Ha tényleg szeretnél mágneses tanktatyót rendszeresen hordani.Én eléggé utálom.
Fóliáztasd le a tankot átlátszó karcálló fóliával autódekorossal.
Ugyanaz igaz a faridomra is.
És akkor mehet a menet orrba-szájba.
De a legjobb trükk hogy túrára keveset pakolj.
Ha tényleg motoros egész nap motors ruhában fogsz pcolódni és estére rövidgatya,póló,fehérneműn és papucson kívül nem kell semmi ez meg kevés helyet igényel.
Első körban annyi felesleges vackot cuccoltam hogy idén igyekszem minimális pakkal menni.
Hali srácok,nem rég vettem egy 600 f4(fs)-t,nem tudna valaki egy sötétitett bubis plexit ajánlani?meg esetleg egy bal oldali idomra,matrica szettet?piros fekete,gyári. KÖSZI
Olyan kérdés/kérés sorozattal fordulnék hozzátok, hogy a mocimba most tartok 18.000km-nél és próbálok rendes gazdája lenni, így kéne egy olajcsere /motul, repsol valamiért szimpatikus/, olajszűrő csere, levegő szűrő csere, fékolaj, első fékbetét. Esetleg van amit ajánlotok tapasztalati úton? Akár a linkeket is szívesen fogadom. Esetleg valaki meg tudja tippelni, hogy ezek cseréjéért a honda mennyi munkadíjat számolna fel? Csak mert a szervíz könyvben jól mutatna. Köszi előre is.
Az Oxford tényleg, gondolom azt is ki lehet hajtogatni oldalra, hogy még nagyobb legyen.
Itt is érdemes körbenézni, ált. kép is van hogy álla a motoron és 10 euro szokott lenni a szállítás.
A jó kívánságot nem köszönöm meg, mert szerencsétlenséget hoz.
Megvolt az olajcsere, kicsit nehezen jött le a szűrő (a láncspray jól vizsgázott, nem dobálta le magáról a lánc).
A próbaút állati fingatós volt, de nagyon élveztem, amikor leszálltam, azt hittem szétrobbanok .
A haver tapasztalt pilóta, régóta motorozik egy CBR900 RR-el....nem kell mondanom, hogy kesztyűs kézzel bánt a mocival, de nem finomkodott. Egy kb. 5 km-es szakaszon mentünk oda és vissza, már szürkületben. Az órát én nem láttam, de megkérdeztem mennyivel mentünk....a választ inkább nem írom le. Odafelé (én balga) a hátsó kapaszkodót fogtam és meg is bántam. Egy felfelé váltásnál egy kicsit erősebb gázfröccsöt húzott neki, ettől én egy kicsit bizonytalanná váltam (a beszarásjelző halványan bevillant), fékezéskor kb. 2x lestukkoltam a hátát.
Visszafelé már elől kapaszkodtam, és fékezéskor megtámaszkodtam a tankon. Na onnan f@xa volt minden.
Az udvarra már én álltam be vele, nem nagy táv, de élveztem (először vezettem ilyen nagy motort), már alig várom, hogy a kezemben legyen a drájving lájszensz
Összegezve: nagyon jó volt, kb. így érzem most magam:
A mociról a span csak annyit mondott, hogy jó állapotban van, biztonságos, jól vezethető, egyáltalán nincs semmi szervi baja "Piroskának". Kicsit kocka a gumi, de nekem jó lesz, alkalomadtán veszek rá túragumit.
Neem kulcsmásolónál ahol tudnak imos kulcsot programozni megrendeltèk katalógusból a kulcsot szóltak mikor megjött bevittem a motort és megcsinálták! Ja a 12e-be egy tank kulcs is bennevolt! Bele sem merek gondolni Hondánál mennyi lenne!
Köszi még egyszer a linket, ma reggel rápróváltam még egyszer a motorra a táskát, úgy döntöttem visszaviszem...
Jól emlékszem hogy Te említetted egyszer a Bozsokról ki Ausztriába útvonalat? Nemsokára összehozhatjuk:)
Hello!
Holnap KRESZ vizsga, rutint még nem tudom mikor kezdem. Motoromon ma megcsináljuk az olajcserét (a láncot már lefújtam, ez a spray qrvára ragadós), ha nem esik az eső akkor ki is próbáljuk a haverommal
Na ma megbeszéltem a jogsi-ütemezést az oktatóval. Jövő szerda rutin vizsga, következő szerda (03.20.) forgalmi vizsga :)
Hogy állsz CáBáR? KRESZ megvan már? Mikor kezded a rutint? Motoroddal mi a helyzet?
Ja, átfesttettem az első sárvédőt feketére és fel(vagyis vissza)raktam a túra-plexit. Jó hogy nincs benne az akksi, biztos mentem volna vele különben...
