Mindenki a túrákról és a pályanapokról álmodozik, holnap meg jön a hóesés és a mínuszok! Kezdek kicsit kiakadni
Hónap végére meglesz a gép fiatalítása ( kormány csapágy, telószimmering +olaj, gumik és ledes indexek cseréje ) lejár a kivonatási idő és indulhatunk is valamilyen fórumos összeröffenésre
Azt nem tudom, hogy az FS mennyire kényelmes de az F4i nem rossz kényelem szempontjából. Én egy 183cm-es pilóta vagyok és 150-200 kilómétert elmegyek vele egy laza, 100-110-es tempóban egyhuzamban, szerintem ez nem rossz egy sport -túra géptől.
Azt terveztem, hogy ha meglesz a papír, akkor elmegyek a környező nagyvárosokba: Kecskemét, Sz.fehérvár,Szexárd,Tolna, Zalaegerszeg, Siófok. Nem egyszerre, szépen sorjában. Tervezek egy Balaton túrát a tó körül. Arra is gondoltam, hogy el kéne menni pályára is gyakorolni. Mindezek között pedig a pénztárcámhoz mérten a lehető legtöbbet motorozni a környéken. Ha mentek kakucsra mennék én is, jól jönne pár jó tanács, rem. nem tartok majd fel senkit.
jó reggelt. Tanácsért jöttem :)
Cbr 600 F-et fogok venni. És kényelmi szempontból van különbség az FS és az F4i között? vagy csak az ülés, hogy külön van?
A kanizsai vagy az egerszegi mekdonácnál összefuthatsz velem is
Viccen kívül, lesz majd fúrumos túra és/ vagy pályázás Kakucsringen (utóbbit kezdőknek kötelezővé tettem :) szerintem én leszek a főszervező ( vagy mi :) figyeljétek a fórumot.
Maximálisan egyet értek a többiekkel. Mikor megvettem a mocit utána én is sokáig egyedül motoroztam és jót tett. Meg tudtam szokni a motort nem kellett másokhoz alkalmazkodni tempóban semmiben sem. Előző mocimmal az Etz-vel meg is lett az elején való közös mocizásból a baj. Másik sráccal mentem ugyanolyan mocija volt mint nekem. Kezdő zöldfülű voltam(bár még most is az vagyok csak most már talán valamivel megfontoltabb). Ment előttem jött a kanyar követtem a tempóját ő simán bevette nekem nem jött össze. Ő már tapasztalt volt én meg kb 1000 km-t mentem még akkor a mocival csak meg ugye első motor volt.
Az új mocival voltam már tavaly olyan közös motorozáson ahol Hayabusa meg hasonló nagy vérű gépek voltak de persze haverok voltak meg tekintettel volt rám. Volt hogy odakente neki eléggé de aztán bevárt szerpentinen is voltunk ott szint úgy. Az a lényeg hogy saját tempódban saját tudásodnak képességeidnek megfelelően menj ne úgy ahogy a többiek mennek. Majd idővel fog az úgy is menni.
Ui: Remélem Kakucson idén vmikor tatálkozunk...
Megnéztem, nem látok alatta semmit. Legalább is ki nem lóg alóla semmilyen köztes anyag. Szerintem nincs alatta semmi.
megnézé vki nekem, hogy a visszapillantó tükör felfogatásánál van e vmilyen tömítés v vmi a tükörszár és az idom között( 2 db imbusz csavar)?
Ősszel levettem a tükröt és nem emlészem hogy volt-e.
Köszi: B
Hónap végére meglesz a gép fiatalítása ( kormány csapágy, telószimmering +olaj, gumik és ledes indexek cseréje ) lejár a kivonatási idő és indulhatunk is valamilyen fórumos összeröffenésre
Cbr 600 F-et fogok venni. És kényelmi szempontból van különbség az FS és az F4i között? vagy csak az ülés, hogy külön van?
Viccen kívül, lesz majd fúrumos túra és/ vagy pályázás Kakucsringen (utóbbit kezdőknek kötelezővé tettem :) szerintem én leszek a főszervező ( vagy mi :) figyeljétek a fórumot.
Maximálisan egyet értek a többiekkel. Mikor megvettem a mocit utána én is sokáig egyedül motoroztam és jót tett. Meg tudtam szokni a motort nem kellett másokhoz alkalmazkodni tempóban semmiben sem. Előző mocimmal az Etz-vel meg is lett az elején való közös mocizásból a baj. Másik sráccal mentem ugyanolyan mocija volt mint nekem. Kezdő zöldfülű voltam(bár még most is az vagyok csak most már talán valamivel megfontoltabb). Ment előttem jött a kanyar követtem a tempóját ő simán bevette nekem nem jött össze. Ő már tapasztalt volt én meg kb 1000 km-t mentem még akkor a mocival csak meg ugye első motor volt.
Az új mocival voltam már tavaly olyan közös motorozáson ahol Hayabusa meg hasonló nagy vérű gépek voltak de persze haverok voltak meg tekintettel volt rám. Volt hogy odakente neki eléggé de aztán bevárt szerpentinen is voltunk ott szint úgy. Az a lényeg hogy saját tempódban saját tudásodnak képességeidnek megfelelően menj ne úgy ahogy a többiek mennek. Majd idővel fog az úgy is menni.
Mondjuk ki is lehet kapcsolni a rezgést...
Én össze is sz@rnám magam, ha a karomon hirtelen elkezdene rezegni a telefonom
Pályamotorozás-oktatás: én anno a Tomtattoo-féle Kakucsringesen voltam, az nem drága, motorozz.hu-n szokta hirdetni.
Van jobb is , persze határ a csillagos ég. Végső soron a Ben Spies vagy Keith Code Superbike school-ba is be lehet iratkozni.