Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez így nem igaz, mert nekem van hozzá dB killer (RS-3 oval) és egyébként azzal semmivel sem hangosabb, mint a gyári.
Ja.
Hát megvalósításon volt a műbiz. és a gravír is.

Csak közben tesztvezetésen voltam és borult az egész gépestől.
ja persze én is majdnem vettem egyet és lett is volna aki belevarázsolja, de attól még műbizonylat meg gravírozás nem lesz benne, szóval csak látszatmegoldás...
úgy voltam vele hogy ha olyan nagyon akarnám halkítani akkor visszarakom a gyárit 'sztkész...

én 24000 kilóméterrel vettem nagyszerviz után - csak nekem szervizkönyv és számlák is igazolták a javításokat, illetve most 60000 van benne és eddig semmi baja nem volt a vasnak szerencsére, szóval valóban jól sikerült kifogni :)
Mondjuk én belehekkeltem azért.
igen általában mind 24körül futott és mind nagy szerviz után van.

persze mindben új olaj, gyertya stb.

Ha én ráköltenék egy 100ast nagy szervizre (gumik, fékek, aksi, olaj, szűrők stb) akkor biztos nem adnám el ha nincs nagy baj.

Ha meg el akarnám adni akkor meg biztos nem költeném rá a pénzt.
a sírás kerülget ettől a műszerfaltól, egyébként szép motor de semmi nincs belőle a korábbi 600F-ből, teljesen más karakter.

de már láttam embereket ilyennel is karcolni versenypályán, ezzel is el lehet lenni :)
második legszebb motor ever, a 600F után természetesen :)
viszont ültem rajta, nekem csalódás volt mert túl sportos.. pályázni kéne viszont, nagyon jól megy!
enyémben most van 60000.
100x inkább a sajátomat venném meg magamtól, mint egy széttekert 24000.- kilóméteres "nagyszerviz után, nemdohányzó doktornőtől, utcára néző ablakokkal" hirdetett bontószökevényt...
enyémen is amerikai import yoshimura van, sajnos ebbe nem tehető silencer (vagy más nevén dB killer), így európában nem is legális.
itthon nem foglalkoznak vele, de külföldön szerintem gázos lenne...
Én úgy vettem a motoromat, hogy nem mért az órája és Én még másfél szezont úgy motoroztam vele. 6éves a gép és 20-21ezer-t mutat.
És kitudja mióta nem ment az órája.

A másik, hogy a gsx-r-rel mentem úgy, hogy lehúztam a műszerfalról a kábelköteget (az mind1, hogy miért :-) ) Szóval abba sem pörgött akkor.

Ennek az óratekergetésnek szerintem egy elfogadható miértje van. (persze illegális) amikor valaki elüt vagy balesetet okoz neked és totálkárra törik a gép. Akkor ugye nem lesz mind1, hogy 50ezer km van benne vagy 13ezer. Szerintem. Legalább is kocsinál számít mikor számolják az értéket.

ez csak eszmefuttatás volt. elméleti feltevés
Jaja ilyen van nálam a VTR-es csomagból csak ugye nem 16-os :DDD De már egy feláldozott csőkulcs és egy nagy imbusz kárára lassan kész az eszköz.
Nekem van olyan ismerősöm aki nem megy évente 1000km-t se.
De azért kell az RSV 1000 a garázsba.
Szerintem hülye is az ember kicsit :-)

Azt mondanom se kell, hogy egy fillér nincs ráköltve.
Elég valószerűtlen a 2év / pár száz kilométer, de biztos elfoglalt volt a tulaj.

Ha karban van tartva egy jármű, akkor nem kell félni a kilométertől szerintem. Otthon van Octavia II. 1.6 benzin 205 ezer kilométerrel, 6 éves, semmi baja, céges persze, minden szervizelés megcsinálva rajta.
Sziasztok!

Gondolta, bedobom ide,hátha vkit érdekel a motor. cbr600fa
Nagyon szerettem,de meg kell válni tőle. :(
Nézik bizony. az enyémbe 24.000 pár száz volt most a műszakin, rákérdeztem a szakira, hogy 2 évvel ezelőtt mennyi volt benne, azt mondta 23.000 pár száz km....

Persze ha valaki fifikás és vesz egy 10.000-et futott gépet bejegyzik a műszakin mondjuk, megy vele 15.000-et, így lesz benne 25.000, majd vizsga előtt visszatekeri 11.000-re akkor még mindig nem bukik meg.... szerintem ez lesz az új módi.
+1 év sitt Július 1-től
Én a ford Focus 2-esemet majd 200.000 km-el vettem. Összes haver el volt hűlve... te jó ég mindjárt meghal a blokk benne

Köszöni szépn 200.000 km van most benne és jól van, olajat nem eszik, futómű még gyári, kilengés és kopogás mentes.
Persze céges autó volt folyamatos szervizzel, új féktárcsákkal, fékbetétekkel vettem.

Csak olajat, olajszűrőt gyertyát, hosszbordás szíjat kellett rajta cserélni + 1 vezetéket megforrasztani, mert megtört és eloxidálódott.

8 év vagy 160.000 km a vezérműszíj csere periódusa, 140.000-nél volt cserélve..... hát 300.000 km még messze van, az évek előbb lepörögnek, mert megyek évente vagy kemény 5000 km-t
Műszakin fényképezik.Ha tekergeted kibukik.
Per alap lehet.
Kilométer fetisiszta országban élünk. :) Ha megveszed a 82e km-es 954RR-t az örökre a tiéd lesz. Enyém se hibátlan, de 12 éves, nem is szalon áron van, de aki vitrinben tartja az nem is élvezi igazán a gépet. ;)
Ebben az országban én ilyentől nem tartanék, meg mi van, ha órát cserélsz, mert régi tönkrement? Mit tudnának rá mondani? Semmit! De nem vagyok ilyen, én is gyűlölöm az ilyeneket.
A tiéd jobb, szebb állapotú mint az enyém. Elviszik simán. Aki a km-t nézi az hülye....
Évi minimum 6000-et lehet számolni az a reális...
Már cseszheted..........figyelik gépet.
Ha most mahinálod rájönnek.
Chat.hu-t használni információforrásnak és az alapján ítélkezni azért az elég erős.