Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bár egy verseny lábtartóhoz képest tényleg olcsóbb, de szerintem még ez is heroin áron van...
mondjuk a motorozás nem olcsó hobbi, ez tény - majd ha ezen múlik a köridőm lehet ilyet veszek a drága versenyszett helyett, de egyelőre ott tartok a pályázással hogy öröm ha egyáltalán körbeérek...
a 600F-nek kifejezetten alacsonyan van a lábtartója, többek között is ezért csúfolják néha túramotornak. ez közúton áldás a kényelem miatt, pályán viszont hamar leér, nem csináltál semmit rosszul :)
nekem közúton is volt pár szituáció amikor lekarcoltam (ott helyben össze is kuláztam magam olyankor, mert nem számítottam rá és azt hittem el fogok nyalni)
arra is határozottan emlékszem, hogy hamarabb ért le mint a térdem mind a két oldalon. viszont van előnye is a felhajló alacsony lábtartónak: nem törik le perecnél
szia,

hátsó! holnap lefényképezhetem neked (benn van a melóban) ha érdekel!
Ha jól emléxem a csati műanyag tokozásából ki tudod húzni a vezeték véget, úgy hogy mellette betolsz egy tűvel és akkor lenyomódik egy kis szakáll és kicsúszik....
Sziasztok!
Vettem kicsi izzós indexet a 99-es f4-re.Ma be akartam szerelni de nem tudtam mert a gyári indexkábel végén volt egy csatlakozó ami összefogja a két kábelt és az csúszik bele a foglalatba.
Most akkor kábelt kell vágnom vagy van rá más lehetőség hogy kicseréljem?
még mindig nagyon kéne nekem egy túra plexi az f3-asra.
Nekem sokkal kényelmesebb lett tőle az üléspozíció.

http://www.motorinfo.hu/piac/termekbemutato/2012/05
/15/allithato_lsl_labtarto_pedal_a_gyari_helyere/
Hali Marci,

Az a helyzet vagy béna vagyok vagy a lábtartó van alacsonyan mert a ringen konkrétan elfogyott a vége tüskéstül a csizmám külső koptatójával együtt ami egyszerűen nem fért el a talaj és a motor oldala között pedig már csak lábujjhegyen álltam rajta.. Tehát vagy túl mélyre döntöm a vasat vagy alacsony. Csak feljebb teszem 3 centivel egy közdarab segítségével hogy ne érjen le a csizmám
Szia ! Hadd kérdezzem már meg, hogy mi ez a lábtartó emelés, crashman is írt LSL lábtartó. Buta a kérdésem de mire jó ez, vagy, hogy "működik" ?
Készülök ám piszkosul a szezonra....
olaj és segédei csere
lábtartó emelés
hátsó traktus emelés
talán fék upgrade kicsi a 300 átmérő
jobb légszűrő

5leteket elfogadok upgrade ügyben!
OKÉ!

A festéssel/eloxálással bajlódom szólok ha megvan!
Azért ne dobd ki, mert a kettő csereszabatos az NGK szerint is, nekem speciel a 9c kellene bele, de most 9a van. Legközelebb viszont a c-set veszem.
Szeva. Ha nem lennék itt, akkor a pirosvillam81 kukac gmail.com címen elérsz gomba ügyben. Egyébként nem sürgős.

Más: nem szoktam offolni, de a cserszegi fűszerest rummal próbáljátok ki. Kis cukorral összemelegíteni+szegfűszeg+egy szelet narancs. A végén egy kupak rum. Best of.
Hú az baj. Remélem neked nem lett komolyabb bajod. Valahogy sejtettem nagyon kicsi méretűre vannak gyártva. 07-es 600 RR-en ültem álló helyzetben az enyémhez képest nagyon pici szinte játékmotor méretű. Bár az még szerintem a K4 600-asnál is kisebb. Eddig akármelyik motorossal beszélgettem eddig mondtam hogy mi közül döntöttem azt mondták jó választás volt. Sok célúan felhasználható. Pontosan ez volt a célom hogy ilyen motort vegyek meg is vagyok vele elégedve. Menni is tud ha húzza neki az ember meg túrázni is jó 2 személlyel is mert kényelmes.
Hello Jámbi!

Gixxer nincs már meg az lenulláztam. Ha gsxr 600 meg a 600f-et kell összehasonlítani a gixxer erősebb volt de én 185 cm magas vagyok nekem nagyon rossz volt az üléspozicíó nagyon fárasztó főleg a csuklónak hosszú távra nem ajánlom, főleg utassal (egy idő után őt is neked kell tartani mert nagyon kakasülős)ellenben a honda sokkal kényelmesebb főleg vettem most a hondára LSL lábtartó állítót azt ajánlom mindenkinek, el se hiszi az ember mennyit számít kényelem szempontjából az a pár cm is a lábtartón.
Kettő közül csak a Hondát ajánlom közútra a Gixxer meg pálya azt délután fel a utánfutóra azt go haza.
Szia

Az indexről sajna nem tudok infóval szolgálni. Látom volt vagy még lehet van is egy K4-es 600-as Gsx-r-ed. Cbr-hez képest milyen? Igazából azért kérdezem mert mikor motorvásárlás előtt álltam a Cbr és a Gsx-r között vaciláltam. Eddig nem bántam meg de az az igazság hogy még nem mentem Gsx-r 600-assal.

Válaszod előre is köszönöm.
Hello! Első v. hátsó sárvédő? Képed van róla?
Szevasztok!
Gyári indexhez átlátszó v füstszínű indexbúrát hol tudnék beszerezni?
Mintha múltkor régen már olvastam volna vmi itt erről.

Kösz: N
Igen, ez lenne az egyszerű, csak nincs itthon (egy barátomnál telel 16 fokos garázsban) szóval ezért kérdeztem.
szóval értelmesen a mondat: a "basi2" kolléga által gyártott, és tavaly vásárolt sárvédőmet.
srácok,

eladom a "basi2" által tavaly vett sárvédőmet, több embernek is van itt a fórumon. fényezetlen, csak felpróbáltam a motorra de több okból meggondoltam magam (1: tök új gyári idomok vannak a motoron, inkább kukáznék ebből is egy gyárit, 2: többe kerül a fényezés mint az idom volt, kéne másra a pénz, 3: se fűtött garázsom, se időm se szerszámom nincs hogy szerelgessem)

f4i-re való, kell valakinek?
Hali!

Nekem volt cserélve ilyen patent az idomoknál. A szerelő csinálta mikor elvittem szervízre. Méretet nem tudok de valami univerzális cucc lehetett mert nem számolt fel érte semmit vagy max nagyon keveset. Szerintem vegyél ki 1 ilyen patentet és az alapján tudnak adni újat.
Volt már szó róla, de nem tudom mi lett a téma vége. Tudja valamelyikőtök, hogy milyen méretű műanyag patent kell az idomok rögzítéséhez? Inkább autósboltban vennék valami univerzálisat, mint gyárit horror áron.
Köszi!

Most már mindegy mert megrendeltem az 9A verziót ha nem megy vele majd rendelek 9C
-----2242873 9a-9h

2242874----- 9c-9h..