Én ennyi pénzért el tudok fogadni 1-2 hibát, 12 éves motorról beszélünk. Nekünk sok mindent elmondott a srác a motorról. Az is benne van a pakliban, hogy én is elborulok vele. Tudod két fajta motoros van, aki már elesett és aki el fog. ;)
Az enyémbe lassan 50.000 van az asszonyéba 46.000km ezeknek a motoroknak szerintem ez semmiség......... Ezekbe még volt anyag!
Azt mondta a szerelőm hogy az új nem írom ki hogy melyik márkájú 600 sportgépek annyira ki vannak könnyítve a nagy hajszában kinek a motorja kevesebb mint 180kg hogy napi szinten van szelep szakadás főtengely törés meg ilyen apróságok.......... Na a mieinkbe ilyen nem valószínű hogy lesz.
Ez mondjuk igaz! Én személy szerint egy olyan embertől szívesebben veszek aki azzal kezdi hogy azért van benne mondjuk 50-60- stb ezer kilóméter mert használva volt. És nem zavar hogy el volt dőlve stb...... Az a lényeg, hogy rendesen karba legyen tartva és ki legyen javítva a hiba, azért az látszik hogy gondos volt-e az előző gazdi vagy egy hanyag tróger.
Hát olyan, hogy mire a többiek utolérnek, bevásároltunk Atával
Na most komolyan, lazán Ganjával, lepörgetünk 2-3 kilót és közben röhögcsélünk, bámuljuk a tájat, Ataa a csajokat és hali... aztán majd megvártok a hamburgerrel a Mecsekben, esetleg előrendelitek, úgyis csigák
Nagy,rólam lecsúszik pedig farmer és medveruha van alatta.
És most vagyok 110 kiló.
Nomeg nem túl márkás.
A kabát is szintén bár az Bering.
De idegesít.
10 fok fölött meggyulladok benn ha van bélés is.
Nyáron meg ha kiveszem a bélést akkor meg lobog és mivel vízálló belül impregnált gyösz beleizzadok 15 fok felett mintha búvárruhában lennék.
Ahogy néztem azért már ez is volt az oldalán (amit vettünk az asszonynak az is persze nincsenek ábrándjaim hogy egy 11 éves motor még soha nem látta az aszfaltot közelebről) A matrica sem volt már eredeti, az 1 felén kopott volt a másikon után gyártott. Persze a tulaj hímelt hámolt.. Nem értem minek kamuzni. Ha motorikusan nincs baja, váltó jó váz rendben, nem húz stb. akkor ez belefér szerintem el kell mondani hogy igen borultam, csúsztam de ki lett javítva lett rá véve mondjuk új idomszett azt csókolom.... Ha új motort akartunk volna venni bemegyünk egy szalonba azt jónapot..... Miért kell mindíg simliskedni nem tudom......
Nem tudom hol lehet sajnos megnézni a gyári színeket de én ilyen idomszettet eddig még csak aftermarketek között láttam, csak azért jutott ez eszembe mert írtad, hogy a megnézett gsx-r-ek közül sok csúszott.
A kuplung zörgés már ki lett itt fórumon tárgyalva. Rugókat kell cserélni és talán lamellákat, és csendben lesz, az ára sem vészes. De én örülök, hogy te nem vitted el. :) Néztem előtte még több gsxr-t, de azokon tényleg volt esztétikai hiba. Konkrétan mindhárom megnézett motor meg volt csúsztatva, persze ez a hirdetésben nem szerepel, képeken meg nem látszott.
Attól függ, mennyit mész és mikor, mire használod.
Ha arra kell a motor, hogy hétvégente 20 fok felett csapass egyet a haverokkal, akkor bőrruha kell. Ha pályára mész valaha is, szintén.
Ha nyugodtabb, túrázós alkat vagy, aki néha-néha még esőben is elindul, ill. 20 fok alatt, akkor Cordura kell.
(Nekem mindkettő van+hálós dzseki 30 fokban motorozáshoz+ van külön motoros farmerom, rövid kesztyű, rövid csizma, külön bőrdzseki stb. de én nem vagyok normális
Mondjuk szerintem más sem tud megállni egy öltözet ruhánál.
Igen én is hallottam a zörgés mivel nem vagyok motor szerelő ezért sem mertem rányúlni. Nekem mondjuk még esztétikailag is volt kifogásom de ez már csak szőrszál hasogatás..........
Azt mondta a szerelőm hogy az új nem írom ki hogy melyik márkájú 600 sportgépek annyira ki vannak könnyítve a nagy hajszában kinek a motorja kevesebb mint 180kg hogy napi szinten van szelep szakadás főtengely törés meg ilyen apróságok.......... Na a mieinkbe ilyen nem valószínű hogy lesz.
A bőrruha miatt kellet egy év salátaevést bevállalnom.
De megérte.
Hát olyan, hogy mire a többiek utolérnek, bevásároltunk Atával
Na most komolyan, lazán Ganjával, lepörgetünk 2-3 kilót és közben röhögcsélünk, bámuljuk a tájat, Ataa a csajokat és hali... aztán majd megvártok a hamburgerrel a Mecsekben, esetleg előrendelitek, úgyis csigák
Nem akarsz valamikor Batta felé gurulni nagyon szívesen megnézném a gépedet itt most off de baromira tetszenek ezek a gépek!
Ha megmondja/ leírja az igazat, soha a büdös életbe nem adja el.
Persze a vásárlók fejében is nagy a baj: gyakorlatilag mindenki 500 km-es használt motort akar venni gombokért.
És most vagyok 110 kiló.
Nomeg nem túl márkás.
A kabát is szintén bár az Bering.
De idegesít.
10 fok fölött meggyulladok benn ha van bélés is.
Nyáron meg ha kiveszem a bélést akkor meg lobog és mivel vízálló belül impregnált gyösz beleizzadok 15 fok felett mintha búvárruhában lennék.
Ha arra kell a motor, hogy hétvégente 20 fok felett csapass egyet a haverokkal, akkor bőrruha kell. Ha pályára mész valaha is, szintén.
Ha nyugodtabb, túrázós alkat vagy, aki néha-néha még esőben is elindul, ill. 20 fok alatt, akkor Cordura kell.
(Nekem mindkettő van+hálós dzseki 30 fokban motorozáshoz+ van külön motoros farmerom, rövid kesztyű, rövid csizma, külön bőrdzseki stb. de én nem vagyok normális
Mondjuk szerintem más sem tud megállni egy öltözet ruhánál.