Tavaly decemberben vettem 62 ezer Km-rel. Hogy lett-e mahinálva az óraállás, azt nem tudom, de a fék és a kuplungkar is vajfinoman jár. Minden a helyén van a gépen és úgy végzi a dolgát, mint anno végezhette a 90-es évek elején. Most 66 ezernél járok már, többnyire városban közlekedek, de már megjártam vele Lilafüredet, Tokajt és legutóbb Nyíregy-Sóstót....meg eccer Pestet.
Városban kellő kényelmet nyújt, hosszabb távon 1-1.5 óra után már mocorogni kell a nyeregben.
De ezt tudjuk be a 192 centimnek.
Fogyasztása túrákon 5.1-re jött ki 120-130as utazónál...városban 220Km után kell tartalékra váltani a csapot.
A lánc zsírzását leszámítva még semmit se kellett piszkálnom a technikán.
Most tervezek majd egy szervízt egy nagyobb átvizsgálás keretében. Egy karbiszinkron biztos jót fog tenni az alapjáratnak.
Szerintem kitűnő gép, főleg kezdőknek! Kellően nagy, ha valaki nem akarja végig járni a lépcsőket és kellően sportos is.
Egy valami hiányzik belőle, a tároló rekeszek. Még az ülés alatt sincs semmi hely....legalábbis én nem találtam.
Na most néztem utána hová esik.
Mint mondottam, én az 1-es főút mentén szoktam garázdálkodni, Nagyváradtól kb Marosvásárhelyig.
Ti pedig Kolozsvártól kb 250 km-re laktok. Csak melyik irányban?
Ez jo, de nincs igy, azert ramferne egy par kilo de meg nem szedtem fel. Amugy koszonom a probalkozasaitokat, de meg mindig nem jottunk ra a dolog megoldasara. Szerintem az ulespoziciojaval nincs gond, szerintem azon nincs mit nagyon nem tudni, vagy igen?
Az a pant ott az ulesen szerintetek mire szolgal, nem lehet, hogy valami hasonlo celja van, vajon nem segit az valamit?
Cserélni akartam a motorom erre csak az piros de úgy nézem a fejidom alapján ez az évjárat.
Nincs alapjárat csak hidegen(karbi szinkron esetleg szarrá van már kopva) lezabál(lehetséges hogy túl van feszítve a szivató) és ezek állítólag min az AC-pumpa takarítása után jöttek elő.
Egy dolog még belefér de kettő is ráadásul ilyen kaliberű szerintem nem.
Oké elképzelhető hogy mégis megtette,most arra várok hogy megcwsináltassa mert addig amíg nem hallom szépen járni a motort melegen is és nem mentem vele addig nem szívesen cserélnék vele.
Ez a kis fzr könnyű és nagyon gyors.
Nekem volt egy 3 évig(SC21)-70000 km volt benne mikor eladtam,de szerintem egyszer már minimum
átfordult az órája:)Ezt tényleg nem lehet megölni,már amikor vettem tele volt harci sebekkel,aztán én is buktam vele,bár helyreállitás után nem lett már a futóműve százas...és érdekes,nekem nem szólt benne a vezérműlánc,de cseréltem,mert meg volt nyúlva,úgyszintén a generátorlánc is,az viszont zakatolt brutálisan,bár csak olyan 1500-1800-ig.Olajfogyasztása 0.4-0.8 l körül mozgott,tiltáson dobott egy kis kéket,a kompresszió óra szerint 55 ezernél 13 bar volt mind a négy hengerben,azért ez nem olyan rossz!
A sok hibája ellenére is imádtam,gyors volt,kényelmes és megbizható,túrára ideális,a súlya pedig nem vészes,legalábbis nekem nem volt az,pedig még 65 kg sem vagyok:)
Ha konkrétan kiváncsi vagy valamire kérdezz nyugodtan!
Még egy lehetőséggel nem számoltunk! i van, ha dr demeter a képei közt látható állapothoz képest felszedett 40-60kg-ot, így rettenetes hordó hasát megkerülve már nem elég hosszú az utasának a keze, hogy támaszkodjon?
Mert a barátnőm régebben panaszkodott, hogy támaszkodásnál csúszott a keze a tankon. Viszont mióta megvette a kesztyűjét, azóta nincs ilyen problémája.
