Hatesz neked címeztem, hogy fájdítsam kicsit a szívedet
Megérkezett hozzánk a tavasz. Krosszal csapattam egy fél vagy egy órát. Eddig most volt a legjobb. Nem volt hideg sütött a nap. A talaj a is most volt a legjobb. kapaszkodott rendesem. 3.ban még lehetett kerekezni
Haza értem és még mindig jó idő volt. Így előbányáztam a keményebb gépet. 1 pörcre indult. Nagyon szépen duruzsolt.
Járattam aztán csak rávett a kisördög, hogy kerüljek vele is egyet.
Itt kezdődik a lényeg.
motorkezelés: 1-5ig: 1: életem első motorozása - 5: nyári csúcsformám.
Ezen a skálán 2est értem el. Kibaszott furcsa volt minden. Második utca végén újra megjött a tisztelet a motor iránt. Szinte újra kellett tanulni elindulni, megállni, irányítani, váltani. Szóval mindent. Pár kört mentem a városba de féltem a géptől így elmentem egy helyre ahol lehet gyakorolni. Csináltam egy csomó "kis ívű" kanyart mind két irányba. Gyakoroltam az elindulást, megállást. picit szlalomozás. iszonyat furcsa volt a krossz után. Jó volt egy kicsit gyakorolni.
Próbáltam a felezőn szlalomozni, de csak két vonalanként tudtam. Nyáron 90es körüli sebességgel egyesével is megy. 120al mentem max de az már geci soknak tudok. 6ezer főlé nem is pörgettem a gépet.
Élmény: 1-5ig: 1: télen itthon 5: nyáron legfaszább szerpentin
Az élmény az 4es volt. Egyrész azért mert olyan volt mintha új motorom lenne. Másik pedig az emberek reakciói.
Azt hozzáteszem, hogy a krosszos ultra sáros cuccomban mentem a csizmát kivéve.
Mindenki nagyon bámult. Busz megállókban megállt az élet. Volt aki emelte a cigit a szájához de félúton megállt aztán bámult.
100ból 90en utánam fordultak. A hang miatt meg már előre keresték, hogy mi a faszom jön. Figyeltem a autós arcát a kereszteződésekben, meg akik jöttek szembe velem. Egyik se az utat nézte
Hiába, nem szoktak még hozzá a motorosok látványához.
Mindig megmosolyogtat amikor nézegetik a gépemet. Az jó érzés.
Végül is azt akartam kihozni ebből, hogy mielőtt elmennénk túrázni vagy csapatni jobb egy parkolóban vagy forgalom mentes helyen gyakorolni kicsit.
Nekem a krossz után a fék az nagyon durva volt. Szokni kellett. Meg végülis mindent. Krossz az igazán puritán gép. Ez meg finom műszer.
Beraktam 2 képet. Jó tanácsként mondom, hogy a xenonba ne nézzetek bele mert még a monitoron keresztül is le tudsz barnulni tőle .
Hali skacok!
Ma már nem birtam a véremmel beröffentettem a vasat és mentem 32km-t. 10 fok volt verőfényes napsütés, száraz aszfalt és az út mellé letolt még mindíg 40 cm-es hó. Brútál jó volt, már nagyon hiányzott ez az érzés Egyátalán nem fáztam és a gumik is jobban tapadtak mint vártam, igaz hagytam is nekik időt melegedni mielőt kicsit jobban nekirugaszkodtam. Már nagyon hiányzott ez a fajta dinamika és hangzás a napjaimból!
Pont ma sikerült alkudoznom kicsit az egyik beszerzési helyemmel. Annyit elértem, hogy Amerikában ingyen szállítják házhoz ezentúl.
Szóval kaptam is meg nem is :-)
Azért írtam én is, hogy kína kína de azért van némi különbség az meg hogy az Isten háta mögött megy tönkre necces, akkor jön a betoljuk az hazamegyünk főleg ha 1 hengeres 1000-es HI-HI-HI
De azért egy akku ha már gyengélkedik arról várható, hogy hamarosan megadja magát
Akkor tudhato volt hogy neha szolozni fogsz.
Azt elore le lehet szogezni hogy egy haromnapos glocnertura alatt mas not nem szedsz, fel napi 5-600 km mellett max csak egy 5-os uti 5000-es menet jonne ossze idoben.
Ezert kar aggodnia.
Szervezzen arra az idore egy csajos vellneszes szepsegbulit a baratnokkel es ha mindketten hazaertek lehet tovabb a lavcsi tovabb.
Holittagond
Amugy ha enyire beoszanak mit tegyek vennem a carbon tokfodom oszt lec.
Megérkezett hozzánk a tavasz. Krosszal csapattam egy fél vagy egy órát. Eddig most volt a legjobb. Nem volt hideg sütött a nap. A talaj a is most volt a legjobb. kapaszkodott rendesem. 3.ban még lehetett kerekezni
Haza értem és még mindig jó idő volt. Így előbányáztam a keményebb gépet. 1 pörcre indult. Nagyon szépen duruzsolt.
Járattam aztán csak rávett a kisördög, hogy kerüljek vele is egyet.
Itt kezdődik a lényeg.
motorkezelés: 1-5ig: 1: életem első motorozása - 5: nyári csúcsformám.
Ezen a skálán 2est értem el. Kibaszott furcsa volt minden. Második utca végén újra megjött a tisztelet a motor iránt. Szinte újra kellett tanulni elindulni, megállni, irányítani, váltani. Szóval mindent. Pár kört mentem a városba de féltem a géptől így elmentem egy helyre ahol lehet gyakorolni. Csináltam egy csomó "kis ívű" kanyart mind két irányba. Gyakoroltam az elindulást, megállást. picit szlalomozás. iszonyat furcsa volt a krossz után. Jó volt egy kicsit gyakorolni.
Próbáltam a felezőn szlalomozni, de csak két vonalanként tudtam. Nyáron 90es körüli sebességgel egyesével is megy. 120al mentem max de az már geci soknak tudok. 6ezer főlé nem is pörgettem a gépet.
Élmény: 1-5ig: 1: télen itthon 5: nyáron legfaszább szerpentin
Az élmény az 4es volt. Egyrész azért mert olyan volt mintha új motorom lenne. Másik pedig az emberek reakciói.
Azt hozzáteszem, hogy a krosszos ultra sáros cuccomban mentem a csizmát kivéve.
Mindenki nagyon bámult. Busz megállókban megállt az élet. Volt aki emelte a cigit a szájához de félúton megállt aztán bámult.
100ból 90en utánam fordultak. A hang miatt meg már előre keresték, hogy mi a faszom jön. Figyeltem a autós arcát a kereszteződésekben, meg akik jöttek szembe velem. Egyik se az utat nézte
Hiába, nem szoktak még hozzá a motorosok látványához.
Mindig megmosolyogtat amikor nézegetik a gépemet. Az jó érzés.
Végül is azt akartam kihozni ebből, hogy mielőtt elmennénk túrázni vagy csapatni jobb egy parkolóban vagy forgalom mentes helyen gyakorolni kicsit.
Nekem a krossz után a fék az nagyon durva volt. Szokni kellett. Meg végülis mindent. Krossz az igazán puritán gép. Ez meg finom műszer.
Beraktam 2 képet. Jó tanácsként mondom, hogy a xenonba ne nézzetek bele mert még a monitoron keresztül is le tudsz barnulni tőle .
Első közös fotózás.