Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy a rutinvizsgán is meg kell nézni, hogy a kormánycsapágy lóg-e az első villánál:
- egyedül: motor felé állsz, első fél, bökdösöd előre, és ha a kerék helyben marad, de a motor tud mozogni (érezni fogod, hogy kotyog, nemtom jobban elmagyarázni), az nem az igazi
- ketten: egyikőtök ráül hátra középsztenderen álló motorra, így első villa a levegőben, jó irányban mozgatod, ha van lógása, az szintén nem az igazi.

Hátsó villa pedig oldalirányban nem mozoghat, mert az gáz.

Nekem legalábbis ezt tanították :)
OK, köszi az infókat... legalább nem teljesen laikusként megyek a szervízbe..

esetleg az első és hátsó villát meg lehet nézni, hogy lóg-e
ezt viszont nem nagyon tudom hova tenni... ezt hogy érted?
Nitrohigító!
A nitrohigító az a háztartási boltban milyen név alatt lapul?:D
Vagy áthúzatod az ülést vagy veszel bontottat,esetleg nitrohígítóval leszeded,de ha megmarta akkor mind1...
1 makulátlan ujj ?
nekem van...
occso pizzé !
bocs, nem jó helyre ment.
Davee89-nek szántam.
1 makulátlan ujj ?
nekem van...
occso pizzé !
No, lassan beindul a fórum, közeledik a tavasz :)

Vásárlás utáni szerviznél én átnézettem mindent, főbb vonalakban:
- olaj, olajszűrő csere (én a Repsolnak a Racing olaját töltöm a kicsikébe, mert azt tudok olcsón szerezni ismerőstől, amúgy kb. 3000/liter)
- levegőszűrő csere (lehet gyári vagy sportlégszűrő ízlés szerint)
- lánc, lánckerekek vizsgálata, egyenetlen vagy túlzott nyúlás esetén csere, ha rendben vannak, akkor feszítés beállítása
- teleszkópok vizsgálata (nem ereszt-e) - nemtom milyen gyakran illik ezt cserélni, az én első teleszkópom az egyik eresztett, szimmeringcserénél ezt is letudtuk.
- injektorosról lévén szó, karbiszinkron nemigen kell , de egy hibakódolvasást megejtenék mindenképpen.
- fékbetétek, féktárcsák vastagságát ellenőrizni
- folyadékszintek: hűtő, fékolaj, olaj (értelemszerűen csere után jóra kell tölteni)
- gumin van-e egyenetlen kopás, sérülés, van-e még rajta elég minta
- ha idomok le lesznek bontva (le lesznek ;)), akkor azokon lehet sérüléseket keresni: vázon vagy idom rögzítőknél heggesztéseket átnézni.
- esetleg az első és hátsó villát meg lehet nézni, hogy lóg-e, bár nagyon nem kéne egy 20 ezres mocinál, ha nem tanyáznak vele nagyon csúnyát...

Elsőre én ezeket lesném meg, a tapasztaltabb kollégák majd kiegészítik a listát :)

ACe
Sziasztok!
egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! vásárlás után most vinném el a 600f4i-t először a szervízbe, hogy megnézzék hogy is állunk... az olajcsere az tuti (milyet tegyek bele, kb mennyibe kerül?)
ezen kívül van még valami amit érdemes ilyenkor cserélni, vagy megnézetni? (20.500 km van benne, a szerviz-előzményekről nincs infóm)
köszi,
tomi
Sziasztok mélyen tisztelt CBR-esek!
Téli álomból lassan-lassan felkeltem kis motoromat, és a hétvégén csodálkozni akartam benne kicsit. Megtisztogattam, beindítottam, túráztatgattam, és a végén políroztam rajta egy kicsit. DE! A polír anyag rákerült az ülésre. Ugye amilyen ügyes vagyok, otthagytam a kicsikét. Majd mikor le akartam szedni a pasztát szomorúan látom , hogy olyan szinten belebarmolt az ülés anyagába, hogy az durva. Olyan mintha húsz éves lenne az ülés. Naggggyon gáz:S Hogy lehetne segíteni rajta?
eladó cbr 600 f4, 2001-es, magyarországi, törzskönyves, sérült állapotban, sportdobbal és gyárival, sérüléseiről telefonon lehet érdeklődni a 0620/598-2538-as számon! irányár 499 eft. csere nem érdekel!
má aszittem

pedig egy 10-est engedtem is az árból
Utóbbi...
már régóta érdekel,vagy régóta árulom
Én tuti nem vennék gyárit,nagyon jó "univerzálisok" vannak már...
Szia, Franzi vagyok.
Segíteni szeretnék, mert nekem is volt gondom a fesszabályzoval a motoromon. Az egyém F1-es, azon a szabályzó a tank alatt van a hengerek fölött, elég nehezen lehet hozzáférni. Nekem is tönkre ment, nem szabályzott, ezért oda vágott az aksinak is. Még szerencse, hogy mikor a hiba előjött, nem mászkáltam hosszú úton, mert az aksi túlmelegedett és elrobbanhatott volna a seggem alatt. Mikor megálltam fütyült az aksi és fel volt dagadva.
Egyébként , az enyémhez 45000 ft a fesszab, de használtan sikerült szereznem 25000-ért.
De már mióta....
Szeva!
Köszi szépen a gyors választ! Fontos volt az info :)
Akrapovic dobot adnék el...

érdekel vkit?
Sanya a sugomotor-t próbáld meg bajan van nekik minden és frankó áron. Küldenek is postával.
3.3lityi kell bele
SZiasztok!
Tudja valaki, hogy mennyi olaj szükséges egy 2000-es évjáratú 600F-be szűrővel együtt?
Köszi!
Sziasztok!
CBR 600 F3 első felnit keresek,amit bele lehet tenni a 900 RR-be.Gondoltam megpróbálom ebben a topicban,hátha lesz valakinek.Segítségetek előre is köszönöm. ÜDV
Már nem emlékszem hogy az F-en hol van,de nem nehéz azt megtalálni,a segédvázon valahol ...