Ez is olyan. Folyamatosan világít, a kuplungkar kiengedése után azonbal írja az aktuális sebességfokozatot addig, amíg váltáshoz ujra be nem húzom a kuplungot. Ilyenkor egy vízszintes csík van rajta, amugy mindig a számot mutatja és nem villog.
Szia Hatesz
Milyen fokozatkijelzőt rakattál fel?
Nekem Gipro van fent és azt szeretném megtudni neked menet közben villog e vagy folyamatosan ég?
Vagy valakinek ötlete mi lehet vele?
+ 5e volt a szerelés
Ami mellesleg nem egyszerű, a csatlakozó a tank alatt szinte hozzáférhetetlen helyen van, ugy kell beműteni. Nekem megért ennyit, szuperul működik. A fékolajtartály bal oldalára tettük a kijelzőt, a műszerfal környékén nincs nagyon megfelelő hely.
Alapvetően oda akartam, csak próbaidős vagyok melóhelyen és nem tudok még szabit kivenni és ők csak hétköznap vannak 5ig. Én meg addig dolgozom. Ágohoz meg tudtam este vinni. Amúgy Prop-Tech 20ért megcsinálja, bár oda némi plusz üzemanyaggal számolni kell, ami kb. 5 rongy. Nekem sajnos ez volt a döntő ok.
Másrészről ugye a beállítás módjában is van különbség a kettő közt. Nem mondom, hogy egyik jobb vagy rosszabb mint a másik, de más.
Szia!
Igen volt. Felkerült egy sportkipufogó és egy power commander (netes térképpel) és megszűnt. A PC szüntette meg mert túl sok üzemanyagot kapott a motor. Pont tegnap voltam Ágonál belövetni a PC-t, mert kb 2 éve a netes térkép volt rajta. A netessel 5.5 volt a fogyasztásom, de tegnap még elég sok helyen adni kellett neki üzemanyagot, mert keveselt a motor. Így nőni fog a fogyasztás pár decivel, de legalább optimális lesz és nem fog melegedni.
hatesz, köszönöm szépen! Nagyon kedves vagy! Mindenkinek köszönöm a gyors válaszokat. Egyelőre úgy néz ki, hogy jó az akksi, de ha később gond lenne vele, keresni foglak mert érdekelhet a dolog. :)
Keresek Honda CBR F4i-hez idom rögzítő gumi babát (vagy mi a nyavajának hívják ahova az idomot be kell pattintani ha jól tudom 1-1 db van mindkét oldalon közép tájékon)
Ha valakinek lenne elfekvőben akkor vevő lennék rá.
Most csináltattam Decemberben Somoto kárpit-nál,nem volt olcsó 35 pénz,viszont az asszony azóta fékezéskor nem csúszik a nyakamba!(Motorozásnál nem elöny!
Köszi
Milyen fokozatkijelzőt rakattál fel?
Nekem Gipro van fent és azt szeretném megtudni neked menet közben villog e vagy folyamatosan ég?
Vagy valakinek ötlete mi lehet vele?
Ami mellesleg nem egyszerű, a csatlakozó a tank alatt szinte hozzáférhetetlen helyen van, ugy kell beműteni. Nekem megért ennyit, szuperul működik. A fékolajtartály bal oldalára tettük a kijelzőt, a műszerfal környékén nincs nagyon megfelelő hely.
Másrészről ugye a beállítás módjában is van különbség a kettő közt. Nem mondom, hogy egyik jobb vagy rosszabb mint a másik, de más.
Igen volt. Felkerült egy sportkipufogó és egy power commander (netes térképpel) és megszűnt. A PC szüntette meg mert túl sok üzemanyagot kapott a motor. Pont tegnap voltam Ágonál belövetni a PC-t, mert kb 2 éve a netes térkép volt rajta. A netessel 5.5 volt a fogyasztásom, de tegnap még elég sok helyen adni kellett neki üzemanyagot, mert keveselt a motor. Így nőni fog a fogyasztás pár decivel, de legalább optimális lesz és nem fog melegedni.
Köszönöm még egyszer!
Keresek Honda CBR F4i-hez idom rögzítő gumi babát (vagy mi a nyavajának hívják ahova az idomot be kell pattintani ha jól tudom 1-1 db van mindkét oldalon közép tájékon)
Ha valakinek lenne elfekvőben akkor vevő lennék rá.
Meg a csúszkálás sem hátrány a motoron
Csináltattad vagy így vetted?