Na ma megbeszéltem a jogsi-ütemezést az oktatóval. Jövő szerda rutin vizsga, következő szerda (03.20.) forgalmi vizsga :)
Hogy állsz CáBáR? KRESZ megvan már? Mikor kezded a rutint? Motoroddal mi a helyzet?
Ja, átfesttettem az első sárvédőt feketére és fel(vagyis vissza)raktam a túra-plexit. Jó hogy nincs benne az akksi, biztos mentem volna vele különben...
Fóliáztasd le a tankot átlátszó karcálló fóliával autódekorossal.
Ugyanaz igaz a faridomra is.
És akkor mehet a menet orrba-szájba.
De a legjobb trükk hogy túrára keveset pakolj.
Ha tényleg motoros egész nap motors ruhában fogsz pcolódni és estére rövidgatya,póló,fehérneműn és papucson kívül nem kell semmi ez meg kevés helyet igényel.
Első körban annyi felesleges vackot cuccoltam hogy idén igyekszem minimális pakkal menni.
Tapasztalatlan vagyok az ilyen táskákkal, még jó hogy vissza tudtam vinni.
Krissal:)
dobj egy emailt. tudok segíteni alkatrészben. légszűrőm az nem lesz a motorodhoz.
Olyan kérdés/kérés sorozattal fordulnék hozzátok, hogy a mocimba most tartok 18.000km-nél és próbálok rendes gazdája lenni, így kéne egy olajcsere /motul, repsol valamiért szimpatikus/, olajszűrő csere, levegő szűrő csere, fékolaj, első fékbetét. Esetleg van amit ajánlotok tapasztalati úton? Akár a linkeket is szívesen fogadom. Esetleg valaki meg tudja tippelni, hogy ezek cseréjéért a honda mennyi munkadíjat számolna fel? Csak mert a szervíz könyvben jól mutatna. Köszi előre is.
Csak magamban gondoltam hogy.....................
Itt is érdemes körbenézni, ált. kép is van hogy álla a motoron és 10 euro szokott lenni a szállítás.
http://www.louis.at/_106cb4d4c...
Ide meg azért, mert vannak néha tök jó akciók, érdemes figyelgetni és hát közel is van nyáron motorral mindkettő.
http://www.hein-gericke.at
Megvolt az olajcsere, kicsit nehezen jött le a szűrő (a láncspray jól vizsgázott, nem dobálta le magáról a lánc).
A próbaút állati fingatós volt, de nagyon élveztem, amikor leszálltam, azt hittem szétrobbanok .
A haver tapasztalt pilóta, régóta motorozik egy CBR900 RR-el....nem kell mondanom, hogy kesztyűs kézzel bánt a mocival, de nem finomkodott. Egy kb. 5 km-es szakaszon mentünk oda és vissza, már szürkületben. Az órát én nem láttam, de megkérdeztem mennyivel mentünk....a választ inkább nem írom le. Odafelé (én balga) a hátsó kapaszkodót fogtam és meg is bántam. Egy felfelé váltásnál egy kicsit erősebb gázfröccsöt húzott neki, ettől én egy kicsit bizonytalanná váltam (a beszarásjelző halványan bevillant), fékezéskor kb. 2x lestukkoltam a hátát.
Visszafelé már elől kapaszkodtam, és fékezéskor megtámaszkodtam a tankon. Na onnan f@xa volt minden.
Az udvarra már én álltam be vele, nem nagy táv, de élveztem (először vezettem ilyen nagy motort), már alig várom, hogy a kezemben legyen a drájving lájszensz
Összegezve: nagyon jó volt, kb. így érzem most magam:
A mociról a span csak annyit mondott, hogy jó állapotban van, biztonságos, jól vezethető, egyáltalán nincs semmi szervi baja "Piroskának". Kicsit kocka a gumi, de nekem jó lesz, alkalomadtán veszek rá túragumit.
Bozsokot nem én mondtam, de osztrák túra biztosan lesz, majd nézd a fórumot.
Holnapra egy kalappal!
tapad rendesen
Jól emlékszem hogy Te említetted egyszer a Bozsokról ki Ausztriába útvonalat? Nemsokára összehozhatjuk:)
Holnap KRESZ vizsga, rutint még nem tudom mikor kezdem. Motoromon ma megcsináljuk az olajcserét (a láncot már lefújtam, ez a spray qrvára ragadós), ha nem esik az eső akkor ki is próbáljuk a haverommal
Hogy állsz CáBáR? KRESZ megvan már? Mikor kezded a rutint? Motoroddal mi a helyzet?
Ja, átfesttettem az első sárvédőt feketére és fel(vagyis vissza)raktam a túra-plexit. Jó hogy nincs benne az akksi, biztos mentem volna vele különben...
Hogy állsz CáBáR? KRESZ megvan már? Mikor kezded a rutint? Motoroddal mi a helyzet?
Ja, átfesttettem az első sárvédőt feketére és fel(vagyis vissza)raktam a túra-plexit. Jó hogy nincs benne az akksi, biztos mentem volna vele különben...