Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Segítségeteket kérném abba hogy egy cbr600f2 ('93) -re fel lehet-e szerelni egy 98-as cbr600f3-as farokidomját és lámpályát, különösebb átalakítás nélkül?
igen,amondó vagyok
nekem is ez van
de legközelebb hátra egy 8 foggal nagyobbat is teszek
ugyanazt a csomagot rendeltem és kaptam amit Te is
2db adapter
2db M10X1.25X140 csavar
2db eloxált alufej a kopobetétekkel
2db alutárcsa a kopóbetét belsejébe
Én az "adapterek" miatt nem feszülő idomra voksolok
Ha már alakítani kell utólag a furaton,mert feszíti az idomot,akkor el lett kurva jelölés+fúrás kombó

Attól a zebra még zebra marad, még ha nem is tudják eldönteni,hogy most fehér alapon fekete csíkos,vagy fekete alapon fehér csíkos a dög
Te is amondó vagy, h 1-el kisseb előre és akár gyorsabb is lehet a motor, mert ki tud forogni?
http://www.youtube.com/watch?v...
Mert mi próbáltuk , és valahogy nem ez jött le.
Vagy ez a 600-asoknál nem igaz?
Megvan már az új kidörrenőd ?
én sem fejből mondtam,hanem a polo láncszett-katalógusából...

egy biztos,kettővel kisebb előre!
nem kötekszem, de ez az oldal mást mond:http://www.gearingcommander.co...
bár szerintem ,van benne pár baromság!
én komplett készletet kaptam csavarral,a kétféle hosszúságú távtartóval együtt.sablon nem volt benne,de olyan pontosra fúrtam,hogy beszarsz.
az idom meg nem törhet el akkor sem,ha feszül
viszont ha feszül,nyilván alakítasz a furaton,ugye?
Ha passzentos,és még egy kicsit pontatlan is pluszban a furat pozíciója akkor az adapter feszítheti az idomot,ami szerintem hosszútávon nem jó,elrepedhet esetleg az idom ez miatt.
Tesztelni nem akarom az elméletem,ezért inkább a "túlméretés" furat mellett döntöttem.
A készletben semmiféle iránymutatás vagy jelölősablon nincs a furatok elkészítéséhez,csak annyi hogy "fúrj lyukat az idomokra" .
Ennek a megoldását teljesen a felhasználó kreativitására bízzák.

A csomagban Én csak a 2db felfogatócsavart találtam,semmi egyéb csavar nem volt benne.
miért ne legyen paszentos?
a készletben meg van csavar is
CBR 600 F4i fejidom konzol 20000 Ft
Új elsőlámpa 35000 Ft
Köszi a LINK-et , és persze a tanácsot A sárga búra a szürke mocihoz nem valami nyerő, bezzeg asszem a 2004-es 1000ccm-eseket ki tudták hozni gyárilag füst színű indexekkel
Vagy használj jelölőcsavart, a ki fúráshoz pedig lépcsős fúróélt.
A csavarral vigyáz mert nem normál menetű kell hanem M10x1.25mm-s.Én 28 mm lyukat fúrtam mindkét idomra,így van hely az adapter körül az idomnak. Passzentosra semmikép ne csináld.
A kivitelezés a kreativitásodra van bízva.
Szerintetek merre érdemes körbenéznem, ha csak index búrát akarok cserélni fehér, vagy füst színűre?
Szuper kösz a segítséget.
bocs,szar a link
lsl sturzpads,ha a német nem menne
Okés köszöntem. Akkor majd nekiesek ha sikerült rendelnem, érdemes itthon keresni vagy nézzek az e-bayen?
nincs
én a konzolt betettem az idom mögé,az idomot a helyére nyomtam,a szivacson meg tök jól meglátszott a helye
utána kis(5-ös) fúróval kifúrtam a jel közepén,ellenőrzés és utána lyukfűrésszel nekiestem
fél millimétert sem tévedtem
Nem baj csak pontosan hova kell ez a gondom, vagy az idomon belül van jelölés?
az adatlapomon kévő képeken nem túl jól látszik,de kivehető

baj,ha fúrni kell?
Kell hozzá idomot fúrni?
nekem van
Üdv emberek!

Hozzám került 600 FS gépezet nincs vele semmi gond, csak szeretnék rá bukógombát tenni, valakinek van esetleg a motorján?

Köszöntem Norbi!