Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túrásan hangoltakat nem kell pörgetni, pl. XJ600-at, vagy egy GS500-at és kész, tök fasza ha jó példány elmegy a világ végéig, persze ha a haverság 1000RR-ekkel szaladgál, lehet pöttyet le fog maradni, de mondjuk jobb, mint meghalni még meleg jogsival
Mondjuk Szimonettánál ez nem áll fent.
A gs500 kényelmes?Azzal oktattak, nekem mindig szétnyomta a szeretetcsomagot a tank.
Értem.
Akkor pár kérdés.
A szép relatív, szubjektív fogalom, ezt neked kell tudni. Pl. nekem a naked bandit nem tetszik, mégis vennék, mert leszarom
Kezes? Tök kezes volt a 600-as bandit, amíg nem ültem a 650-esen, pláne a GS-en... embere válogatja, nekem a XJ900 is tetszett, tök fincsi, pedig egy betonmadár :D
Mennyi az a ne egye le a gatyámat? 4-5-6 liter?
Ha nem akarod forgatni ne tedd, tehát nem sportmotor, ez ok.
Naked, ok, de a kényelem csak 100-120-ig tart utána lefúj a szél.
Ülj rá és meglátod kényelmes-e, fogalmunk nincs mekkora vagy, mint egy bálna, vagy 40 kiló?
Megbízható? Japán és legyen karbantartva.
Kikkel akarsz motorozni? Ők mivel járnak?
én anno a gs 500-on tanultam és 2 kör után olyan volt, mintha az enyém lenne évek óta kezes...
hát akkor marad suzuki gs500 vagy honda cb500, vagy valami 2 hengeres, mert azokat nem kell agyonforgatni. talán kawa ER5.
Köszi a választ!
Igazából olyan motort szeretnék ami nagyon kezes,szép legyen,ne egye meg a gatyámat,ne kelljen nagyon forgatni,naked legyen,kényelmes legyen, és legfőképpen megbizható!

Van e ilyen?
Pl: kérdezés nélkül nincs nyulka piszka. azt nem csípem mikor valaki nézi a mocit aztán kérdés nélkül ráül. úgy is megengedem csak elötte akkor leveszem a bukót nehogy leessen.
Nyáron épp beálltam az udvarba. tesóm barátnője jött ki a házból és mondta milyen jó a kipuf és rányult.
Hát ebben tök igazad van. Nekem személy szerint nagyon baszná a szememet, ha nem működne az óra, vagy bármi a mocin ...
Ha sok fórumra írsz be gyorsan akkor letilt egy ideig
Nagyon régóta hirdeti, minimum 2012.07. , szerintem már nagyon el akarja adni. 290.000 ebből még egy 20-30-at le lehet alkudni, ha nagyon el akarja adni. Az meg már "aprópénz" egy nagy motorért szerintem.Ha indul, jön-megy, nem füstöl nem csörög stb, jó vétel lehetne. legrosszabb esetben is ráversz még egy 70-80-at és akkor 350-ből van egy jó mocid ami tutira jó Bár ezt a ráköltés dolgot is lehet ragozni a végtelenségig... ( gumi, láncszett, olaj, szűrők, papírok... )
Hehe, az miért?

Ezek miért?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandi
t_n-6393515


http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_b
andit-6520674


Azért azt tudni kell, hogy a "magyarországi forgalomba helyezés esetén" ár az már azt jelenti, hogy a neveden is van, persze ezeket a 20-50 ezer km-eket felejtsd el, meg az a duma, hogy a "Km óra nem működik. A műanyag henger kopott el ami a spirált hajtja. Rendszeresen karbantartva, jó állapotban szezonra felkészítve."
Tehát nincs karbantartva, ha lenne, akkor működne mindene és látszódna a 100ezer km...
Érdekes módon a kinti gépekben fele annyi van és kevesebbe kerülnek...persze, mert ott megveszik és áll a szoba sarkában 15 évet

Egyébként simán vehetsz kinti gépet, csak nézesd át és készülj, ha valami mégis megadja magát, akkor költeni kell rá, ha szerencséd van, nem kell na bumm...
Igazából a régiek 89-2001 ált. 3-4 kilóban mozognak. Az enyém 89-es és hengert cseréltem rajta, valsz. olaj nélkül sikerült a kreténnek előttem használni, persze ami kellett tömítést is... kijött a blokk, végigfotóztam, de szvsz. ez nem teljes felújítás.
Meg kell kérdezni, mit jelent... végigfotózta? Mit cserélt? A piac diktál.
Aha
Hülye fórummotor a másik regen nem enged HSZ-t írni valami bug miatt.
Pár óra mulva meg igen.
Ilyenkor jön a kamureg.
Miért lettél 3200?
Azt írja a hirdetés, hogy: "A motor teljes felújításon esett át az összes tömítés, szimering ki lett cserélve." Ezt úgy értelmeztem, hogy nem azért szedték szét, hogy kicseréljék az összes tömítést, hanem úgy, hogy teljesen fel kellett újítani, ennek következtében az összes tömítést is kicserélték. Amúgy az idézett mondat nyelvtanilag sem teljesen helyes, minimum egy vessző hiányzik.
Ugyanaz a verdikt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-6520858


Ez teccik!
Megnézni,rendesen megvizsgálni és ha jó alkudni és elvinni.
Az hogy a tömítéseket kicserélik az még nem teljes motorfelújítás.
A 44 ezer egy 15 éves motornál inkább tájékoztató jellegű mint valós.

Ha azt írná hogy 142 ezer, a kutya meg nem nézné.

(mondjuk én 135-tel hirdettem a GS-t... másfél év alatt talált magának vevőt..ennél többért)
mondtam már, hogy lassan írok?
egyébként az évi 2933 km nem reális.
Szervusz. Valószínűleg azért, mert már kétszer átfordult az órája.
Több oka is lehet.:
-mert nem jó
-mert nagyon kell a pénz
-mert ennyit ér
Nekem azért fura, h 44000 km-rel miért esett át teljes motorfelújításon.