Davee ne aggódj annyit! ha nincs hozzá táska de ez tetszik akkor is ezt fogod megvenni!
Egyébként meg elmész valakihez aki tud hegeszteni aztán hegeszt rá neked tartó konzolt amire majd feltudod csavarozni a dobozodat! haverom is így csinálta csak nem hondára! aztán tehetsz rá majd egy hűtőszekrényt is ha neked ez a fontos:). de jobban járnál egy goldwing-el! azzal frankón lehet ám túrázni bár kicsit más kategória:)
hali! sajnos kivan törve belőle egy darab! javítható. bár pótolni kell mert nincs meg. de inkább egyben szeretném eladni , gondolom vágod kinek jók ezek az alkatrészek! üdv.
Miért nem veszel egy gyárilag feldobozolt Deauville-t vagy utólag szépen összehozott CB 500-at vagy Hornetet? Ha dobozolni akarsz, az gázul néz ki szvsz egy full idomos sportmocin (neten is nem véletlenül nem találsz dobozos CBR-t...).
Viszont ha nem akarsz lemondani a CBR+doboz kombóról, akkor az utolsó generációs F-hez elvileg a Givi árul konzolt hátsó dobozhoz meg oldaldobozhoz... ld. shox.hu
Üdv. Már ne is haragudj de lehet hogy fogalmi zavarban szenvedsz. CBR 600 F 2002-ben ugyan úgy nézett ki mint ,2007-ben(egybeüléses) AZ Fsport 2001-2002-ben volt (külön üléses) Az adatlapom ne vedd alapul, mert én átalakitottam. Külömben meg, ezekhez hátso csomagtartó van .börzén 15-20 E. és ezekhez ülésre tehető oldaltáskát lehet venni, akár hondánál is. Ja, és a két évj. között van egy pár százezer külömbség
Sziasztok!
Bocsi, ha egy kicsit offtopic, de nagy dilemmám van.
Egy 2002-es CBR 600-as és egy 2007-es 600-as közt hezitálok(ez már az újabb széria).
Ne nézzetek hülyének, de az fog dönteni, hogy melyikre lehet oldalcsomagtartót, egyáltalán bármilyen csomagtartót helyezni. Kérlek segítsetek, van aki azt mondja, hogy sportmotorra nincs, van aki azt mondja, csak a régi 600-ashoz van, és van aki azt mondja, hogy tök nyolc milyen motor, van hozzá.
Márkakereskedésben is azt állították, cbr-ekhez egyáltalán nincs csomagtartó. HEEEELP MEEEEE !
Előre is köszi: Davee
látom a forgalombahelyezés költségeiről is volt szó! 1 éve én 920 000-ért vettem! összesen a motor üzembehelyezése +100 130 ezerből állt meg! Szóval kb pá 10 ezerrel jöttem ki olcsóbban mintha itthonit vettem volna. Most már szerintem nem is lehet olcsóbban kijönni ha külföldit veszel. Én nem azért vettem mert külföldi hanem mert megláttam és tudtam hogy ez kell nekem!
nekem ugyan ez a modell van 2001-es olaszból behozva! hogy lopott e az majd kiderül a származás vizsgálaton. ha megveszed és tényleg jó akkor nagyon megleszel elégedve vele. és ilyen nem fog veled szembe jönni max ha zalában jársz akkor majd én!:)
üdv
CSáó!
Dávid ez minden motornál fent áll hogy átvágnak de ha magyart veszel abban legalább biztos lehetsz hogy forgalomban van és van rajta műszakivizsga. Ezek szerintem fontos dolgok. Nem akartalak elbizonytalanítani de nekem ez a véleményem.
Hello!
Az a kérdésem, hogy nagyon "új"nak és megkíméltnek tűnik a motor. Ez nem átba.zás? És mi oka lehet hogy olaszból behozta?
