És jól teszed! Én egy Hyo GT650-ről ültem át a CBR600F -re. A Honda nagyon kényelmes, egyértelműen kellemesebb az üléspozíció. Hiányzik a V2 nyomatéka de azért a sor4 -nek vannak előnyei . Nekem kb. 1 literrel eszik többet a Honda, igaz még csak "ismerkedünk". Ha kell "robogó" ha kell túragép, de ha sietni akarsz, azt is nagyon tud ám!
Igazábol, én beszélem rá a cbr-re, mert magamnak is azt vennék ha tehetném, következő mocim tuti az lesz.
Kicsit drágább akkor az alkatrész hozzá, mint a fazer-e,, illetve az sv-hez.
Gyertya valami spéci, miért ilyen drága?
Hali! sv 650-nem volt úgyíhogy összehasonlítani nem tudom:) A teljesítményadó több rá valamivel, mint az sv-re
a szervíze hatezrenként van, az olaj+ szűrő csere kb 11 000 a szervízben. erre érdemes is állítólag odafigyelni, hogy meglegyen:) a légszűrő a gyári kb 13 000, ha jól tudom ezt 18000-renként kell csrélni, a mi húzós az a gyertyák, a gyári kb 32 000 darabja, és elvileg 24-enként kell cserélni, és a szelephézagot is ilyenkor kell nézni. A hűtőfolyadék, és a fékfolyadék nem sokba fáj kb 8000 a kettő munkadíjjal. A láncszett 40-50 000 körül van rá! A gyári fékbetét olyan 15 000 körül van hozzá, de ennél van lényegesen olcsóbb alternatíva is:)
Durván ennyi, más elvileg nem kell hozzá. A vezérműláncot is elvileg 50 000 környékén kellhet cserélni, de ez használatfüggő. Összességében szerintem egy elég jó túrasportmotor , ami a pályán és az utcán is megállja helyét. A fogyasztása használatfüggő, nálam 5-6 liter közt, igaz én 90%-ban 2 személlyel használom. Az enyémben 44 000-van, de eddig semmi problémája nem volt a szervízeken kívül, na és a kopó alkatrészeken kívül.
Öcsém a cbr600f és az sv650 között vacilál.
Tudnátok írni pár valós adatot a 600f-röl?
Fogyasztás, üzemeltetési árak, meg ilyenek....
Előre is köszönjük!
Sziasztok srácok.
Új vagyok itt.
Van egy 89-es születésü 600f1-em amihez keresek pár alkatrészt: még használható hátsó féktárcsát, a bal oldali idomból a kis ablakot és az ülés alatt lévő idomot / mindkét oldalit/ a lámpáig.
Ha van valamelyőtöknek feleslegesen ilyen alkatrésze, akkor légyszi értesítsetek. Az árban megeggyezünk.
Email címem: szepivica@citromail.hu
Előre is köszi: Zoli
Sziasztok!
98-as 600-as hoz keresnék bal oldali farokidomot, és mind 2 utas lábtartót + zárat az üléshez.
Ha valaki tud akkor léci írjatok már mailt a adam.kristin@borsodi.hu címre.
Előre is THX
Szeva tibi79 nekem a segédvázon van a motyesz,bár tapasztalatom még nincs esés terén vele,de sokan azt mondják hogy ha nagyot perecelsz megnyomja a vázat
Nekem viszont nem volt szivem megfurni az idomot
Én is kétféleképpen láttam! Nekem idomfúrással van felszerelve, ez elég macerás, mivel nem lehet levenni az idomot, hacsak nem fúrsz rá bazinagy jukat, ja és nagyon rossz meghúzni a gombát is, mivel ellenttartani csak úgy lehet, ha előlről bepréseled a kezed. A védelme az jó, én egyszer elcsúsztam vele kb 50-nel, és csak a kormányvég és a középtámasz lenyitója karcolódott meg, igaz balra dőltem, nem a kipufogó olalára. Gyakorlatilag komoly sérülés nélkül megúszta a gép. Nekem LSL van, ez elég húzós árban van kb 18 guriga, de ez szerintem egy elég megbízható darab, és komolycsúszásnál sem kopik annyira mint a műanyag, mert ez nagyrészben alu.
