A 190/55 felmegy,ha pályázol a kanyrokban jobb a tapadásod a nagyobb felület miatt.Csak egyenesben uszkál egy kicsit de szokható.
Viszont szarabbul gyorsul
Láttalak az RR oldalon is, de oda mondom nem írok be!
Amúgy nem is rossz, az áltankos megoldásod, nekem hogy minden terítéken legyen, meg kell küzdenem az elemekkel
Szólj, ha összeáll a cuccos, vagy segíteni kell, vagy csak egyszerűen hiányzok
Értelek...
Magához a szűrőházhoz eljutottam, de a tankot nem mertem annyira megemelni, hogy le is csavarozzam már a szűrőházat!
Félbehagytam, mert nagyon időm sem volt, csak nem mertem tovább emelni, mert az injektor cuccosai nemtom mennyit engednek VAgy ahogy JocceHunt mondta, csak tépjem fel bátran?
üdv Tom!
tank leemelésekor látsz egy nagy fekete dobozt amibe egy kábelkötek asszem csatlakozóval belemegy, tele csavarral! csavard ki, nyugodtan emeld le és elég tárul a levegőszűrő! én amikor utoljára levettem egy elég nagy kavicsot emeltem ki alóla! szippant rendesen nem mondom!
itt egy faszi!
Jééé
KT:
Megrendeltem USA-ból az új RS5 Yoshi dobom, itt Kanizsán a K&N sportlégszűrőt, Led-es indexek felekrültek az új rendszámtartóval, alakul a gépsárkány vazeeee
Amúgy srácok, annyi kérdésem lenne, hogy 600-f be légszűrőt hogy lehet cserélni?
Az idomokat lebontottam,meg a beömlőket, de a tank leemelésekor az injektor cuccosai miatt nem mertem jobban belefogni...
Fel lehet emelni bátran, hogy hozzáférjek a szűrőházhoz?
nem tudom gondoltam megkérdezem hátha. tegnap este licitáltam ebayen egy plexire! 11 dollárt nyomattam rá fekete púpos!
1 hét múlva kiderül kié lesz, remélem hogy az enyém!
Szia! Ha estleg Gábor nem adja el a plexijét én ajánlani tudok púpos plexit. Plexi
Én nagyon meg vagyok vele elégedve.
Gyorsan megjött és tipp-topp állapotban.
Üdv!
üdv. utaskapaszkodóm van: 3000,indexek is :1pár 3000(kábel van, de steki nincs rajt), de teljesen jó, karc nélküli. ,és milyen sárvédő kell? hátsó v. első?
na ne mondd,hogy hallod ecsém! rögtön rosszul leszek
40 ezerig tuti hozzá sem nyúlok!még ellenőrizni sem!
ha vmit hallasz,az a vezérműlánc feszítőpatronja lehet!
Viszont szarabbul gyorsul
A 180 optimális szerintem...
Láttalak az RR oldalon is, de oda mondom nem írok be!
Amúgy nem is rossz, az áltankos megoldásod, nekem hogy minden terítéken legyen, meg kell küzdenem az elemekkel
Szólj, ha összeáll a cuccos, vagy segíteni kell, vagy csak egyszerűen hiányzok
Magához a szűrőházhoz eljutottam, de a tankot nem mertem annyira megemelni, hogy le is csavarozzam már a szűrőházat!
Félbehagytam, mert nagyon időm sem volt, csak nem mertem tovább emelni, mert az injektor cuccosai nemtom mennyit engednek VAgy ahogy JocceHunt mondta, csak tépjem fel bátran?
*eléd
tank leemelésekor látsz egy nagy fekete dobozt amibe egy kábelkötek asszem csatlakozóval belemegy, tele csavarral! csavard ki, nyugodtan emeld le és elég tárul a levegőszűrő! én amikor utoljára levettem egy elég nagy kavicsot emeltem ki alóla! szippant rendesen nem mondom!
Jééé
KT:
Megrendeltem USA-ból az új RS5 Yoshi dobom, itt Kanizsán a K&N sportlégszűrőt, Led-es indexek felekrültek az új rendszámtartóval, alakul a gépsárkány vazeeee
Az idomokat lebontottam,meg a beömlőket, de a tank leemelésekor az injektor cuccosai miatt nem mertem jobban belefogni...
Fel lehet emelni bátran, hogy hozzáférjek a szűrőházhoz?
1 hét múlva kiderül kié lesz, remélem hogy az enyém!
Én nagyon meg vagyok vele elégedve.
Gyorsan megjött és tipp-topp állapotban.
Üdv!
40 ezerig tuti hozzá sem nyúlok!még ellenőrizni sem!
ha vmit hallasz,az a vezérműlánc feszítőpatronja lehet!
a kapaszkodót megnézem.Fehérvári vok.ha nem sürgős,akkor előbb utóbb felkerül hozzád. mondd meg mennyit ér neked,aztán kész!
és használd a "válasz erre" gombot!