Estét!
Írjátok már meg, légyszi, hogy kinek mennyit bír ki egy akkumulátor. Az enyém kb 5 éves, és azt csinálja, hogy menet közben lemerül, és parázok, h. a generátorral lesz gond. Szilveszterkor is elmentem egy 15 km-re kb, elsőre faszán indult, mentem folyamatosan negyed órát, jött a vonat leállítottam, ott indult, aztán hazaértem, leállítottam a kapuban, aztán se kép se hang utána. Szerintetek generátor lesz, vagy csak szar az akksi. Ha rárakom töltőre feltölt, pöccre indul, aztán lemerül megint. Tudom, hogy hideg van, meg nem tölt vissza rövid idő alatt meg ilyenek, de sosem csinált még ilyet. Szerintetek?
Mert alap model. belépő szintű. Szerintem nagyok az igényeid az anyagi lehetőséghez képest.
inkább vegyél egy csúnyább de jó motort mint szépet de szart.van még a hiosungnak is nakedje
Jól néz ki, és hálás járgány ha rendben van! Menj el nézd meg a többi úgy is a helyszínen. De nézhetsz SV-t is de tényleg csak 2004 utáni szögletes vázast. Jó kis masina csak legyen rajta fejidom az szerintem szebb!
Szerintem észbontóan jó a V2. Sokat toltam több fajtával is! A legfőbb különbség, hogy nem akar mindenáron felegyenesedni hiszen jóval kisebb a "pörgettyű" hatás a motoron.
Az biztos hogy a kezelése egészen más mint a sokat pörgős soros motoroké.
Én ha lesz pénzem mindenképpen ráülök egy V2-re (Tuono 1000R) mert annál nincs szebb hang és tolóerő alacsony fordulatról. A kanyarba terelésről nem is beszélve. Term ez szubjektív és biztos másoknak más a tuti fíling de ettől szép a világ hogy színes!
Haveromnak is van 650 SV-je, tényleg dög a hangja a Yosi-val, de nem kéne, nem vagyok V2 párti. Ő is panaszkodott eleinte, hogy motorfék odabasz, meg nagy gáznál szemre kopik a hátsó gumi :-D
Igazából alacsonya eléggé odabasz egy normális V2 de nem olyan megbocsájtó mint a sor4.
Már ha nem literes sportról beszélünk.
Viszont én kilógok a képből.
A sor3 az igazi.
Nem bánom. nekem sose volt. Sőt 650essel még nem is mentem. csak az ezrest próbáltam.
Amikor motorokat néztem akkor ez is opció volt.
többen mondták, hogy az ezres motorja strapabíróbb mert mit tudom én valami más anyagból van vagy más megoldással. Mondjuk érthető is. nagy nyomaték miatt kell a strapabíróság.
v2 szerintem nem olyan jól használható.
alacsonyan ràngat. felöl gyengusz. úgy mondanám a sor4hez képest kevesebb a hasznos fordulatszámtartomány.
nem kezdőmotor szerintem.
azért egy 848as ducit elfogadnék.
749 is alternatíva volt de nagyon drága
Gyengébb anyag?
Ezt azért picit megmosolygom ha nem bánod.
Alu és acél mindkettő.
Váz csak méretekben más,blokk detto Bár az TL örökség csak kiküszöbölték a szelepleszakadást.
A futómű ami egy 20%-al jobb a 650-nél és a teljesítmény ami vagy 50-60%-al több.
És felfér a 180-as gumi.
Viszont egy női kezdőt igencsak meglep egy körforgó,visszafordító amikor visszalöki 2-be ráengedi a kuplungot és megáll az egész cucc mert a motorfék állóra fékezi a csomagot és feldől vele.
Esetleg rombol lefelé valami hegyről és egyel többet dob vissza a kellenténél oszt becsőválja rendesen szegényt.
Én az első 3-4 szerpentinezéseen rendesen bef...tam ettől.
Aztán megszoktam és fék helyett is a váltóval játszottam.
Vicces volt.
Haverom az ezrest vette kezdésnek. jól tud vele menni.
most nem mennék bele mert nem tudom már csak úgy rémlik, hogy az ezreshez képest gyengébb anyagból van.
végülis mind1. ezen nem veszünk össze.
udvarban haverom leverte a barackot a fáról az sv hangjával. Azt elfogadnám belőle
SV-650-ről sokmindent mondanék de hogy szar,gyenge lenne azt semmiképp.
100000.-et simán elfut,230-at megy kis súlyú pilótával,5-6 literrel eljár.
Főleg az igen vicces terhelésváltási reakciói miatt nőnek kezdésre viszont nem ajánlott csak ha elbir a kihívásokkal.
Ezrest volt aki kezdésre vett..................már nem motorozik és 1 évvel a vásárlás után tette fel 5-6-ba.
