Nem vagyok szerelő, mint gondolom már kiderült , de szerintem nem kell azt nagyon ellenőrizgetni, majd tudatja egy "szép" hanggal, hogy most kéne cserélni...
Azért idekopizom, hogy melyik szervíznél mit kell ellenőrizni.
Üdv én is 2 hónapja vagyok F3 tulaj, a 2 hátsó idomot lekell szedni+ 2 csavart ami az ülést rögziti, de sokkal kisebb a hely, mint a 125-ös nsr-emnek volt fogyasztás enyémnek 4-7 liter között van bár még nem sokat mentem vele 100-120km téptem neki és még tele a tank, úgyhogy nagyon jó kis gépek ezek Vezérműláncot milyen időközönként kell ellenőrizni?
Nagyon úgy néz ki, hogy megveszem életem első nagymotorját egy F2-es képében.
Viszont lenne pár elég láma (és pár annyira talán nem láma) kérdésem, amire ti hátha tudtok válaszolni
1) Benzinszint visszajelzés nuku? Ha el fogy a benga, akkor tartalékra átvált, és menni tovább, mint Simsonnál?
2) Ülés alatti kis részbe ha jól tudom kb a kötelező tartozékok beleférnek. Kérdés, hogyha rendőr akarja, mutassam meg, mennyi idő és meló ezt kibányászni (ha jól tudom oldalidomot le kell kapni róla...)
3) Van valami egyéb jellemző hiba a vezérműlánc-feszítőn és feszszabályzón kívül?
4) Akinek volt ilyenje: Mennyit fogyaszt? (Tépve/Nem tépve vegyesben)
Bekötni a sebesség és a fordszámhoz kell és ennek arányából számolja ki az aktuális sebesség fokozatot betanítás után.
Ára: 19.800HUF
Képek még nincsenek fent a weboldalunkon, de pont ugyanúgy néz ki, mint a webünkön a healtech alatt a GIpro DS series...
Ha nem akarod szétk.rni vegyél rá fenéklapot(helyettesiti a gyárit)csak rohadt drága viszont brutál jól néz ki,én is ilyenre vadászom.A gyári sajna elég gyászos
Sziasztok! Marhára nem vagyok megelégedve a gyári rendszámtartó látványával... DE sajna, ez a sz.. egyben van a zárral, az indexekkel, a sárvédővel. Van vkinek vmi jó ötlete, hogy hogyan lehetne ezt szétborítani anélkül, hogy összebarmolnám?
reggel kis vas csöpögtette a benzint balos lábtarton folyott, a vázon jött le valahonnan. motor leállít, kb 1dl benzin a foldon. tank felemel, szivattyunal semmi csoszakadas vagy szivargas, ujra beroffent, akkor sem folyik sehol, azota nem folyott. igy elsore nagyon nem tudtam honnan is folyhatott, a tank 3/4-ig volt, indulas elott megraztam ugy lazan, mennyi a benyo benne. tulfolyon ha folyik, az a vas alá megy, nem a vázon folyik a lábtarton keresztul. volt már ilyen valkinek? elég para igy vele motorozni, a belso egesu motor belul egjen, nehogy nekem lángra kapjon.
otlet?
a vas 2002-es, 600fs
Azért idekopizom, hogy melyik szervíznél mit kell ellenőrizni.
Nagyon úgy néz ki, hogy megveszem életem első nagymotorját egy F2-es képében.
Viszont lenne pár elég láma (és pár annyira talán nem láma) kérdésem, amire ti hátha tudtok válaszolni
1) Benzinszint visszajelzés nuku? Ha el fogy a benga, akkor tartalékra átvált, és menni tovább, mint Simsonnál?
2) Ülés alatti kis részbe ha jól tudom kb a kötelező tartozékok beleférnek. Kérdés, hogyha rendőr akarja, mutassam meg, mennyi idő és meló ezt kibányászni (ha jól tudom oldalidomot le kell kapni róla...)
3) Van valami egyéb jellemző hiba a vezérműlánc-feszítőn és feszszabályzón kívül?
4) Akinek volt ilyenje: Mennyit fogyaszt? (Tépve/Nem tépve vegyesben)
Most ennyi jutott eszembe.
Köszi.
Nagyon bejön ez a sárga szín, sztem ez az egyik legszebb!
Az már a te feladatod lenne...
Megnéztem, tetszik a dolog.
Beszerelést mennyiért csináljátok?
Bekötni a sebesség és a fordszámhoz kell és ennek arányából számolja ki az aktuális sebesség fokozatot betanítás után.
Ára: 19.800HUF
Képek még nincsenek fent a weboldalunkon, de pont ugyanúgy néz ki, mint a webünkön a healtech alatt a GIpro DS series...
Képet tudol róla küldeni? Nemigazán konyítok hozzá hová kell kölni, ebben is felvilágosíthatnál :D. Egyébként mennyi az ára?
VTR100F-re és CBR600F4-re kellene /tehát 2 db piros ledes/
http://www.kepesmotor.hu/motor...
otlet?
a vas 2002-es, 600fs
köszönöm