szerintem nem kell vele foglalkozni,mert lehet hogy a tömítés van egy kicsit megszakadva vagy a sikolásal van egy kis gond de ameddig nem folyik jobban felesleges bántani!
Helló Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200km-enként kikönnyezik az olaj a blokk és a kuplungfedél közt, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix.
Szerintetek érdemes ezért széthúzni vagy birizgálni?
Helóó mindenkinek.
segitség kellene. Ma csusztam el a géppel.
Kellen nekem cbr600f4 hez fejidom lámpa fékkarok és jobb
tükör irányjelző
Segitsetek
Előre is köszönöm mindenkinek
Majd leugatnak a hozzáértők , de az RR picit könnyebb, picit hegyesebb és picit kényelmetlenebb. Utasnak nagyon kényelmetlenebb. 600F -el két nap alatt ezer(x) kilóméter bevállalható, RR-en az öreg csontjaimnak nem biztos. Az RR szebb és vadabb külsőt kapott, és gondolom millió egy apró dologba hajszállal fejlettebb mind fék, futómű és blokk terén, de hétköznapra motorozni (főleg utassal) az F a tuti. Nagyon bőven elég az ereje utcára, hihetetlen könnyen motorozható. Ha csak "vagány csávó" akar lenni, vagy valóban pályázni és komolyan menni, akkor jó az RR, én már nem vállalom be a kényelmetlenséget a szebb design és a +10 LE miatt. Az F inkább egy univerzális motor, az RR kicsit közelebb a pályázáshoz, emiatt főleg a magasabb termetűeknek már kényelmetlen lehet mindennapos guruláshoz.
Sziasztok nagyok!
Nincs valameikőtöknek elfekvőbe 1 végdob egész véletlenűl(szabdalni és kibelezni lesz) tehát mind 1 milyenállapotú
És némi háttérinfó aki csinált már ilyet.
A1 es kategóriájú hondára szeretném,esztétika kedvéért, DE
Mit kell módosítanom hogy a megfelelő folytást elérjem és stb........
Előre is köszönöm
üdv
Szia, egyforma lovak vannak bennük. Nagyon kicsi áttétel külömbséég van köztük. Meg egy kicsit erősitett vasak futnak a blokkba. 2001-2002 évj. van csak. TALÁN ILYET AKARSZ?
sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy a cbr600F4I és az FS között mekkora lóerő külömbség van? F4 az 110lovas ha jóltudom az FS hány lovas? 115 körül van nem? meg az hogy arany blokkos vagy nem ott mi a külömbség? valami környezetkímélő folytásról hallottam.. nemtom igaz e..
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200km-enként kikönnyezik az olaj a blokk és a kuplungfedél közt, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix.
Szerintetek érdemes ezért széthúzni vagy birizgálni?
segitség kellene. Ma csusztam el a géppel.
Kellen nekem cbr600f4 hez fejidom lámpa fékkarok és jobb
tükör irányjelző
Segitsetek
Előre is köszönöm mindenkinek
Segítsetek légyszi, sógorom keres hondát, tetszik a 600f, és a 600rr is neki. Az árukon kívül mi a különbség köztük. Első moci lesz.
Köszi
Nincs valameikőtöknek elfekvőbe 1 végdob egész véletlenűl(szabdalni és kibelezni lesz) tehát mind 1 milyenállapotú
És némi háttérinfó aki csinált már ilyet.
A1 es kategóriájú hondára szeretném,esztétika kedvéért, DE
Mit kell módosítanom hogy a megfelelő folytást elérjem és stb........
Előre is köszönöm
üdv
Érd.: tutilampa@gmail.com
Én ugy tudom hogy a blokk dettó egyforma kivéve hogy erösebb kuplungja van az sp-nek és más áttételezése van.
Eladóvá vált egy yoshi rs-3 dob összekötöcsövel +minden kütyüjével 1000kmt volt fenn 75pénz az ára.