Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem enyémmel a kilométer a bajuk, de nem tudom mit várnak egy 12 éves géptől. Ha szemét lennék, már 15000 lenne benne, de nem vagyok se nepper se ózdi, szóval marad a tisztességes út.
Akkor nem bonyolult technika :D köszii
Sejtettem

Mondjuk nem ismerem se őt se a volt barátját.
Csak kívülállóként nézve volt furcsa, hogy együtt éltek svédben, hazajönnek megtörténik a várva várt motor biznisz aztán lapát :-)

Szegény srác meg árulja most a motorját
Angéla nagy játékos (így alakult) a chat.hu oldalon tudnának róla mesélni én mást inkább nem is írok de jobb tőle óvakodni
...még fent van. Majd ha megérkezik a számlámra a pénz, akkor törlöm csak le. Az ígéretre nem adunk...
Ugyanúgy, mint a VTR-é csak 16-os. Csak Hondánál kapsz olyat, máshol nem láttam.
:D Köszi az infót! Elkezdek felhajtani 1et mert akkor addig meg se bontok semmit.. Naívan egy VTR-es kolegától kértem szerszámos tasakot és abból bíztam a kulcsban de nem is egy a méret... Viszont még neten sem találok képet hogy néz ez ki.
Mikor cseréltem meg se néztem mi a van a gyári szerszámosában. Elkezdtem a crowakészletemmel, amiben volt gyertyakulcs. A 4-ből asszem talán 1-et v. 2-őt sikerült kiszednem, a többihez qrvára nem fértem hozzá. Hívom a szerelőt, h akkor h a pi...be. Erre mondja: gyári kulcsát próbáltad már.
Persze benne volt a saját szerszámosába, csuklik-nyeklik pont úgy van kialakítva, h hozzá tudj férni. Szóval, ha nincs kérj kölcsön vkitől v. szerezz be, mert nagyságrendekkel kevesbb szopással lehet vele cserélni.
sajnos igy alakult....
Végülis nincs egyéb kérdés..Gyári gyertya kulcs na ezaz.... Csak már hallottam minden félét. Tank le légszűrő le hűtő stb istenharagje is le..Mondom nemá.......
Mi a kérdés? Oldalidomok le és kell hozzá a gyári gyertyakulcsa, mert azzal tudsz normálisan hozzáférni. Egyébként semmi extra.
Legalább nem rontod az èn üzletemet, te mákos! :)
Az a kedvencem, amikor olyanok nyilvánítanak véleményt motorozás veszélyessége, hogyanja stb. témában, akik életükben nem motoroztak.

És mivel az autósok kb. 10 %-a motorozik ( de lehet, hogy kevesebb)
vélménye pedig mindenkinek van, így sejthető, hogy a 90% azt sem tudja, miről beszél.

sajnos.
Ez még biciklin se ült.
És minő igaz
"A motornak két kereke van, és akár hogyan is nézzük, marhára nem stabil szerkezet. Jó, persze segít kerekek giroszkóp hatása, de a motorosnak minden pillanatban egyensúlyozni kell. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor valaki egy vasalóval zsonglőrködik: A vasalót bárki képes a vezetéknél fogva lógatni, mert az minden áron lógni akar, de az ujja hegyén egyensúlyozni már sokkal nehezebb, mert minden pillanatban le akar onnét esni. Ez talán durván hangzik, de lényegében a mozgás dinamikáját tekintve instabil szerkezet a kétkerekű motor."

Párat legyártottak szerencsésen.

Amúgy vastyúk is talál szeget.
Érdekes módon az enyémen egyik probléma sincs jelen
De nem lehetetlen.
Azért ritka, hogy az elmúlt 20 év összes típushibája előjöjjön egy példányon.
Nemprobléme................legalább lenne kinyírt fesszabom és hámló felületű hengerem és zörgő vezérműláncfeszítőm.
Csak vicceltem, nem hagyhattam ki. Nagyon szépek ezek a 675-ök.
De legalább Honda!
Egy ilyen évjáratú 600rr egy picit drágább.
Rendőri fizetést kifizetni sem olyan vészes az Államnak, mert nem éppen sok