Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megbeszélem párommal és ha benne vagyunk, szólok :) üdv.

várom
Utalok mozogni.
Igyis kilenc oraban butorokat pakolok.
Kis mozgás segít. Séta a kutyákkal, fegyencedzés?
Nekem má a kőrzeti orvos is ajánlotta hogy foggyak le.

Pedig 110+ lennék.
Szép az 1000RR, sajna 1 milla a legolcsóbb belőle a piacon
Én sima beállítással is hasítottam....
De a vége az lett, hogy a hátulját maximumra keményítettem a rúgón.
A két csillapítást is maxira tekertem. 95 kg vagyok.
Így nem pumpált a segge.

Az elején 3 csíkra volt tekerve a rugó előfeszítés, a csillapítások pedig a maximumtól 1 kört voltak a puha felé vissza tekerve.

Egy próbát megér....... de nem biztos, hogy neked is jó lesz.

Utcán elég volt a 2 csíkra való előfeszítés, hogy ne verje, rázza szét az ember kezét feleslegesen...
Pohi! Az FS-t te hogyan tetted futomuvileg palyakessze?
Van konkret oka a kerdesemnek, de ezzel egyelore nem untatnek senkit. A valasz (barmi apro reszlet) viszont roppant mod erdekel.
Egyébként 600 f2 a paripa és 94-es születésű.
ötleteket várok!: Megejtettem egy harmat gyenge izzó cserét a fordulat szám mérőmben,és most kb 2500-al alá mér,valamint a 2000_2500 alatti tartományban nullát mutat...mindem csatit szét húzgáltam be fújtam contact sprével megnéztem,hogy rendesen össze csúsznak e a kábel végek,már meg próbáltam izzók nélkül is,meg a régi rosz izzókkal és ,étrem töltést is de semmi hiba...szóval várom az instrukciókat...köszi
Tedd, nagy baj nem lehet.

Látom a motor típusát azért írtad, hogy ne legyen off.
Megnéztem a honlapjukat, szerintem kipróbálom, de azért ha valakinek van tapasztalata, megírhatná nekem.
Ismeri valaki azt a német olajmárkát, hogy Meguin? Kocsiba kéne, jó áron van, állítólag a liqui mollyhoz van valami köze, meg rendelkezik az összes szükséges szabvánnyal (fiat 9.55535.M2, api cf, acea b4). Bele merjem rakni?
Honda CBR600f4i
Szét van már kopva.

krosszal úgy jártam, hogy a végén elkezdte tördelni meg lenyalta teljesen. szalajtott a gép ;-) kocsival kellett hazavinni. szerintem csere ahogy lehet
Ne szedd szét feleslegesen, csak ha rendeltél hozzá új lánckereket, mert az bizony cserés. Javasolt a komplett szett cseréje.
FS-hez 112 szemes 525-ös lánc kell F4-hez 108
Remélem meglátom
Talán ez segít:

link
Sziasztok . Latom pont benne vagytok ebben az atteteles dologban :) nekem annyi kerdesem lenne hogy hány szemes lancot rendeljek a gyari attetelhez ?
No, amikor az ezresen ugyanott leforog az 5-ik, az óra 27x-et mutat (van egy kis áttétel módosítás, szóval nem holt pontos), akkor kell igazán markolni azt a féket. De majd megtudod. ;)

Más: a napokban megvolt az F4i-n a futómű karbantartás. Kiderült, hogy az egyik szárban el volt törve valami rugó a rebound szelep-ben. Tehát abban a szárban nem volt kirugózási csillapítás, nyitva volt a szelep. Most van benne 600RR rugó meg egy kicsit átpakolt lapkák.
sajnos már összeraktam, de majd ha lesz egy kis időm megint szétszedem és csinálok képeket!
Hűha. Gyanítom, hogy szét van kopva. Persze, ha feltöltesz egy fényképet, akkor 100% -os diagnózist tudunk adni.
Sziasztok!
Nekem van egy 98-as CBR 600 F3-asom!
Ma szétszedtem az első lánckerék borítását, hogy kitakarítsam a zsírt belőle! Az első fogaskerekemen a fogak nem egyenesek, hanem előrefelé állnak! Ez gyárilag ilyen, vagy már szét van kopva? A láncomon még sokat lehetne feszíteni, tehát az elvileg még jó! Hangja sincs, csak előtte egy Yamaha XJ600-am volt és azon az első fogaskerék szabályos volt!
A fek a gyavaknak valo........az igazi macho motoros nem fekez senki kedvert.
Igazabol meg mindig nem tetszik a fek, de majd jovo heten kiderul, hogy palyan hogy muzsikal.