Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az is hülye aki 18e km-ként cseréli a levegőszűrőt....
Nem vagyok szerelő, mint gondolom már kiderült , de szerintem nem kell azt nagyon ellenőrizgetni, majd tudatja egy "szép" hanggal, hogy most kéne cserélni...

Azért idekopizom, hogy melyik szervíznél mit kell ellenőrizni.
Üdv én is 2 hónapja vagyok F3 tulaj, a 2 hátsó idomot lekell szedni+ 2 csavart ami az ülést rögziti, de sokkal kisebb a hely, mint a 125-ös nsr-emnek volt fogyasztás enyémnek 4-7 liter között van bár még nem sokat mentem vele 100-120km téptem neki és még tele a tank, úgyhogy nagyon jó kis gépek ezek Vezérműláncot milyen időközönként kell ellenőrizni?
Sziasztok!

Nagyon úgy néz ki, hogy megveszem életem első nagymotorját egy F2-es képében.

Viszont lenne pár elég láma (és pár annyira talán nem láma) kérdésem, amire ti hátha tudtok válaszolni

1) Benzinszint visszajelzés nuku? Ha el fogy a benga, akkor tartalékra átvált, és menni tovább, mint Simsonnál?
2) Ülés alatti kis részbe ha jól tudom kb a kötelező tartozékok beleférnek. Kérdés, hogyha rendőr akarja, mutassam meg, mennyi idő és meló ezt kibányászni (ha jól tudom oldalidomot le kell kapni róla...)
3) Van valami egyéb jellemző hiba a vezérműlánc-feszítőn és feszszabályzón kívül?
4) Akinek volt ilyenje: Mennyit fogyaszt? (Tépve/Nem tépve vegyesben)

Most ennyi jutott eszembe.

Köszi.
Még mindig nincs senki aki Tolna/Fejér megyei lakos, és CBR600F4-e van ?
Ez sem rossz megoldás...

Nagyon bejön ez a sárga szín, sztem ez az egyik legszebb!
Ok!
4KHUF, de csak akkor, ha nem kell valami spec konzolt gyártani hozzá!
Az már a te feladatod lenne...
Helló.

Megnéztem, tetszik a dolog.

Beszerelést mennyiért csináljátok?
kacsu:

Bekötni a sebesség és a fordszámhoz kell és ennek arányából számolja ki az aktuális sebesség fokozatot betanítás után.
Ára: 19.800HUF
Képek még nincsenek fent a weboldalunkon, de pont ugyanúgy néz ki, mint a webünkön a healtech alatt a GIpro DS series...
Szevasz!

Képet tudol róla küldeni? Nemigazán konyítok hozzá hová kell kölni, ebben is felvilágosíthatnál :D. Egyébként mennyi az ára?

VTR100F-re és CBR600F4-re kellene /tehát 2 db piros ledes/
én egyszerűen leflexeltem a gyári rendszámtartót. szerintem így szebb mint az a nagy hólapát!
Igen, vmi ilyesmire gondoltam. Köszi. Keresgélni fogok, ha találok vmit, akkor majd jelzem neked is.
Sziasztok F2-F3-ra hátsó sárvédő,és F2 hátsó lámpa eladó.Ár:6e,2e ft
Ilyesmire gondoltál?
Ha nem akarod szétk.rni vegyél rá fenéklapot(helyettesiti a gyárit)csak rohadt drága viszont brutál jól néz ki,én is ilyenre vadászom.A gyári sajna elég gyászos
Sziasztok! Marhára nem vagyok megelégedve a gyári rendszámtartó látványával... DE sajna, ez a sz.. egyben van a zárral, az indexekkel, a sárvédővel. Van vkinek vmi jó ötlete, hogy hogyan lehetne ezt szétborítani anélkül, hogy összebarmolnám?
eladó cbr 600 f, 2007-eshez pár alkatrész. 0620/992-4528
Sziasztok! Kiárulom olcsópénzért az alkatrészeimet! Árat a vevő mond! -üdv. Bruno

http://www.kepesmotor.hu/motor...
mennyit ér meg neked?
generotorban lehet tudok segiteni a napokban. bonto mit mond rá?
Esetleg a tulfolyo slag ami le vezeti az serult, lyukas vagy egyszeruen lejott a helyerol. Csak egy tipp
reggel kis vas csöpögtette a benzint balos lábtarton folyott, a vázon jött le valahonnan. motor leállít, kb 1dl benzin a foldon. tank felemel, szivattyunal semmi csoszakadas vagy szivargas, ujra beroffent, akkor sem folyik sehol, azota nem folyott. igy elsore nagyon nem tudtam honnan is folyhatott, a tank 3/4-ig volt, indulas elott megraztam ugy lazan, mennyi a benyo benne. tulfolyon ha folyik, az a vas alá megy, nem a vázon folyik a lábtarton keresztul. volt már ilyen valkinek? elég para igy vele motorozni, a belso egesu motor belul egjen, nehogy nekem lángra kapjon.
otlet?
a vas 2002-es, 600fs
üdv! Ha tud valaki 2001-es CBR F4i -hez feszültségszabályzót és generátort az legyen szíves írjon! nagyon sürgős lenne

köszönöm