Nem valami olyasmi, hogy random egy roncsot felújított viszonylag és most el akarja sózni? Igazából beparáztam egy kicsit, hogy szart veszek...
hello megneztem nekem tetszik es szerintem ez nem lopott. akkor ez olyan 900 ezerben fog megállni nem? mondjuk meg olaj csere stb stb stb 950 a vége. Nekem szimpinek tünik.
ez az amit én akarok venni. Megfogadom a tanácsot, remélem nem lopott vagy valami, majd csinálok képeket és feltöltöm, de állítólag nagyon jó állapotban van, majd megnézetjük és kész.
köszi a tanácsokat
Én szeretem ha az embert keresztnevén szólitjuk gondolom Dávid a keresztneved. HA igen akkor Dávid :D
Letudunk írni neked egy két dolgot amit még az is észre vesz ha nem motoros. De ha mód van rá egy szerelő haverod menjen veled. De mivel te motorozol így te is észre veszed azokat. Cbr tipikus betegség többet közt (nekem is volt már) a vezérműláncfeszítő hidegen ha beindítod csörög mint az atya úrsiten. Mint ha egy csörgő kígyó lenne a blokkban. Szóval csak hidegen szabad elindítani amikor oda mész megnézni elötted indítsák be hidegen, ha meleg akkor az már gyanús. Olaj folyás ne legyen,(persze 1-2 csöpp az nem a világ vége) a kormány ütközök ne legyenek eltörve mert akkor azzal már estek baromi nagyot. Kormánysúlyok ha karcosak vagy a lábtartó vagy a kuplung vége azok is származhatnak eséstől. Aztán menni is kellene vele mert a váltó ha szét van küldve akkor a sebességeket dobálni fogja kifelé de csak akkor ha úgy oda pörköltök neki az is rossz jel. A bele írt kilométer az órába könnyen modosítható még akkor is ha digitális. A valós kilométer az első szétszedéskor fog kiderülni. Pl a tömítés a kuplungnál. Ha az nem gyári akkor volt piszkálgatva (30 ezer kilométer alatt egy cbr blokknak nem nagyon lehet baja ergo többet mentek vele nekem az F3-ban már 70 ezer van). A külföldről behozott motortól azért félek mindig. Ugye le kell vámolni, regadó aztán a forgalomba helyezés, a műszaki vizsga ha jól emlékszem 15 ezer ugyan ennyi az eredet vizsga talán és ugye jön a névre írás ami 21 forint cm3-ként. Tehát ez úgy megint 50-60 ezer a forgalomba helyezés durván plussz a névre írás és 8 ezer a hivatalban a forgalmi papír (De ha valaki tud pontos adatokat azt leírhatná a srácnak mert már nem emlékszem mindenkinek köszi). Elöször is tudni kellene hogy mennyi pénzed van motorra. ÉS kitől hozod be? Ha behozott motort akarsz venni akkor mindenféle képpen tudom ajánlani a www.grandemoto.com oldalt szerintem tetszeni fog. JAh és ugye azzal is számolj ha megveszed rögtön illik cserélni olajat szűrőt meg légszűrőt ah nem is de megnézni. Nem olcsó :D
ez egy F3 cbr külföldi pl http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600-327
6679
ez is F3 ez nekem jobban tetszik rádaásul magyar http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600f-32
55614
ez a kedvencem nekem ilyenem van http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f3-
3227703
ezek arégebbiek. NEm mai darabok de tanulni szerintem tökéletesek.
Hello! Egyáltalán nem haragszom, teljesen korrekt módon írtad le azt amit én már tudtam. Ezért is kérdeztem hogy létezik e olyan hogy motor teljesítmény folytás. Mindegy letettem a literesekről, cbr 600 lesz. A gond hogy olaszból lett behozva, forgalomban nincs, 2002-es vagy 2001-es és 30000km van benne 740e Ft-ért. Mire kell figyelnem, mit kell "tesztelnem", hogy annyira azért ne vegyek szart, csütörtökön megyek meglesni és kíváncsi vagyok rá. Üdv: Davee
davee89
Te egyenlőre a 600-ban gondolkodjál. A válasz egyszerű. Ha egy ezrest veszel 125 után akkor te meg fogsz halni, ugyanis itt kilo lóerő arányról beszélünk. Úgy megy hogy azt te elsem tudod képzelni. Vegyél egy 600-as gépet valami hornet vagy cbr-t mint én egy régebbi is megteszi f3-as kellemes tanulni teljesen jó 240 ez is megy. 100 lóerő durván meg van tanulni nagyon megfog felelni az ezreseket el kell felejtened még. Ne haragudj meg de még kevés vagy hozzá röviden ennyi.
sárvédő ügyben keresd őt:http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Fejidom lámpa:http://www.sugomotor.hu/alkatr...
Lehet, hogy nekik van.