Sokkal egyenesebb testtartás, magas kormánycsutka, szóval kényelmesebb ezt elismerem. Váltó nem olyan finoman jár, mint egy Hondán. Érezhetően gyengébb, ez meg is néztük. :) Nem olyan kifinomult, mint a cbr. Biztos nem váltanék cbr-ről fz-6s-re. Persze ő se váltana cbr-re szóval 1:1. :) Ha sokat mész utassal, akkor Yamahát válaszd. Én is amiatt néztem meg, mert barátnőm nyafog, hogy kényelmetlen a motorom.
A mai 9 fokban, sikerült egy 150 kilométeres kört gurulnunk haverral. Épp tegnap vett egy motort (FZ6-S 2005), nem tudtam nemet mondani neki. :) Kíváncsiságból kipróbáltam, hogy mégis milyen. Kényelmesebb, de nem egy ligában játszik a két gép, jó, hogy engem nem tudott rábeszélni várásláskor. :)
Amit írsz a Castrolról azt tapasztaltam én is a Shellesnél. Olajcsere után kb 5000 km-rel már lehetett érezni hogy nem az igazi és elég volt az üreset megtalálni. Nem is vártam meg a 6000-et pár 100 km-rel hamarabb lecseréltem. Most van benne Motul elsőnek nekem. 2000 km-nél járok majd kiderül mit csinál 5500-6000 km-nél de ezek szerint akkor semmit nem lehet majd változást észrevenni.
Én próbáltam sokfajta olajat de eddig nekem a motul jött be a legjobban előtte castrol volt benn az is jó volt egyetlen hibája volt hamar tönkrementek az adalékanyagjai és 3500-4000km környékén már nehezen lehetett kivenni a motort egyesből üresbe mert annyira szorult hogy ha határozottabban meghúztam a váltókart átrakta kettőbe visszafelé ugyanez aztán ha még melegebb is volt vagy felvonulás had ne mondjam mióta motul van benn tavaly nyáron kétszer is cseréltem 6000 párszáz km volt az olajban mikor lecseréltem semmi ilyent nem taasztaltam! Tehát az én véleményem, hogy aki azt mondja az olajok egyformák az hazudik! Vagyis lehet, hogy egyformák csak kevesebb adalékanyag van benn ezért idő elött elhasználódik!
Egyszer egy haverom szólt rám, amikor hisztiztem, hogy az Actevo kidobálja, hogy faszt az Actevo, te nem rakod be rendesen, néha az olaj átbasz. Utána beraktam határozottabban sebességbe és soha többet nem dobta ki. Most Repsolt használok és azóta ha finoman rakom be, akkor is benn marad, olaja válogatja és nekem Suzukim van.
Megint olaj téma. Fúrcsálom amit írtok. Nekem 1-szer sem dobta ki a 2-est meg semmilyen fokozatot sem a motor. Mikor megvettem Castrol Actevo volt benne (előző tulaj elmondása szerint) Ez szinte csak a hazautat tette meg nem volt gond. Aztán a Shelles annál sem dobta ki. Most Motul 5100 2000 km óta ezzel sem csinálta. Motullal lágyabbank érzem a váltót mint a Shellessel.
Holnap megyek megnézni egy FS-t. Van valami amire érdemes odafigyelni külön ennél a típusnál?
A válaszért előre is köszi....
600f használtteszt cikk
Nincs valakinek elfekvőben vagy olcsón nem tudtok FS-hez gázmarkolatot mert az enyém ripityára tört!
Előre is Kösze!
köszi
de ez a helyzet az üzemanyaggal is.
meg azt is figyelembe kell venni, hogy a váltók se egyformák
Megint olaj téma. Fúrcsálom amit írtok. Nekem 1-szer sem dobta ki a 2-est meg semmilyen fokozatot sem a motor. Mikor megvettem Castrol Actevo volt benne (előző tulaj elmondása szerint) Ez szinte csak a hazautat tette meg nem volt gond. Aztán a Shelles annál sem dobta ki. Most Motul 5100 2000 km óta ezzel sem csinálta. Motullal lágyabbank érzem a váltót mint a Shellessel.