Kinek van tapasztalata (jó és rossz) bukógombával kapcsolatosan?
Ha jól tudom, 06-os 600F-re kétféleképpen lehet felszerelni, blokk felfogatócsavarhoz idom fúrással, vagy segédvázhoz bilinccsel és nem kell idomot fúrni, melyik a jobb.
Akinek van tapasztalata, légyszi írjatok.
Hali!
Bár már nem most irtad,de azért egy pár gondolatot megosztok veled,mivel nekem mind a kettő tipisú motorom volt,(ill CBR-em van).Nekem az első nagy vasam a rf volt és egy kicsit se bántam meg,mivel(ha még nem motoroztál nagyobb motorral)ez ad egy érdekes érzést,és mivel ezzel is bőven át tudod lépni a sebesség határokat,inkább ezt ajánlanám első motornak.De abba igazad van hogy némi+kp-val már egy 600-as cbr-en is ülhetnél,de ha nincs tapasztalatod a sportmotorokhoz,én nem ajállanám.Ja és egy "gyors"motorhoz elengethetetlen a jó ruha is!Amúgy egyik tipussal se volt semmi problémám ajállom mind a kettőt.De ha mégis CBR-t vennél.........nem csak a markolatba vannak a lőerők"a motor erejét tiszteletben kell tartani!".Vannak akik azt mondják hogy ezek kis motorok,velük nem teljesen értek egyet.A döntés a tiéd!Aki tőlem megvette az rf et nagyon elégedett vele,és ő is egy 125-ös endúró után ült fel rá.Remélem tudtam segiteni.Üdv Sali
Sziazstok! Segítségeteket kérném!ELLOPTÁK Cbr 600 F Sport típusú motorom 2009 szeptember 25.éről 26.ára virradóra a 18. kerületből. 100 000Ft a megtalálónak azonnal készpénzben! Motor leírása: Fekete piros, gyári féynezés. Gyönyörű makulátlan állapotban volt, annyi a különleges ismertető jele, hogy a generátor fedélen egy pár nagyobb karc, és az idom alján pár apró karc található, mely szállításból eredendő! A motorban körülbelül 24000 km volt. Külföldi papíros volt a motor Rendszáma: AR85RRB mely celluxal volt rögzítve, szóval ha le is vették biztos tiszta ragasztó nyom a helye!. Kérlek titeket, hogy akinek ilyen mocit akarnak eladni pályára, vagy tud olyan botntót ahol gyakran tünnek fel "olcsón jó" alaktrészek, vagy tud bármiben segíteni az szoljon! Ebben a motorban egy fél élet munkája van! NAGYON FONTOS!
Sziasztok! Segítségetek kérném! ELLOPTÁK Cbr 600 F Sport típusú motorom 2009 szeptember 25.éről 26.ára virradóra a 18. kerületben a kertből. 100 000Ft a megtalálónak azonnal készpénzben! Motor leírása: Fekete piros, gyári féynezés. Gyönyörű makulátlan állapotban volt, annyi a különleges ismertető jele, hogy a generátor fedélen egy pár nagyobb karc, és az idom alján pár apró karc található, mely szállításból eredendő! A motorban körülbelül 24000 km volt. Külföldi papíros volt a motor Rendszáma: AR85RRB mely celluxal volt rögzítve, szóval ha le is vették biztos tiszta ragasztó nyom a helye!. Kérlek titeket, hogy akinek ilyen mocit akarnak eladni pályára, vagy tud olyan botntót ahol gyakran tünnek fel "olcsón jó" alaktrészek, vagy tud bármiben segíteni az szoljon! Ebben a motorban egy fél élet munkája van! NAGYON FONTOS!
üdv! hol vagy helyileg? a hátsósárvédő index meg a tank miatt kérdem, ha útba esnél akkor megnézném ha megvan még! légyszi erre üzenj ha megvannak még köszi! albertzoltan@galgaktv.hu
Igazábol, én beszélem rá a cbr-re, mert magamnak is azt vennék ha tehetném, következő mocim tuti az lesz.
Kicsit drágább akkor az alkatrész hozzá, mint a fazer-e,, illetve az sv-hez.
Gyertya valami spéci, miért ilyen drága?
Mennyi a biztosításod egy évre?
