de ugye ez nem kötelező. A gépjármű adó az több. Néztem 1000RR-t és gixer1000k5-öt is.... hát riasztó a 60.000-es éves gépjárműadó nagyon. Gyorsan elment a kedvem tőlük. A régebbi ezresek 25.000-ből kijönnek...nem annyira vészes.
Na igen a pénz nagy úr én mindíg azzal vagyok kiakadva hogy szerintem drágább fenntartású egy ezres
Ha van annyi akkor nem vészes, de ha nincs
Ez már megmarad
Nekem is tetszenek ezek a 954 esek 900Et még nem is olyan vészes érte pláne ha tényleg megkímélt
Háá, hangvillás lettél megint? Ez húzza 2 hétnél tovább?

Sok balesetmentest vele!
Ennél nincs is szebb motor
Talán még a hegyesorrú 600-1000RR.
Jó az az R1 legjobban nekem a 2002-2003 tetszik de az előtte lévők is szépek
Nem rossz ez a 954 amit linkeltél én is láttam tegnap használtautón
A jó link:
link
2002 év közúti superbike-ja az R1 volt, szóval nem rossz választás.
Imádom a 954RR egyedi formáját.....talán majd egyszer.
Néztem csak sokaltam az árát.

Ez makulátlan:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr
-7045664

1 milla volt, rákérdeztem 900 az alja, de mivel csak 850-em van így nem tudtunk megalkudni. Már majdnem megvettem 900-ért lenullázva magam, de ekkor jött egy email egy R1-estől. Aztán másiknál is alkudtam így lett 850-ért R1....
Jó az R1 fajin gép de gondolom anno ezt nem is nézted

http://www.grandemoto.com/adat...