Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nyert,az F-re csak idomítható kijelzőt tudsz felrakni,ha jól tudom.
Szeretnék 600-f re sebességfokozat kijelzőt, asszem ezt a fajtát a diagnosztikai csatlakozóhoz kell pattintani... Jól gondolom hogy az a csatlakozó a faridom alatt van? /meg sikerült a légszűrő pucceválás is -köszike
hát azt megcsinálom vastag laposvasból vagy szögvasból, de ha a kormányvégében jó, és elbirja ha eldöl a motor akkor oldalt miért ne lenne jaú?
Sztem az csak dísz lesz
csinélok neki tartókonzolt a blokkrögzitő csavarhoz

f2es
Ozt mire ?
Nekem bevált, szerintem neked is befog!
HÁJ


vannak ezek a teszkós kormányvég súlyok arra gondoltam azt teszem fel bukógombának oldalramert fasza szinterezett és megy a motorhoz.

hogyhangzik ez hö?
Langy hátszelet mindenkinek!

Érdeklődnék tud e valaki képet, vagy rajzot mutatni f2 karbicsek szinkronteszter csatlakoztatási pontjáról?
köszi
Pontosan!
Oda kell rá figyelni,ennyi a titka....
Nekem is volt F4-ben is meg SP1-ben is meg most az XX-ben is az van...
Köszi szépen, akkor maradok a K&N -nél, csak egyszer kell megvenni, mégha sűrűbben takarítom akkor is jobban megéri, mint a gyári.
Nekem K&N van benne 11 000 óta és semmi baja a motornak. most 54 000 van benne. Én 12 000-ként pucolom a gyári periódus 18 000 az F4né, e a magam részérőlne haynámbenne 18 000-ig. Az egyík ismerősöm benehagyta 21 000-ig aztán 2000m körül leállt neki , g lesett az alpjárat meg ilyesmi.
halihóhahehó


keresek cbr 600 f2-esre bal oldali ülés alatti oldal idomot
ha van valakinek, és megválna tőle az jelezze nekem
Üdv érdekel valakit motoros ruha?
http://www.kepesmotor.hu/texti...
Nekem már sajnos nem kell!
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070221/


Személy szerint én maradok a gyárinál, mert nem pályázom, nem kell 1-2 LE pluszba; főleg nem a több szenvedés, a takarító és olajozószerek plusz költsége, stb. A megfelelő időközönként rászánom azt a párezer forintot a gyári szűrőre, hogy a Hondám bebizonyítsa, hogy ez a márka tényleg a legtartósabb.
Sziasztok!
Légszűrőt kéne cserélnem csak nem tudom hogy gyárit vegyek vagy K&N sportlégszűrőt. Elvileg a sport az olcsóbb viszont azt hallottam,hogy sűrűbben kell takarítani... tudtok erről információt adni melyik lenne a jobb?
lehet menni 0 meg 5 fokban is csak kicsit lájtosabban!
ok. nem erre akartam kilyukadni
Akinek meg slik van, esze is van, és nem motorozik 10 fokban
10 fokban nemnagyon van hó, de akkor meg a slickek már nem nagyon tapadnak nemde?
hidegben meg szánkózni kell.
hidegben meg pofára esel
Én nem vitázni akarok, sőt.Az tuti, h bármelyik utcait megveri ,akármi slik. Nem fogsz csalodni
brian[8835] tegnap 23:06Mert a hosszú évek során mindent kipróbáltam és a Michelin nem nyújtotta azt, amit elvárok a gumitól. Igaz, utoljára kb. 5 éve próbáltam vmi Michelint. Nekem a Dunlop a csúcs, már 1997-ben is a legjobb volt (akkoriban a D364 volt a mintás versenygumik csúcsa) és szerintem a helyzet a mai napig nem változott (D211).
EZT 1 OLYAN EMBER IRTA AKINEK VAN KÖZE A GUMIKHOZ!