Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó ötlet.

Viccen kívül, ha valakinek van eladó sárvédője, akkor szóljon. Vagy esetleg csináltatok Basival...
2140.- ft
Adjak még tippeket?
Jól beszélsz, de ehhez rengeteget kell menni. Én 50.000 körül járok, és az mindenképpen elmondható, hogy az én szintem eléréséhez ennyi kell is....

Viccen kívül, ha csak utcán megy a kezdő, szerintem legalább 30.000 km kell, hogy azt mondhassa, kicsit tud motorozni.

Ami viszont jótékony hatású a tanulási folyamatra-és sok-sok km-t lehet vele spórolni: pályamotorozás oktatás és vezetéstechnikai tréning.
ok,majd rakok fel,csak még azóta nem csináltam róla,
szerintem a tiéden is jól nézett ki.
Vegyél fel bukót.
Kéne egy hátsó sárvédő.

Kezdem unni, hogy eső után még a fülem is sáros.

Piroson biztos jobban áll a fekete plexi. Mutass majd képet!
akkor szuper
nekem meg igy
akkor mind ketten jól jártunk
Miután elcseréltük már 20 perccel később felraktam. :) Nekem így jobban tetszik. :) Én is köszönöm!
Szeva Roll83,látom fel raktad a plexit
akkor jó lett?csini a mocid én is fel raktam,tetszik,kösz a cserét
Öööö....
Jajaja...azt akartam írni
introvertált :)
A parázást amúgy megértem, engem 2009-ben elütött egy piroson áthajtó autós (nem lett bajom szerencsére), na utána kb. újra kellett tanulnom motorozni. Minden közlekedési helyzetben magamat láttam repülni, borulni stb....ha akkor nem megyek el egy vezetéstechnikai oktatásra akkor valószínűleg abba hagytam volna a motorozást.

A laza motorkezelés nagyon fontos, nem csak azért mert a parától csak ráfeszülsz a motorra hanem azért is mert eszméletlen kényelmetlen lesz a motor nyergében ülni :)
Mindig úgy motorozz ahogy Te jól érzed magad, a többiek majd megvárnak.
Köszi a jó tanácsokat, néha kicsit intravertált vagyok. Éééés ilyenkor úúúútááálok várakozni
Nyugodj meg, nem fogod elmérni a féktávot mert mindenhol sokkal lassabban fogsz menni, mint amennyivel be lehet venni a kanyart, vagy amennyiről meg lehet állni. Csak rá kell majd érezni, meg kell tanulni rendesen fékezni, meg bedönteni a motort a kanyarba, és nem a fék után nyúlni, ha soknak érzed. Attól meg főleg ne félj, hogy túl mélyre döntöd a motort, mert biztos nem fogod! A tempót meg ne is akard senkivel tartani, mert abból van a baj. Mindig menj a saját tempódban, a megbeszélt helyen úgyis utoléred a többieket. Ha egy tapasztaltabb, gyorsabb motorost akarsz követni pl. szerpentinen, akkor nem fogod élvezni a motorozást, mert szétesik a mozgások, túl nagy gáz, túl nagy fék folyamatosan, és még jobban lemaradsz, vagy leesel az útról. Szóval ha megvan a papír, menj amennyit csak lehet, akár egyedül is, aztán élvezd! Az a lényeg. És egyszer csak azt veszed majd észre, hogy te érsz fel először a büféhez. Persze csak ha nem leszek ott.
szóval ezek ingyenesek.

Más tréningek elég drágák.
Talán nalim többet tud erről.
Ha DTMK-sra gondolsz akkor az nyitott mindenki előtt.
De van aki lejön és csak beszélget. nem is megy a pályán.
Rendben, úgy lesz!Köszi a jó tanácsot!
Mennyibe kerülnek ezek a tréningek úgy hozzávetőleg?
Ha meglesz a jogsid akkor gyakorolni kell de egyedül.

Hiszem ha csapatba menni is máshogy kell.

Elsőre ne állj be sehova mert lehetnek olyan helyzetek amit egy rutinos pilóta megold de te lehet nem. Ebből meg lehetnek gondok.
hátulról belemész valakibe. valaki előtt elesel. vagy csak leszorítod véletlen :-) és miattad összetöri a mociját akkor az nem lesz boldog
stb.

Lesz DTMK szerintem havonta 2x. technikai meg gyorsabb pálya.
Sok szenvedés meg idegeskedés után végül ilyen lett:) még pár apróság és kész teljesen újra:)
Jó fejek vagytok mindannyian! Ez a legjobb ebben a fórumban. Ha meglesz a jogsi, azonnal jelentkezem a DTMK-ba, gondolom szerveztek ti is egy kis bólyázást +eztazt.
Ha lenne egy ilyen találkozó (én biztosan ott lennék), akkor nem hiszem, hogy tudnám tartani veletek a lépést. Ahogy elképzelem magamban a motorozást, attól tartok, hogy elmérem a féktávot, vagy túl mélyre döntöm, a csúszkálásokról nem is beszélve. Igazából az a legnagyobb gondom, hogy ilyen nagy motorral még nincs tapasztalatom (hogy viselkedik alattam stb). A Sámsonnal sosem pereceltem. Egyszer egy körforgalomhoz lendülettel érkezve meg kellett állnom, mert egyszerre érkeztem egy renó megánnal, és láttam a nő fején, ha bemegyek tutira felvesz a motorháztetőre. Reflexből a lábfékkel állóra fékeztem a hátsót, amitől elég rendesen riszált a segge. Ettől eltekintve nem volt cinkes helyzetem, mégis rosálok.
gyakorolni kell.

Viszonylag kevesen születtek olyan profin mint én

link