Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most 7400 ft a zaj szűrős modell, lehet valakinek érdekes lehet. Két haverom használja konkrétan ezt a típust és megvannak vele elégedve, mivel én szeretek zenét is hallgatni ezért döntöttem az "agyba dugós neuroimplantátum" mellett :)
http://www.fuldugo.hu/Fuldugok...
Úrristen de retrok vagytok, az nem drót hanem NEUROIMPLANTÁTUM :)
tiéd jobb.

mert az wireles :)

az még régi drótos
Irigy leszek, a tiéden van madzag
Én ilyet használok és szeretem
http://www.argep.hu/product_38...
Ilyenem van: http://www.masterpharma.hu/?p=...
Meg ilyenem: http://www.enpatikam.hu/fuldug...
De még tényleg nem próbáltam egyiket sem.
Ja, és nekem is van 3M gyurmázós (gondoltam az olcsó is megteszi próbának) füldugóm, de még egyszer sem próbáltam, pedig ideje lenne mert nagyon hangos a dobom.
Ebben lehet valami! Jártam már így én is, és nekem is mindig rockzene szokott szólni a kocsiban. Azt hiszem át kell állni a Mária rádióra ha nem akarunk megdögleni
Különben meg ezért tartjuk az angol tudósokat, lehet már van erre tanulmányuk..
Kicsit még visszacsatolva a füldugó vs mp3 témára.

Valamelyik nap mentem kocsival benyomtam a Lordtól szállj szabadont. Azt vettem észre, hogy sokkal agresszívabban vezettem.

Motornál is gondolom így van.

Nektek tapasztalat?
Elsőnek jó volt.
Többit majd ehhez viszonyítom.

Ortfűn járt már valaki?
Hát ez igazán szép túra lehetett! A cseszneki éttermekkel mi sem vagyunk kibékülve, Zircen szoktunk megállni hamburgerezni ha arra járunk.
hülye link lemaradt http://g.co/maps/g6zed
ezen az úton mentem. Az eleje szar volt mert azt mondtam a többieknek, hogy nem megyek mert előző este esett az eső, de reggelre napsütés várt.

Persze akkor már késében voltam így erőltetett tempóban kergettem a többieket. Fehérvár után elkezdett fújni a szél és kanyarokban majd fel lökött. Várpalotáig nyúztam a gépet mert onnan nem tudtam az utat csak veszprém fele. Meg a többieket sem tudtam, hogy merre mennek.
Megálltam tankolni aztán nézegettem a telón a térképet, hogy merre menjek. És onnantól "örömmotorozás" volt. 4x-5x megálltam megnézni jó fele megyek-e. Aztán korrigáltam ha nem meg kérdezősködtem polgárőröknél, hogy merre. Szerencsére rendesek voltak mondták, hogy merre élvezetesebb az út. Útközben megálltam fényképezgetni párszor. Aztán Dudaron megálltam lefényképezni a temetőt :) és pont csörögtek a többiek, hogy merre járok. Mondom hol azt mondják ők is. Szóval nem sokkal lehettek előttem ha beértek őket így tötymörgősen is. Onnantól együtt mentünk. Tetszettek dombok. Erdőben motorozás. stb.
A várról és az alatta található étteremről + 1 kicsivel arrébb lévőről csak rosszat tudok mondani... Azt nem ajánlom senkinek.
A csapat Veszprémig együtt ment. Sütött a nap, szél nem volt. Lehetett haladni + az út is fasza volt. Forgalom nem túl nagy.

Veszprémnél a többiek a 8ason elmentek Én meg inkább a Balatont választottam. Az is fasza volt. Sütött a nap végig. Mikor megálltam majdnem melegem volt. Enying után már fájt a seggem rendesen. De nem találtam olyan helyet ahol szívesen megálltam volna így egy seggel hazajöttem. Után kezdett el fújni a szél szart lett az idő. Pont megúsztam.

Összegezve jó volt. Ha legközelebb megyek akkor a várba nem megyek fel meg azt a 2 "vendéglőt" kihagyom és király lesz. Inkább kajálok balatonalmádiban. Van egy jó hely.

11 motoros volt és 14ember.
Aztán hogy tetszett a cseszneki túra? Én vasárnap délután jöttem haza arra (igaz autóval) de hideg meg nagy szél is volt, így egyetlen motorost sem láttam.
Tesóddal meg folyamatban a gumibiznic
"Az mellesleg kicsivel volt csak több mint az előírt típusé." Javitok: 2/3- volt az ára az előírtnak.
Egy saját tapasztalat akku témához. A motoromban a gyári Yuasa 5 év után egyik pillanatról a másikra feladta a küzdelmet. Vettem bele egy csere akksit, ami az előírt 190 A indító áram helyett csak 120 A tudott. Gondoltam ha 600-as gixxert bírja,a 600-as cibbert is tudni kell. Az mellesleg kicsivel volt csak több mint az előírt típusé. A lényeg,aksi felsavaz,pihentet 2 óra,majd ledugóz, intelligens töltővel fullra tölt,beszerel,első indítás aksi nyekk . Egy szolid pukkanással belsejéből meghalt. Gariban csere érték különbözettel egy előírt indítóáramú aksira, ami azóta is probléma mentesen MINDIG magabiztosan indít . Ez lehet hogy csak egyedi eset volt,de tanúságos.
Szerintem nagyon szép :)
Fajok keveredése.

Szerintem jól áll neki.
Jut eszembe... YUASA pedig 15e-párszáz körül van.
Nincs mit.
Mellesleg Pestről nyilván nem Szfvárról veszel akksit, ezt bárhol megrendelheted, a Shox-nál kapható.
Köszi az infót de akkor inkább marad a banner házhoz szállítva 9e-ért
Rider akksi: CBTX7A-BS - 8.390 Ft
Ennyiért tudunk adni, polcon van.
(Én is ezt használom tavaly óta)
Beszart a banner akkum, még akkor került bele új amikor vettem, milyen akkut vegyek a motorba?
Persze ha tud valaki jó áron bannert az is jó, típusa: banner YTX7A-BS/50615
Az szép.... Elgondolkodok rajta cseréljem e :)
Pohi, (bruttó kisker ár) 5845.-Ft a felső és 9138.-Ft az alsó gyári(!) kormánycsapágy.