Elérkezett az idő hogy az asszony masinájához beszerezzem a csere alkatrészeket! Nézegettem a gyertyákat és két félét találtam hozzá ngk imr9a-9h illetve imr9c-9h. A motor 2002 évjáratú ezért az ngk katalógus a 9a javasolja, valakinek van tapasztalata hogy a 9c esetleg miben más jobb stb?
Lentebb elírtam. Wiseco-t tartóm a legjobbnak a felsoroltak közül.
Wiseco - Wössner ajánlatot ha tudnál küldeni akkor jó lenne, akár emailen ha nem akarod ide kiírni :-)
2000-es 250kx - hoz kell az alkatrész:
Top-end tömítésszet
tűgörgő
dugó
gyűrű
Nem tudom, hogy számít-e de úgy tudom, hogy japán belpiacos a motor. Pontos vázszámot nem tudom leolvasni mert fent van egy kormány lengéscsillapító és persze, hogy szegecselve van.
A vázszám részletből meg azt mondták, hogy japó a gép.
Nem sürgős annyira az árajánlat. Március előtt úgy se lesz belőle semmi. ( Aztán lehet holnap lemosom és szétkapom mert nagyon izgat, hogy mi van vele )
Még Én is körülnézek. Eddig csak 1 cég árlistáját néztem meg, de nekik nem ez a fő profiljuk. De ha jó az ár akkor veszem tőled.
Ami árakat leírtam az előbb, azok nálam annyi.. sőt még raktáron is van.. (persze dugó méret függő).
Prox dugót is tudok, kompletten gyűrűvel együtt 29500Ft.
De mint valaki írta előttem, a Wössner lényegesen komolyabb minőséget képvisel szerintem (na és árban is jobb kicsit )
Ha kell vmi szólj bátran.
Ja és ezek számlás, ÁFÁS árak
Eddig csak a prox termékek árát néztem meg.
Dugó: 29360Ft
gyűrűszett: 8400Ft
top end szett: 8640Ft
felső tűgörgő: 2560Ft
Összesen: 48960Ft
Ez már a beszerzési ár.
Azért az 50 pénz kicsit erős túlzás... Wössner dugó szett 28500, Tömítés top szett 5500, felső tűgörgő 2500. (legalábbis nálam ezek az árak, látom te is árulsz cuccokat gondolom nálad is ennyi.. meg persze -kedvezmény,magadnak gondolom adsz vmennyit )
Ez cakk pakk 36500, ha te csinálod ennyiből megvan a dolog.
Ha a henger megúszta nincs nagy gáz.. de általában nem szokta megúszni
Le kell mosni mert nagyon sáros, így meg nem akarom szerelgetni.
Viszont felmértem a pályát. pikk pakk szétkapom. Egyszerű mint a faék.
Ha csak dugó, gyűrű baja van akkor meg is csinálom.
Ha lejjebb van baj akkor meg szerelőhöz.
tömítésszett, dugó, gyűrű, felső tűgörgő: 50pénz (prox)
Ha megengeditek, mint sok éves terepgyakorlattal rendelkező turista elmondanám, mi egy épelméjű terepes hozzáállása!
Földutak, erdőkerülő utak vadcsapások irtások és fák között van csapatás, szántó területre csak akkor ha másképpen 50 kilométer kerülő (ha kevesebb akkor kerülünk úgyis ráérünk terepezni) ha mégis keresztbe megyünk rajta akkor a szélén ahol gyér a vetés, vagy a traktor nyomában ahol egyébként se nőne semmi és ott az igazi az egyensúly tartása.
A vázolt probléma inkább a quadosokat érinti, akik ugye nem egy nyomon járók és orbitális károkat tudnak okozni mivel legtöbbször kerülniük kell. Egyébként gusztustalan egy jó részük mert kifejezetten élvezik a szétdúrást a puha driftre alkalmas területeken. Tisztelet a kivételnek term!
Azt nem tudom hogy hány darabra lenne szükséged, de általában cserélik őket egymással és a legvégső esetben vesznek újat. Tudtommal olyan 800ft. körül van darabja....
