Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula hozzá néztem a tiéd is patika állapot!

Utasként 6 éve amúgy most kezdi majd. Nagyon rá van vadulva az érzésre. Ebbe a motorba szerelmesedett bele nem tudtam kisebbre rábeszélni. Elég megfontolt úgyhogy ha lesz olyan érzéke lesz hozzá mint az autó vezetéshez akkor nem lesz gond.
Én is most vettem 1 ugyanilyet. Asszonyod mióta motorozik?
Szia!
Igen miért?
vazze kartacs! Az asszonyodnak CBR600 FS-e van?
Szia!

Marha jó lett! Biztos hogy kell akkor egy pár, ha kérhetem akkor feketében a tartót és a gombát is .
Ha az neked megfelelne amint egy picit jobb idő lesz elmegyek érte és akkor fel is pattintjuk a gépre. Ha kell a zsé akkor priviben adsz egy számla számot és elküldöm a lóvét.
Megegyeztünk. Köszi. Egyébként azért kérdeztem a menet kiszakadást, mert először azt hittem, hogy az idomtartó csavarok helyére kell feltenni. Jobban megnézve a fényképet, más a "leányzó" fekvése.
Itt a fórumon -1000Ft.
Plusz posta (ha kell)
10.500 Ft?
Rendben festem tárolom aztán majd szólsz ha menjen. Árát tudod?
Nem kell sietni, a pénzügyminiszter asszonnyal történő egyeztetés még hátra van. Márciusi fizu után fizetek, de az sem baj, ha áprilisra készül el. addig úgysem fogom használni a motort.
Rendben fog menni!
A gombát is tartót is feketére kellene.
Persze, bár gondolom le lehet festeni bármilyen színre. Mond milyen színűre van szükséged aztán go.
Jahh a gombát is színre vagy az maradjon?
Rendben. Fekete színben megoldható lenne? Mert akkor én igényelnék 1 szettet.
A vázat biztos nem mivel nem tud elfordulni a szögletes profilon. A menet sem tud kiszakadni, hiszen egyrészt végig menetes (40mm.) másrészt oldalról kapja az ütést, legfeljebb maga a tartó csavar tud eltörni, de az meg 100 kilós anyagból van. Ha törik akkor meg már semmilyen gomba nem állja útját a károsodásnak.
A fotón látszik a tesztelés nyoma kis sebesség kanyarkicsúszás alig karc kár az oldalidomon és némi deformáció a tartó eszközön de megfogta a ropira törést.
Ami még szerintem fontos... aluból van ami ha reszelődik a betonon eszi az energiát és fékez a műanyag melegszik és olvadozik tehát gyegül az anyaga.
Fazer, boruláskor nem károsítják a vázat. (gondolok itt a menetkiszakadásra, vázelhajlásra)?
Szia,

Nos kifaragtam a gombákat, teszek fel pár fotót róluk, meg a régiről, meg a pozíciójáról a motoron. Bontás nélkül felrakható, ajánlanék egy két réteg bandázst alá hogy ne nagyon karcolja a vázat. Erősebbre készítettem mint az eredeti tesztelt példány, fotón látható.
Ha szükséged van rá adatlapon van telszám!
Az bizony.
Jujj de jó.

Akkor ez egy Triple "R". Tényleg szép, kéne nekem is.
Köszi.
A gépes nagyon jó,könnyű,kezes, tökéletes nekem.
Pláne a komplett daytona futóműnek hála már divatos is.

Daytonát ha lesz benn a kereskedésben kipróbálnám, de a tavalyi ülőpróba alkalmából nézve nagyon kézenállós.

És nem rgább semmilyen szinten mint egy hasonló korú-kategóriájú japo járgány.
"Nőben és fékben sose bízz.
Én azért irigyellek ha megengeded... észbontóan kurva jó a vasad. Sokért nem adnám ha terelgethetnék egy ilyet
Az új 675-ös daytona ha jól mondom egyenesen penge éles!
Igen ez sokkal gagyibb mint ha kiìrom a 2:30at megyek. viszont azt legalább tudom. szokott lenne kawasakis nap a ringem. még sose voltam de majd idén lemérem azt a 2.00át. :-)

egy kezdő mennyit megy a ringen?
Egy valaminek azért örülök!
Vagytok itt jó néhányan akik "átlátják" a dolgokat!
"suti81" nekem is ugyanez a színösszeállítás van és én is keresek hozzá mert pereceltem ősszel. Amúgy az e-bay-n van hozzá 320 euró körül komplett.