S.
a szervíze hatezrenként van, az olaj+ szűrő csere kb 11 000 a szervízben. erre érdemes is állítólag odafigyelni, hogy meglegyen:) a légszűrő a gyári kb 13 000, ha jól tudom ezt 18000-renként kell csrélni, a mi húzós az a gyertyák, a gyári kb 32 000 darabja, és elvileg 24-enként kell cserélni, és a szelephézagot is ilyenkor kell nézni. A hűtőfolyadék, és a fékfolyadék nem sokba fáj kb 8000 a kettő munkadíjjal. A láncszett 40-50 000 körül van rá! A gyári fékbetét olyan 15 000 körül van hozzá, de ennél van lényegesen olcsóbb alternatíva is:)
Durván ennyi, más elvileg nem kell hozzá. A vezérműláncot is elvileg 50 000 környékén kellhet cserélni, de ez használatfüggő. Összességében szerintem egy elég jó túrasportmotor , ami a pályán és az utcán is megállja helyét. A fogyasztása használatfüggő, nálam 5-6 liter közt, igaz én 90%-ban 2 személlyel használom. Az enyémben 44 000-van, de eddig semmi problémája nem volt a szervízeken kívül, na és a kopó alkatrészeken kívül.
Öcsém a cbr600f és az sv650 között vacilál.
Tudnátok írni pár valós adatot a 600f-röl?
Fogyasztás, üzemeltetési árak, meg ilyenek....
Előre is köszönjük!
Új vagyok itt.
Van egy 89-es születésü 600f1-em amihez keresek pár alkatrészt: még használható hátsó féktárcsát, a bal oldali idomból a kis ablakot és az ülés alatt lévő idomot / mindkét oldalit/ a lámpáig.
Ha van valamelyőtöknek feleslegesen ilyen alkatrésze, akkor légyszi értesítsetek. Az árban megeggyezünk.
Email címem: szepivica@citromail.hu
Előre is köszi: Zoli
Keresek cbr600 f3-at, papírok nélkül, pálya használatra. Tel: 70/330-49-27
Várom a hozzászólásokat.
De jó idő van, gyerünk, rohamra motorosok.
98-as 600-as hoz keresnék bal oldali farokidomot, és mind 2 utas lábtartót + zárat az üléshez.
Ha valaki tud akkor léci írjatok már mailt a adam.kristin@borsodi.hu címre.
Előre is THX
Nekem viszont nem volt szivem megfurni az idomot
Kinek van tapasztalata (jó és rossz) bukógombával kapcsolatosan?
Ha jól tudom, 06-os 600F-re kétféleképpen lehet felszerelni, blokk felfogatócsavarhoz idom fúrással, vagy segédvázhoz bilinccsel és nem kell idomot fúrni, melyik a jobb.
Akinek van tapasztalata, légyszi írjatok.
Kössz
Bár már nem most irtad,de azért egy pár gondolatot megosztok veled,mivel nekem mind a kettő tipisú motorom volt,(ill CBR-em van).Nekem az első nagy vasam a rf volt és egy kicsit se bántam meg,mivel(ha még nem motoroztál nagyobb motorral)ez ad egy érdekes érzést,és mivel ezzel is bőven át tudod lépni a sebesség határokat,inkább ezt ajánlanám első motornak.De abba igazad van hogy némi+kp-val már egy 600-as cbr-en is ülhetnél,de ha nincs tapasztalatod a sportmotorokhoz,én nem ajállanám.Ja és egy "gyors"motorhoz elengethetetlen a jó ruha is!Amúgy egyik tipussal se volt semmi problémám ajállom mind a kettőt.De ha mégis CBR-t vennél.........nem csak a markolatba vannak a lőerők"a motor erejét tiszteletben kell tartani!".Vannak akik azt mondják hogy ezek kis motorok,velük nem teljesen értek egyet.A döntés a tiéd!Aki tőlem megvette az rf et nagyon elégedett vele,és ő is egy 125-ös endúró után ült fel rá.Remélem tudtam segiteni.Üdv Sali
Tedd be a lopott motorokhoz is,talán nagyobb szerencséd lesz a megtalálására.
Telefonszámok: 06309870080
06705550710
Nincs véletlenül valakinek elfekvöbe egy bubis plexije 600f4hez?