Pont ez az igazából nincs árkülönbség a kettő között inkább a jobbat venném csak az a kérdés melyik a jobb?
Elérkezett az idő hogy az asszony masinájához beszerezzem a csere alkatrészeket! Nézegettem a gyertyákat és két félét találtam hozzá ngk imr9a-9h illetve imr9c-9h. A motor 2002 évjáratú ezért az ngk katalógus a 9a javasolja, valakinek van tapasztalata hogy a 9c esetleg miben más jobb stb?
Köszi a választ!
-Wössner dugattyú szett komplett 28500.-
-top tömítés szett (asszem most Moose Racing van ehhez raktáron) 5500.-
-Felső tűgörgő (Prox) 2500.-
Wiseco-val nem foglalkozok. Nettóban sajna nem tudom adni.
Na de nem offolok tovább mert elhajtanak a CBR-esek
Lentebb elírtam. Wiseco-t tartóm a legjobbnak a felsoroltak közül.
Wiseco - Wössner ajánlatot ha tudnál küldeni akkor jó lenne, akár emailen ha nem akarod ide kiírni :-)
2000-es 250kx - hoz kell az alkatrész:
Top-end tömítésszet
tűgörgő
dugó
gyűrű
Nem tudom, hogy számít-e de úgy tudom, hogy japán belpiacos a motor. Pontos vázszámot nem tudom leolvasni mert fent van egy kormány lengéscsillapító és persze, hogy szegecselve van.
A vázszám részletből meg azt mondták, hogy japó a gép.
Nem sürgős annyira az árajánlat. Március előtt úgy se lesz belőle semmi. ( Aztán lehet holnap lemosom és szétkapom mert nagyon izgat, hogy mi van vele )
Még Én is körülnézek. Eddig csak 1 cég árlistáját néztem meg, de nekik nem ez a fő profiljuk. De ha jó az ár akkor veszem tőled.
Nekem nem kell számla. Jöhet a nettó ár is
Prox dugót is tudok, kompletten gyűrűvel együtt 29500Ft.
De mint valaki írta előttem, a Wössner lényegesen komolyabb minőséget képvisel szerintem (na és árban is jobb kicsit )
Ha kell vmi szólj bátran.
Ja és ezek számlás, ÁFÁS árak
Eddig csak a prox termékek árát néztem meg.
Dugó: 29360Ft
gyűrűszett: 8400Ft
top end szett: 8640Ft
felső tűgörgő: 2560Ft
Összesen: 48960Ft
Ez már a beszerzési ár.
Ha proxban ennél jobbat tudsz akkor lehet üzlet.
Csak futólag ránéztem a wössnerre.
dugó + gyűrő: 33800Ft
Ez cakk pakk 36500, ha te csinálod ennyiből megvan a dolog.
Ha a henger megúszta nincs nagy gáz.. de általában nem szokta megúszni
Lehet az a legjobb
majd körülnézek melyik milyen.
A prox a sereghajtó....
Van esetleg tapasztalat?
Le kell mosni mert nagyon sáros, így meg nem akarom szerelgetni.
Viszont felmértem a pályát. pikk pakk szétkapom. Egyszerű mint a faék.
Ha csak dugó, gyűrű baja van akkor meg is csinálom.
Ha lejjebb van baj akkor meg szerelőhöz.
tömítésszett, dugó, gyűrű, felső tűgörgő: 50pénz (prox)
Hétfőn mehetsz érte
Földutak, erdőkerülő utak vadcsapások irtások és fák között van csapatás, szántó területre csak akkor ha másképpen 50 kilométer kerülő (ha kevesebb akkor kerülünk úgyis ráérünk terepezni) ha mégis keresztbe megyünk rajta akkor a szélén ahol gyér a vetés, vagy a traktor nyomában ahol egyébként se nőne semmi és ott az igazi az egyensúly tartása.
A vázolt probléma inkább a quadosokat érinti, akik ugye nem egy nyomon járók és orbitális károkat tudnak okozni mivel legtöbbször kerülniük kell. Egyébként gusztustalan egy jó részük mert kifejezetten élvezik a szétdúrást a puha driftre alkalmas területeken. Tisztelet a kivételnek term!