A legfontosabb hogy igaz hogy minnél élvezetesebben és izgalmasabban szeretné eltölteni a motorozós idejét az ember de soha se veszélyeztessünk senkit.
Mindenkinek haza kell érnie.Pont.
Igen, mondták már többen is. Nézegettem a rutinozós videókat a youtube-on. Tudom, ez kevés, ettől még nem lesz senki rutinos pilóta, de valahogy mégis úgy érzem, hogy nem idegen a dolog. Egyébként mentem már többször 125-ös Etz-vel és egyszer 250-es MZ-vel is. Gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás...
CáBáR, a rutinon nagyon figyelj az irányjelzők használatára ill. a fejforgatásra , ezekre tutira harapnak a vizsgáztatók. A nyolcasozásnál pedig használd ki a teret, menj szélesen ne akarj görcsösen az ív elején befordulni mert akkor a következő ívet nem adja ki, főleg a dupla 8-asnál. Ez pusztán csak jó tanács, nem okoskodás, gondolom már mondták ezt többen is előttem...
Biztos, hogy nem. Nagyobb sportmotorra se pénzem sem pedig igényem nem lesz. Ha pályázni lesz kedvem ezzel ki tudok majd menni, ha túrázni akarok, akkor sem fog jobban megfájdulni a hátam mint egy kimondott túramotoron (egy idő után az ebédlőasztalnál is megfájdul). A teljesítménye nekem bőven elég (nem fogom 3.-ban nyélgázon hajtani, és így nem kopik el túl hamar), a 8-asokat meg megtanulom. Jó éjszakát
Alapvetően az összes, forgalmival rendelkező motort lehet ugyan arra a célra is használni, csak van amit jobb van amit kevésbé jó.
Ha valakinek nincsenek konkrét elképzelési mit is szeretne a motorral művelni, elsőre olyankor csupasz motort szokás ajánlani (nem véletlenül) mert onnan mindenfelé el lehet majd indulni.
Tapasztalat nélkül tényleg nagyon nehéz önállóan objektíven és igazán jól dönteni elsőre.
Amikor megvettem a GS-t mint első motoromat nézegettem én is sportos motorokat meg még choppereket is (szépen csillognak ) aztán hallgatva idősebb motorosokra leszűkítettem a kört a csupaszokra.
Ha már megvan a CBR ne add el... mert az úgy elég drága lenne. De én már most majdnem teljesen biztos vagyok hogy el fogsz térni 2-3 szezon után erről a vonalról. Vagy a keményebb sportmotorok felé vagy pedig egy adott célú motort felé
Ha valaki rendszeres, vagy évi több alkalommal elmegy pályázni, akkor teljes mértékben tudok azonosulni a sportmotor használattal és tartással. Van egy fontos cél, és annak alá van rendelve minden
Hasonló szempontok vezettek (a tuti vételen túl) a mostani motoromhoz is. Legyen valamiben igazán jó.. a többi nem érdekel.
A többcélú motorokat se nekem találták ki.. ha már itt tartunk
Az igaz, hogy sportmotor, viszont túrázni is lehet vele. Igazából-ahogy az egyik közeli rokonom mondta- ez a moci mindkét igényt kielégíti. Az is lehet, hogy majd ahogyan a pénztárcám engedi, betévedek majd szezononként 1-2 szer pályára is, de ez még nem az idén és nem is jövőre
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-59
97356