Szeretnék 600-f re sebességfokozat kijelzőt, asszem ezt a fajtát a diagnosztikai csatlakozóhoz kell pattintani... Jól gondolom hogy az a csatlakozó a faridom alatt van? /meg sikerült a légszűrő pucceválás is -köszike
Nekem K&N van benne 11 000 óta és semmi baja a motornak. most 54 000 van benne. Én 12 000-ként pucolom a gyári periódus 18 000 az F4né, e a magam részérőlne haynámbenne 18 000-ig. Az egyík ismerősöm benehagyta 21 000-ig aztán 2000m körül leállt neki , g lesett az alpjárat meg ilyesmi.
Személy szerint én maradok a gyárinál, mert nem pályázom, nem kell 1-2 LE pluszba; főleg nem a több szenvedés, a takarító és olajozószerek plusz költsége, stb. A megfelelő időközönként rászánom azt a párezer forintot a gyári szűrőre, hogy a Hondám bebizonyítsa, hogy ez a márka tényleg a legtartósabb.
Sziasztok!
Légszűrőt kéne cserélnem csak nem tudom hogy gyárit vegyek vagy K&N sportlégszűrőt. Elvileg a sport az olcsóbb viszont azt hallottam,hogy sűrűbben kell takarítani... tudtok erről információt adni melyik lenne a jobb?
brian[8835] tegnap 23:06Mert a hosszú évek során mindent kipróbáltam és a Michelin nem nyújtotta azt, amit elvárok a gumitól. Igaz, utoljára kb. 5 éve próbáltam vmi Michelint. Nekem a Dunlop a csúcs, már 1997-ben is a legjobb volt (akkoriban a D364 volt a mintás versenygumik csúcsa) és szerintem a helyzet a mai napig nem változott (D211).
EZT 1 OLYAN EMBER IRTA AKINEK VAN KÖZE A GUMIKHOZ!
f2es
vannak ezek a teszkós kormányvég súlyok arra gondoltam azt teszem fel bukógombának oldalramert fasza szinterezett és megy a motorhoz.
hogyhangzik ez hö?
Érdeklődnék tud e valaki képet, vagy rajzot mutatni f2 karbicsek szinkronteszter csatlakoztatási pontjáról?
köszi
Oda kell rá figyelni,ennyi a titka....
Nekem is volt F4-ben is meg SP1-ben is meg most az XX-ben is az van...
keresek cbr 600 f2-esre bal oldali ülés alatti oldal idomot
ha van valakinek, és megválna tőle az jelezze nekem
http://www.kepesmotor.hu/texti...
Nekem már sajnos nem kell!
Személy szerint én maradok a gyárinál, mert nem pályázom, nem kell 1-2 LE pluszba; főleg nem a több szenvedés, a takarító és olajozószerek plusz költsége, stb. A megfelelő időközönként rászánom azt a párezer forintot a gyári szűrőre, hogy a Hondám bebizonyítsa, hogy ez a márka tényleg a legtartósabb.
Légszűrőt kéne cserélnem csak nem tudom hogy gyárit vegyek vagy K&N sportlégszűrőt. Elvileg a sport az olcsóbb viszont azt hallottam,hogy sűrűbben kell takarítani... tudtok erről információt adni melyik lenne a jobb?
EZT 1 OLYAN EMBER IRTA AKINEK VAN KÖZE A GUMIKHOZ!