Nem olyan kényelmetlen az. a kormány alacsonyan van eléggé mondjuk. 1000s-t ismerem.
650re sokan mondták, hogy szar. gyenge az anyag. ezres fejlettebb technika.
én is nézegettem, de hamar rábeszéltek az ezresre. az meg nem volt jó áron. szerencsémre. szerintem hornet az női motor persze nem a 900as. azzal csináltam a jogsit. kezes. kicsi. gyengécske. ha meg belejössz akkor nem kell váltani mert ha húzod akkor van benne azért erő
Sürgős csere, mert ilyenkor a generátorodat csúcsra járatod az pedig nem a hosszú élettartam titka.
Egy Poweroad tökèletes lesz, lestiakku.hu-t ajánlom. Haller
Írjátok már meg, légyszi, hogy kinek mennyit bír ki egy akkumulátor. Az enyém kb 5 éves, és azt csinálja, hogy menet közben lemerül, és parázok, h. a generátorral lesz gond. Szilveszterkor is elmentem egy 15 km-re kb, elsőre faszán indult, mentem folyamatosan negyed órát, jött a vonat leállítottam, ott indult, aztán hazaértem, leállítottam a kapuban, aztán se kép se hang utána. Szerintetek generátor lesz, vagy csak szar az akksi. Ha rárakom töltőre feltölt, pöccre indul, aztán lemerül megint. Tudom, hogy hideg van, meg nem tölt vissza rövid idő alatt meg ilyenek, de sosem csinált még ilyet. Szerintetek?
az XJ tetszik is! meg elég jó dolgokat halottam róla!
ezt lehet megnézem
Deréktörés,csuklógyilkosság.
Pláne kezdőnek.
inkább vegyél egy csúnyább de jó motort mint szépet de szart.van még a hiosungnak is nakedje
ez nem rossz
A puffogóról nem is beszélve!
elb
andit-nak :-D
Az biztos hogy a kezelése egészen más mint a sokat pörgős soros motoroké.
Én ha lesz pénzem mindenképpen ráülök egy V2-re (Tuono 1000R) mert annál nincs szebb hang és tolóerő alacsony fordulatról. A kanyarba terelésről nem is beszélve. Term ez szubjektív és biztos másoknak más a tuti fíling de ettől szép a világ hogy színes!
Már ha nem literes sportról beszélünk.
Viszont én kilógok a képből.
A sor3 az igazi.
Amikor motorokat néztem akkor ez is opció volt.
többen mondták, hogy az ezres motorja strapabíróbb mert mit tudom én valami más anyagból van vagy más megoldással. Mondjuk érthető is. nagy nyomaték miatt kell a strapabíróság.
v2 szerintem nem olyan jól használható.
alacsonyan ràngat. felöl gyengusz. úgy mondanám a sor4hez képest kevesebb a hasznos fordulatszámtartomány.
nem kezdőmotor szerintem.
azért egy 848as ducit elfogadnék.
749 is alternatíva volt de nagyon drága
Ezt azért picit megmosolygom ha nem bánod.
Alu és acél mindkettő.
Váz csak méretekben más,blokk detto Bár az TL örökség csak kiküszöbölték a szelepleszakadást.
A futómű ami egy 20%-al jobb a 650-nél és a teljesítmény ami vagy 50-60%-al több.
És felfér a 180-as gumi.
Viszont egy női kezdőt igencsak meglep egy körforgó,visszafordító amikor visszalöki 2-be ráengedi a kuplungot és megáll az egész cucc mert a motorfék állóra fékezi a csomagot és feldől vele.
Esetleg rombol lefelé valami hegyről és egyel többet dob vissza a kellenténél oszt becsőválja rendesen szegényt.
Én az első 3-4 szerpentinezéseen rendesen bef...tam ettől.
Aztán megszoktam és fék helyett is a váltóval játszottam.
Vicces volt.
most nem mennék bele mert nem tudom már csak úgy rémlik, hogy az ezreshez képest gyengébb anyagból van.
végülis mind1. ezen nem veszünk össze.
udvarban haverom leverte a barackot a fáról az sv hangjával. Azt elfogadnám belőle
100000.-et simán elfut,230-at megy kis súlyú pilótával,5-6 literrel eljár.
Főleg az igen vicces terhelésváltási reakciói miatt nőnek kezdésre viszont nem ajánlott csak ha elbir a kihívásokkal.
Ezrest volt aki kezdésre vett..................már nem motorozik és 1 évvel a vásárlás után tette fel 5-6-ba.
650re sokan mondták, hogy szar. gyenge az anyag. ezres fejlettebb technika.
én is nézegettem, de hamar rábeszéltek az ezresre. az meg nem volt jó áron. szerencsémre. szerintem hornet az női motor persze nem a 900as. azzal csináltam a jogsit. kezes. kicsi. gyengécske. ha meg belejössz akkor nem kell váltani mert ha húzod akkor van benne azért erő