hali!
én tudok szerezni több félét is két körlámpásat mint a képen van vagy 3 vékony csíklámpásat talán akad még másféle is ...
sajnos ehhez a típushoz valamiért cefet mód drágán adják.
aránylag képben vagyok a piacon nem értem miért ilyen magas az ára... nézz meg több helyet is hátha találsz olcsón ha érdekel az én ajánlatom msn-en vagy emailban elérsz adatlapomon van cím
600 cm3 a kétszemélyes motorozás legalja.kisebbet ne vegyél
és ha van elég eszed,akkor nem lesz baj
kezes,könnyen motorozható,nem zabolátlan
sztem nyugodtan vedd meg.400 legjava belpiacra készült,alkatrészt sokszor bonyolult és drága hozzá beszerezni(viszonylagosan)
és télleg le akarod majd cserélni
sok szerencsét
Az utóbbi időben megszállt az ihlet, és úgy döntöttem, motorozni fogok. Egy kevés motoros tapasztalatom van Simsonról, de nem hiszem, hogy az hűde sokat számítana egy nagymotornál :)
Olvasgattam fórumokat, blogokat, és mindenhol dícsérték a Hondák megbízhatóságát, strapabírását, ezért én is egy Honda CBR 600 F3 felé kacsintgatok, viszont pár dologról szeretném kikérni a véleményeteket.
1: Szerintetek relatíve kezdő motorosnak nem sok a 600-as motor? Nézegettem 400-as és 500-as gépeket is, viszont mindenki adja el őket, hogy nagyobbat vesz. Anyagi körülményeim nem teszik lehetővé, hogy cserélgessem évente a motorokat, mint más az alsóneműt, ezért gondolkodom 600-asban. Rosszul teszem? Mennyire kezes a motor? (Nem akarok pályázni, egykerekezni, stoppiezni, stb...)
2: Elsősorban hosszabb túrákra szeretném venni a motort (Horvátország, Franciaország stb.), és elég nagy valószínűséggel gyakran lenne 2 személy+csomagok. Megoldható ez ezen a gépen, vagy választani kell köztük? :D
3: Nézegettem hirdetéseket, van pár, ami tetszik. Ha tudnátok pár tanácsot adni, hogy ha vásárlásra kerül a sor, akkor miket érdemes megnézni, annak nagyon örülnék. (Pl. ha jól tudom a feszszabályzó meg a láncfeszítő néha gyenge pontja a gépnek, más valami?). Tudom, érdemes elvinni szerelőhöz, és átnézetni. Unokatesóm nagy motoros és szerelő, de azért hátha valami elkerüli az ő figyelmét is...
Köszi szépen előre is.
Ha van bármi tanácsotok a motorral kapcsolatban, szívesen fogadom.
A képen látható, vagy hozzá hasonló egyedi hátsóidomot (vagyis csak annak az átalakított alsó részét keresek) 2002-es amerikai tipusu Honda CBR 600F4i-hez.
Aki tud ilyet, vagy esetleg tud abban segíteni, hogy hol tudok ilyesmi egyedi idomot beszerezni, kérem írjon.
Instrukció:A kezelési (pdf) megnyitása, az 50 oldal kijelölése (nagy ablak, bal gombklikk, a mező elszürkül) kép másolása vágólapra. Új Microsoft Word megnyitása, jobb gomb klikk, beillesztés.- tovább jobb gomb klikk, kép formázása, elrendezés, (kutyás ikon) a "szöveg elé" bejelöl, oké, a kép A4 méretre húzása, mentés, küldés.
Hát nem egyszerű?
Köszi: Jenőpapa
én tudok szerezni több félét is két körlámpásat mint a képen van vagy 3 vékony csíklámpásat talán akad még másféle is ...
sajnos ehhez a típushoz valamiért cefet mód drágán adják.
aránylag képben vagyok a piacon nem értem miért ilyen magas az ára... nézz meg több helyet is hátha találsz olcsón ha érdekel az én ajánlatom msn-en vagy emailban elérsz adatlapomon van cím
Miért nem jó szerinted a CBR? Mit ajánlanál helyette?
ui.: Idomosat szeretnék mindenképpen, mert a Nakedektől kiráz a hideg.
és ha van elég eszed,akkor nem lesz baj
kezes,könnyen motorozható,nem zabolátlan
sztem nyugodtan vedd meg.400 legjava belpiacra készült,alkatrészt sokszor bonyolult és drága hozzá beszerezni(viszonylagosan)
és télleg le akarod majd cserélni
sok szerencsét
Az utóbbi időben megszállt az ihlet, és úgy döntöttem, motorozni fogok. Egy kevés motoros tapasztalatom van Simsonról, de nem hiszem, hogy az hűde sokat számítana egy nagymotornál :)
Olvasgattam fórumokat, blogokat, és mindenhol dícsérték a Hondák megbízhatóságát, strapabírását, ezért én is egy Honda CBR 600 F3 felé kacsintgatok, viszont pár dologról szeretném kikérni a véleményeteket.
1: Szerintetek relatíve kezdő motorosnak nem sok a 600-as motor? Nézegettem 400-as és 500-as gépeket is, viszont mindenki adja el őket, hogy nagyobbat vesz. Anyagi körülményeim nem teszik lehetővé, hogy cserélgessem évente a motorokat, mint más az alsóneműt, ezért gondolkodom 600-asban. Rosszul teszem? Mennyire kezes a motor? (Nem akarok pályázni, egykerekezni, stoppiezni, stb...)
2: Elsősorban hosszabb túrákra szeretném venni a motort (Horvátország, Franciaország stb.), és elég nagy valószínűséggel gyakran lenne 2 személy+csomagok. Megoldható ez ezen a gépen, vagy választani kell köztük? :D
3: Nézegettem hirdetéseket, van pár, ami tetszik. Ha tudnátok pár tanácsot adni, hogy ha vásárlásra kerül a sor, akkor miket érdemes megnézni, annak nagyon örülnék. (Pl. ha jól tudom a feszszabályzó meg a láncfeszítő néha gyenge pontja a gépnek, más valami?). Tudom, érdemes elvinni szerelőhöz, és átnézetni. Unokatesóm nagy motoros és szerelő, de azért hátha valami elkerüli az ő figyelmét is...
Köszi szépen előre is.
Ha van bármi tanácsotok a motorral kapcsolatban, szívesen fogadom.
menyyit szánnál rá?
Köszi az ötletet!
Holnap beszélek is velük, mit tudnak ajánlani.
Még 1x köszi!
A képen látható, vagy hozzá hasonló egyedi hátsóidomot (vagyis csak annak az átalakított alsó részét keresek) 2002-es amerikai tipusu Honda CBR 600F4i-hez.
Aki tud ilyet, vagy esetleg tud abban segíteni, hogy hol tudok ilyesmi egyedi idomot beszerezni, kérem írjon.
sgabor125@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Jenőpapa
jenohera@invitel.hu
Hát nem egyszerű?
Köszi: Jenőpapa