A legjobban igazán az F4i-t lenne érdemes megvenni, az már nem karbis. ITT olvasgathatsz a 600F-ekről.
Ami a végsebet illeti, nekem egy 2004-es van, óra szerint 263-mat mentem vele de ebben a tartományban ennek a valós értéke kb 250. Egyébként tényleg nem ez számít, én nem is használom két kiló felett, a kényelmes tempó (körülményektől függően) 120-160 között van.
Ja még annyi hogy a másik kiszemelt az az F4 1999-es verziója. Kb mik a fő külömbségek az F2 és a 99-es F4 között? Ok, azzal tisztában vagyok hogy modernebb de mik a fő külömbségek. CSak hogy tudjam érdemes e inkább F4-et venni vagy sem.
Köszi a választ.
Viszont arra kíváncsi lennék kb mennyi lehet a végsebessége mert erről sok verziót halottam egészen 220-250 ig. Vajon mi az igazság?
Amúgy a végsebessége nem annyira lényeges, inkább az hogy egy viszonylag gyengébb 600-as szép külsővel megáldva. És igen, töröm rajta erősen a fejem mert jó állapotban lévőt már 600-700 ezer forint körül lehet kapni. Úgy számolok hogy utánna még kb egy 100-ast kell rá költeni és akkor jó lesz.
Azért még aki tud róla valamit nyugodtan írhatja mert engem érdekel
Mint irtam,nekem volt egy F2-őm.Asszem olyan 40000km körül vettem,és kb:10000-et raktam bele.Nem volt vele semmi baj,csak a "megszokott"Honda betegség,a vez.mű lánc+feszitőt kellett rajta kicserélni.Kb:40-50 ezret bir ki benne.A fogyasztása is jo volt,max 7,5-el beérte ha nagyon hajtottam.Ja,és elsőkerék csapágyat cseréltem benne,de ez csak egyedi problem volt nem jellemző rá.Amugy nagyon jo,kényelmes,és könnyen terelgethető kis motor,jo szélvédelemmel/én 176 magas vagyok/
Csak ajánlani tudom,ha ezen töröd a fejed
Hello mindenkinek.
Tudna nekem mondani valaki valamit az F2-ről?
A napokban láttam eggyet és nagyon megtetszett, azóta gyűjtöm róla az infókat. Tudom hogy régi masina de nagyon szép szerintem, és mivel eléggé jó árba is van lehetségesnek tartom hogy a kisbandit után ő lesz a megfelelő "tanuló" motor . Segítségeteket előre is köszi.
Pályán lehet, nekem még sosem sikerült 8-at produkálni, még kétszeméllyel sem!
A legkeményebb eddig 7, 5 volt, de akkor elég rendesen lett neki kenve. Normál használatban kb 120 -150 egyszeméllyel kb 6, 2, vel 6, 5!
Olvastam nemrég a forumon hogy ha jobban húzod a fülét akkor bekapja a 8-at is.
Nekem volt egy 92-es F2-őm,az persze még karbis.Ha téptem neki akkor 7,5-is bepuszilt.Amugy 140-150-ig
beérte az 5,5 lityoval.Jo kis motorok ezek!
Hello édesapám!Használt motor vásárláskor megnézünk egy halom dolgot a motoron,ezek közé tartozik a hátso kerék csapágya is./hátso kerék tehermentesités,utána kerékmozgatás a kerékkel merőlegesen/
Nem akarlak kioktatni,de nem ártott volna vinni v.kit aki ért hozzá.Amugy cseréltesd ki mert valoban be fog állni ,és nagy perec lesz belőle.Amugy sok sikert hozzá
Sziasztok.Most vettem egy 99es cbr-t .Azt tapasztaltam hogy a hátsó kerékknél a tárcsa felőli oldalon kotyog a csapágy egy kicsit.Az baj vagy ha majd felmelegszik akor fog beállni?
Sziasztok!
Lánckerékszettet szeretnék cserélni de nem tudom hogy a gyári 16/45 fogszámú szetthez való, 108 csapos lánc hossza jó lesz-e, a 15/46-os lánckerekekhez.
Vagy esetleg ehez a párositáshoz már kell a 110 csapos lánc?
Láncban a gyári DID525HV helyett a DID525ZVM-re gondoltam,ha jól tudom ennek a láncnak nagybb a szakitószilárdsága a HV-nál.
Ha valaki már cserélt ilyen fogszámra lánckerekeket láncal együtt kérem ossza meg velem a tapasztalatát.
Van valakinek 2003-mas, vagy annál újabb Cber 600 F-je amiben 50 000, vagy afeletti km van, érdekelne mik a tapasztalatok a megbízhatóság terén. Az enyémbe 41 000 van:)
Sziasztok cbr 600 f4 -em van, hány km-t megy el még akkor ha kigyullad a tankjelző 4 kocka?
és ha akkor tartalékon van hány liter az?
Előre is kössz a választ!
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem, pályázni, pályamotorzás alapjainak elsajátításához néztem ki magamnak egy '94-es évjáratú CBR F2-t átalakítva pályára, de még mielőtt megvenném szeretnék érdeklődni, hogy milyen típushiákkal találkoztatok eddig, esetleg mire figyeljek vásárláskor!?
Korábban R6-al nyomtam utcán, de nagyon sok jót hallottam az F2-ről, így pályára, tanulgatni azt gondolom jó lesz!
Szükségem lenne egy fékpedálra(csak a karra) és egy kormánysúlyra egy cbr600f-re(2007). Ha valakinek van esetleg vagy tudna valami jó bontót megköszönném.
ITT olvasgathatsz a 600F-ekről.
Ami a végsebet illeti, nekem egy 2004-es van, óra szerint 263-mat mentem vele de ebben a tartományban ennek a valós értéke kb 250. Egyébként tényleg nem ez számít, én nem is használom két kiló felett, a kényelmes tempó (körülményektől függően) 120-160 között van.