Visszanézve úgy látom, hogy én talán túl későn írtam, Te meg túl korán. Legalábbis szépen beosztottuk az értelmező olvasási és a fogalamazási hiányosságokat egymás közt.
csak még egy komment: ennek a mondatnak még nem jöttem rá az értelmére, szerintem nincs... de a lényeg röviden: ha a csajszi normálisan ülne a motoron és úgy kapaszkodna, ahogy kell, akkor nem csúszkálna sehova és nem "állna el a keze" (mittomén mitől)... pláne egy F-en...
na mindegy, én befejeztem, elmondtam a véleményem (és nem csak az elsőülésről dumáltam hátrafelé, hanem tudom, miről beszélek), de nyugodtan keresgéljétek tovább a praktikákat...
...nem tudom, mennyit utaskodtál, de mindegy is... csak arra próbáltam kitérni, hogy ha a kisasszony egy 600F-en sír, akkor mit csinálna egy RR-en, vagy egy gixeren? ...ha utasként a hölgy már egy F-en nyafog, hogy így nem jó, úgy kényelmetlen, meg "eláll a kezem" és hasonló hülyeségek, akkor egyszerűen nem motorra való... szerintem...
(viszont ha ennyi baja van, akkor valószínűleg nem is tudja annyira élvezni... akkor meg minek? )
Szerintem itt a kényelem épp a rácsúszás ellen dolgozik. Úgy értem ilyen szempontból nem jó.
A gixeren utasként anno fékezéskor a haverom nyakában lógtam (kis túlzással) és utáltam. A 600F szerintem ilyen szempontból a vifferhez hasonlít inkább, azaz kicsi a vezető- és az utasülés magassága közti különbség, ami talán hozzájárul ahhoz, hogy inkább tolás jellegű lesz a tehetetlensége.
A megoldás? Nos, nem tudom, talán a kondizás, hogy a hátuk, első delta- és hátizmuk jobban bírja.
Esetleg a csere. Legalábbis a b.nőmnek ezt helyeztem kilátásba, mikor 100km után sírt, hogy kényelmetlen a VFR hátul. Mondjuk lehet, hogy előtte inkább felültetem a gixer kínpadjára, hátha értékeli utána a túrabuszt. Ha meg nem...
a "mitől"-t úgy értettem, hogy fizikailag mihez képest áll el a keze...
elképzelni nem tudom, hogy hogy ül a barátnőd a motoron, de továbbra is fenntartom, hogy nem jól...
eláll a keze? mitől áll el?
bocsi, nem akarok belevaú, de tuti, hogy nem ül jól a barátnőd a mocin.. eleget utaskodtam, a 600F ilyen szempontból nem lehet kényelmetlen
Kell váltani :))
Vicceltem, amúgy nekünk is van problémánk... alszik el hátul akármilyen temposan vezetek. Mikor érzem hogy teszi rá a sisakot a hátamra, akkor baj van :))
Na de nem komoly,
üdv.
Hiho...
Egyik barátomnak lerobbant a mocija, kiderült, hogy a töltőrelével van baj. Mennyibe kerülhet egy töltőrelé újan? vagy esetleg használtan? Tudtok bontót, ahol tutira kapok, vagy esetleg valakinek eladó?
Köszi.
Tavaly decemberben vettem 62 ezer Km-rel. Hogy lett-e mahinálva az óraállás, azt nem tudom, de a fék és a kuplungkar is vajfinoman jár. Minden a helyén van a gépen és úgy végzi a dolgát, mint anno végezhette a 90-es évek elején. Most 66 ezernél járok már, többnyire városban közlekedek, de már megjártam vele Lilafüredet, Tokajt és legutóbb Nyíregy-Sóstót....meg eccer Pestet.
Városban kellő kényelmet nyújt, hosszabb távon 1-1.5 óra után már mocorogni kell a nyeregben.
De ezt tudjuk be a 192 centimnek.
Fogyasztása túrákon 5.1-re jött ki 120-130as utazónál...városban 220Km után kell tartalékra váltani a csapot.
A lánc zsírzását leszámítva még semmit se kellett piszkálnom a technikán.
Most tervezek majd egy szervízt egy nagyobb átvizsgálás keretében. Egy karbiszinkron biztos jót fog tenni az alapjáratnak.
Szerintem kitűnő gép, főleg kezdőknek! Kellően nagy, ha valaki nem akarja végig járni a lépcsőket és kellően sportos is.
Egy valami hiányzik belőle, a tároló rekeszek. Még az ülés alatt sincs semmi hely....legalábbis én nem találtam.
Mindekinek tudom ajánlani!