bár egy verseny lábtartóhoz képest tényleg olcsóbb, de szerintem még ez is heroin áron van...
mondjuk a motorozás nem olcsó hobbi, ez tény - majd ha ezen múlik a köridőm lehet ilyet veszek a drága versenyszett helyett, de egyelőre ott tartok a pályázással hogy öröm ha egyáltalán körbeérek...
a 600F-nek kifejezetten alacsonyan van a lábtartója, többek között is ezért csúfolják néha túramotornak. ez közúton áldás a kényelem miatt, pályán viszont hamar leér, nem csináltál semmit rosszul :)
nekem közúton is volt pár szituáció amikor lekarcoltam (ott helyben össze is kuláztam magam olyankor, mert nem számítottam rá és azt hittem el fogok nyalni)
arra is határozottan emlékszem, hogy hamarabb ért le mint a térdem mind a két oldalon. viszont van előnye is a felhajló alacsony lábtartónak: nem törik le perecnél
Ha jól emléxem a csati műanyag tokozásából ki tudod húzni a vezeték véget, úgy hogy mellette betolsz egy tűvel és akkor lenyomódik egy kis szakáll és kicsúszik....
Sziasztok!
Vettem kicsi izzós indexet a 99-es f4-re.Ma be akartam szerelni de nem tudtam mert a gyári indexkábel végén volt egy csatlakozó ami összefogja a két kábelt és az csúszik bele a foglalatba.
Most akkor kábelt kell vágnom vagy van rá más lehetőség hogy kicseréljem?
Az a helyzet vagy béna vagyok vagy a lábtartó van alacsonyan mert a ringen konkrétan elfogyott a vége tüskéstül a csizmám külső koptatójával együtt ami egyszerűen nem fért el a talaj és a motor oldala között pedig már csak lábujjhegyen álltam rajta.. Tehát vagy túl mélyre döntöm a vasat vagy alacsony. Csak feljebb teszem 3 centivel egy közdarab segítségével hogy ne érjen le a csizmám
Szeva. Ha nem lennék itt, akkor a pirosvillam81 kukac gmail.com címen elérsz gomba ügyben. Egyébként nem sürgős.
Más: nem szoktam offolni, de a cserszegi fűszerest rummal próbáljátok ki. Kis cukorral összemelegíteni+szegfűszeg+egy szelet narancs. A végén egy kupak rum. Best of.
Hú az baj. Remélem neked nem lett komolyabb bajod. Valahogy sejtettem nagyon kicsi méretűre vannak gyártva. 07-es 600 RR-en ültem álló helyzetben az enyémhez képest nagyon pici szinte játékmotor méretű. Bár az még szerintem a K4 600-asnál is kisebb. Eddig akármelyik motorossal beszélgettem eddig mondtam hogy mi közül döntöttem azt mondták jó választás volt. Sok célúan felhasználható. Pontosan ez volt a célom hogy ilyen motort vegyek meg is vagyok vele elégedve. Menni is tud ha húzza neki az ember meg túrázni is jó 2 személlyel is mert kényelmes.
Gixxer nincs már meg az lenulláztam. Ha gsxr 600 meg a 600f-et kell összehasonlítani a gixxer erősebb volt de én 185 cm magas vagyok nekem nagyon rossz volt az üléspozicíó nagyon fárasztó főleg a csuklónak hosszú távra nem ajánlom, főleg utassal (egy idő után őt is neked kell tartani mert nagyon kakasülős)ellenben a honda sokkal kényelmesebb főleg vettem most a hondára LSL lábtartó állítót azt ajánlom mindenkinek, el se hiszi az ember mennyit számít kényelem szempontjából az a pár cm is a lábtartón.
Kettő közül csak a Hondát ajánlom közútra a Gixxer meg pálya azt délután fel a utánfutóra azt go haza.
Az indexről sajna nem tudok infóval szolgálni. Látom volt vagy még lehet van is egy K4-es 600-as Gsx-r-ed. Cbr-hez képest milyen? Igazából azért kérdezem mert mikor motorvásárlás előtt álltam a Cbr és a Gsx-r között vaciláltam. Eddig nem bántam meg de az az igazság hogy még nem mentem Gsx-r 600-assal.
eladom a "basi2" által tavaly vett sárvédőmet, több embernek is van itt a fórumon. fényezetlen, csak felpróbáltam a motorra de több okból meggondoltam magam (1: tök új gyári idomok vannak a motoron, inkább kukáznék ebből is egy gyárit, 2: többe kerül a fényezés mint az idom volt, kéne másra a pénz, 3: se fűtött garázsom, se időm se szerszámom nincs hogy szerelgessem)
Nekem volt cserélve ilyen patent az idomoknál. A szerelő csinálta mikor elvittem szervízre. Méretet nem tudok de valami univerzális cucc lehetett mert nem számolt fel érte semmit vagy max nagyon keveset. Szerintem vegyél ki 1 ilyen patentet és az alapján tudnak adni újat.
Volt már szó róla, de nem tudom mi lett a téma vége. Tudja valamelyikőtök, hogy milyen méretű műanyag patent kell az idomok rögzítéséhez? Inkább autósboltban vennék valami univerzálisat, mint gyárit horror áron.
mondjuk a motorozás nem olcsó hobbi, ez tény - majd ha ezen múlik a köridőm lehet ilyet veszek a drága versenyszett helyett, de egyelőre ott tartok a pályázással hogy öröm ha egyáltalán körbeérek...