az én biciklimben 56 000 Km van! most kezdtem el hallani valami csörgést 5000-es fordulaton. remélem nem nagy a baj. eddig olyan hangja volt mintha új lenne 0 szelephang tényleg. nemsokára megy szerelőhöz aztán megnézetem mert idegesít! na de lényeg a lényeg hogy a honda nagyon tartós! bízzunk szoicsiróban és talán csak egy kis állítás kell a gépnek!:)
szükségem lenne f4i-hez: bármilyen színű max karcos jobb oldali idomra,kuplung karra,2 pár index,generátor deklire,sárvédőre,utaskapaszkodóra.
Az idomon kívűl csak makulátlan alkatrészek érdekelnek.
Ha "zajos"-nak találod a blokkod,állj mellé egy másik (tetszőleges) márkájú géppel,indítsd be.... Láss csodát már nincs is hangja a sajátodnak...
Természetesen van valami pici "szelephang" amit az idomok még hangosítanak is...
Helló skacok...
Zoli84 említette itt a szelepeket, hogy túl hangosak neki. Nem értek hozzá, de ha a blokkhoz hajolok járó motornál, akkor én is hallom! Nem vészes, kb mint egy személyautónál. Periódikus sercegés + ezen kívűl kivehető valami mélyebb hang is, ugyanúgy szabályosan ismétlődő...
9000 km van a vasban, csak nem lehet vele gond, nem? Szerintem minden ilyen blokknál hallatszik, nem?
Üdv szakértők.
Cbr 600f1 motort ajánlottak. Esetleg valaki tudna valami tapasztalatot mondani. Mire kell figyelni. Alkatrész van e hozzá? Fogyasztás? Szerintetek túrázásra megfelelő-e?
Mennyire szervízigényes. (igaz nem egy mai darabról beszélünk)
Esetleg típushibák. Minden infót szivesen várok.
Kerdezném a kollégákat hogy ez eredeti OEM idom lenne vagy utángyártott?Nem emlékszem hogy lett volna ilyen szivacs rajta.
Elég koszos és az MBW jelzést se találtam meg még rajta
Hali, a pilot sportot azt tényleg ne eröltesd(bakelitkerék).
Rengeteg többkomponensü gumit találsz,ergo nehezen kopik kockásra,viszont van tapadásod.
Én a pirellire esküszöm ,nekem spec ez vált be.
Hali.
Akkor hogyan oldjuk meg az index adásvételét. nem volt időm bemeni a postára , ha neked nem gond dobd fel utánvéttel légyszi.,
A cimet hogy adjam meg. Dobjak egy mailt?
Üdv
Szia Zoli
Szerintem ebbe a gumi kérdésbe elégé magadra leszel utalva. Mindenkinek saját magának kell éreznie ,mennyire menős.
Minden gumimárkába van kiválló, csak példaként megjegyzem, hogy a gyári Michelint 8500 km alatt elfogyott ami nekem kemény és csúszott. A haver ugyanezt a tipust
25000 km-nél cserélte le. Persze nem utolsó szempont az sem ,h mennyit mész el 1 év alatt, h erre a célra mekkora zsebed.
Most slikket használok utcára is, de nekem ez éri meg.
Én kezdésnek 1 kétkomponensüt ajánlanák , de előre és hátra is.CONTI SPORT ATAK, MICHELIN P 2CT, BRIGSTON BT02-BT03 ,ezek tapadásilag megfelelők , megnézed hány km mész el velük és onnan léphetsz visszább vagy feljebb. Kezdésnek ne vegyél új gumit, mig nem tapasztalod ki ,hogy mire van szükséged. Na, ezt jól kiveséztem, REMÉLEM NEM UNTATTALAK.
Én Bridgestone BT02 használok, nagyon tapad, de legalább gyorsan is kopik.
Ja az utódja a BT16, már csak lehet ilyet kapsz boltba.
Nekem ez vált be, de kinek a pap, kinek papné.
szükségem lenne f4i-hez: bármilyen színű max karcos jobb oldali idomra,kuplung karra,2 pár index,generátor deklire,sárvédőre,utaskapaszkodóra.
Az idomon kívűl csak makulátlan alkatrészek érdekelnek.
ÜLÉS :12000
H. LÁMPA : 7000
INDEXEK :1500
H. LÁBTARTÓKONZOL :5000-5000
H. ÜLÉSALATTI SÁRVÉDŐ :12000
Nem tudja vmelyikőtök, hogy F4i-hez a lendkeréklehúzónak milyen menete van? Vagy esetleg h hol kapok ilyen lehúzót?
Meg jött a csomag
Nagyon köszönöm
Üdv
A hangja fincsi,csak 35cm a hossza,majd dobok fel róla vidit
Természetesen van valami pici "szelephang" amit az idomok még hangosítanak is...
Zoli84 említette itt a szelepeket, hogy túl hangosak neki. Nem értek hozzá, de ha a blokkhoz hajolok járó motornál, akkor én is hallom! Nem vészes, kb mint egy személyautónál. Periódikus sercegés + ezen kívűl kivehető valami mélyebb hang is, ugyanúgy szabályosan ismétlődő...
9000 km van a vasban, csak nem lehet vele gond, nem? Szerintem minden ilyen blokknál hallatszik, nem?
Cbr 600f1 motort ajánlottak. Esetleg valaki tudna valami tapasztalatot mondani. Mire kell figyelni. Alkatrész van e hozzá? Fogyasztás? Szerintetek túrázásra megfelelő-e?
Mennyire szervízigényes. (igaz nem egy mai darabról beszélünk)
Esetleg típushibák. Minden infót szivesen várok.
Elég koszos és az MBW jelzést se találtam meg még rajta
Rengeteg többkomponensü gumit találsz,ergo nehezen kopik kockásra,viszont van tapadásod.
Én a pirellire esküszöm ,nekem spec ez vált be.
Akkor hogyan oldjuk meg az index adásvételét. nem volt időm bemeni a postára , ha neked nem gond dobd fel utánvéttel légyszi.,
A cimet hogy adjam meg. Dobjak egy mailt?
Üdv
A hondánál 40%-os téli akció van gumira,fékbetétre,
láncra stb.Lehet érdeklődni a szalonokban.
Engem ma hívtak fel.
Szerintem ebbe a gumi kérdésbe elégé magadra leszel utalva. Mindenkinek saját magának kell éreznie ,mennyire menős.
Minden gumimárkába van kiválló, csak példaként megjegyzem, hogy a gyári Michelint 8500 km alatt elfogyott ami nekem kemény és csúszott. A haver ugyanezt a tipust
25000 km-nél cserélte le. Persze nem utolsó szempont az sem ,h mennyit mész el 1 év alatt, h erre a célra mekkora zsebed.
Most slikket használok utcára is, de nekem ez éri meg.
Én kezdésnek 1 kétkomponensüt ajánlanák , de előre és hátra is.CONTI SPORT ATAK, MICHELIN P 2CT, BRIGSTON BT02-BT03 ,ezek tapadásilag megfelelők , megnézed hány km mész el velük és onnan léphetsz visszább vagy feljebb. Kezdésnek ne vegyél új gumit, mig nem tapasztalod ki ,hogy mire van szükséged. Na, ezt jól kiveséztem, REMÉLEM NEM UNTATTALAK.
Ja az utódja a BT16, már csak lehet ilyet kapsz boltba.
Nekem ez vált be, de kinek a pap, kinek papné.