Én sima beállítással is hasítottam....
De a vége az lett, hogy a hátulját maximumra keményítettem a rúgón.
A két csillapítást is maxira tekertem. 95 kg vagyok.
Így nem pumpált a segge.
Az elején 3 csíkra volt tekerve a rugó előfeszítés, a csillapítások pedig a maximumtól 1 kört voltak a puha felé vissza tekerve.
Egy próbát megér....... de nem biztos, hogy neked is jó lesz.
Utcán elég volt a 2 csíkra való előfeszítés, hogy ne verje, rázza szét az ember kezét feleslegesen...
Pohi! Az FS-t te hogyan tetted futomuvileg palyakessze?
Van konkret oka a kerdesemnek, de ezzel egyelore nem untatnek senkit. A valasz (barmi apro reszlet) viszont roppant mod erdekel.
ötleteket várok!: Megejtettem egy harmat gyenge izzó cserét a fordulat szám mérőmben,és most kb 2500-al alá mér,valamint a 2000_2500 alatti tartományban nullát mutat...mindem csatit szét húzgáltam be fújtam contact sprével megnéztem,hogy rendesen össze csúsznak e a kábel végek,már meg próbáltam izzók nélkül is,meg a régi rosz izzókkal és ,étrem töltést is de semmi hiba...szóval várom az instrukciókat...köszi
Ismeri valaki azt a német olajmárkát, hogy Meguin? Kocsiba kéne, jó áron van, állítólag a liqui mollyhoz van valami köze, meg rendelkezik az összes szükséges szabvánnyal (fiat 9.55535.M2, api cf, acea b4). Bele merjem rakni?
Honda CBR600f4i
krosszal úgy jártam, hogy a végén elkezdte tördelni meg lenyalta teljesen. szalajtott a gép ;-) kocsival kellett hazavinni. szerintem csere ahogy lehet
No, amikor az ezresen ugyanott leforog az 5-ik, az óra 27x-et mutat (van egy kis áttétel módosítás, szóval nem holt pontos), akkor kell igazán markolni azt a féket. De majd megtudod. ;)
Más: a napokban megvolt az F4i-n a futómű karbantartás. Kiderült, hogy az egyik szárban el volt törve valami rugó a rebound szelep-ben. Tehát abban a szárban nem volt kirugózási csillapítás, nyitva volt a szelep. Most van benne 600RR rugó meg egy kicsit átpakolt lapkák.
Sziasztok!
Nekem van egy 98-as CBR 600 F3-asom!
Ma szétszedtem az első lánckerék borítását, hogy kitakarítsam a zsírt belőle! Az első fogaskerekemen a fogak nem egyenesek, hanem előrefelé állnak! Ez gyárilag ilyen, vagy már szét van kopva? A láncomon még sokat lehetne feszíteni, tehát az elvileg még jó! Hangja sincs, csak előtte egy Yamaha XJ600-am volt és azon az első fogaskerék szabályos volt!
várom