Már leengedtem belőle 1.5 litert és még így is a MAX fölött van kicsivel.....
1 Hete vettem e motort és az előző tulaj töltötte ennyire fel olajjal, hogy kerekezés közben is legyen olajnyomás mert stuntra használta.
(valóban szoktak több olajat tölteni bele hogy ne kelljen átalakítani az olajzást de max 1 szűk literrel vagy inkább kicsit kevesebbet) És nem 1.5 - 2 literrel!
Ma szétszedtem és megnéztem valóban a kartelcsövön felnyomta a légszűrőházba az olajat a túltöltés miatt..... Ezért volt ez a kegyetlen füstölgés.
Így már hála istennek minden rendben van a mocival.
Fel is hívtam, hogy megdicsérjem érte azt mondta ő nem hajtotta a gépet nála nem volt ilyen probléma...
Azért vannak okos emberek szép számban kis hazánkban...
A kérdésem az lenne,hogy az olajteknő nagysága is meg lett növelve azzal az 1lit.el ? Mert ,ha csak a normál nívó annyival fölé van öntve (3,5l helyett 4,5l)akkor sürgősen engedj le róla.Nagy fordulaton ettől fel tudja hordani az olajat és nem utolsó sorban a szimeringeknek sem fog használni ,a váltó is sokkal jobban felkeveri,esetleg felhabozza az olajat.
szegény embert az ...hát sz,rul jártam megint(((
tegnap a haverom el kérte a kocsimat (elment vele a dunántúlra). este jött hazafelé,dúr defekt az útánfútón (aútópálya) . elindultam menteni, megcsináltuk , már indultunk volna vissza felé amikor alámtört a bokám , de úgy istenetesett reccsenve . kb 20 percig csillagokat látva ,várakoztunk . majd beültem és még több csillagot látva , haza vezettem...innen be a balsebre. kiderült nincs törve ,de 3 hét szigorú fekvés, jeges borogatás.
a legjobbkor tele vagyunk munkával, ráadásul tegnap bejött 2 motor csere lehetőség is...
Segítséget szeretnék kérni!
Hátha valakinek van valami ötlete.
Nem rég vettem egy CBR600F2 motort és ma volt alkalmam először kipróbálni igazán.....
Egy hete van nálam.Eddig semmi gondom nem volt vele de nem is igazán tudtam vele nagy tempót menni!
Kicsit áttételezve van így nem volt vele nehéz 6.ban megnézni mit bír.....
2.-tol 6.ig minden fokozatban tiltásközelig húzattam és 6.ban csőgázon kb30 másodperc után a kipuffból tömör kéket nyomott....
Leálítottam aztán beindítottam újra nyomta a kéket de elindultam vele mert a motorja ettől függetlenül szépen járt. a kupuffból meg csöpögött az olaj....
Kb 7 Km-t mentem vele olyan 60-as tempóval 6.ban és kezdett megszűnni a kék füst mire hazaérttem ez olyan 10km volt szinte teljesen megszűnt a füst. csak nagy fordulaton lökött egy pici kéket egy pillanatra. Indulni indul pöccre víz rendben van benne, olaj rendben van.
Annyit tudni kell róla, hogy Stuntra volt használva a motor és 1 literrel több olaj van benne, hogy 1keréken is legyen olajnyomás!
Lehetséges, hogy az 1 liter többletolaj miatt volt ez a kék füstölgés?
Állandó magas fordulaton Felnyomta volna az olajat annyira, hogy belekerült a kipufogóba?
Illetve a légszűrőházba is van olaj! Oda is benyomhatta?
Volt már meghúzatva többször is csak még így tartósabban nem volt agyonforgatva mint most.
Ha valakinek van valami értelmes ötlete, hogy mitől lehetett ez a füst annak örülnék!
Igen ennyire más a két lámpa törése. aaaaaAz egyik ugy töri a fényt mint az autóknál a tompitott ( csak ott az izzószál alsó részénél lévő árnyékolás tereli a foncsor felső részére a fényt és ennek törése révén vetül a fény lefelé) A másik lámpa pedig ugyan ugy viselkedik mint az autó reflektora teljesen előre vetiti a fényt.
Csináltam egy pár képet a mociról, és 2 Laci kolléga kíváncsi volt a motor hangjára gyári kipufogóval.
Nem akartam ide sm-re feltölteni, mert fikázná mindenki, de nem fogom egy videó kedvéért szabályoztatni, meg veretni, így inkább a youtube-t választottam, és csak CBR600F fórum tagjait terhelem ezzel.
Íme: Képek Videó_1 Vedeó_2
A gugli a barátom,és ezeket találtam még: http://www.motorcyclehidlights...
ez tuti komoly mókolást von maga után....
a másik,bár nem F4i-n hanem RR-en: http://www.600rr.net/vb/showth...
az oldal közepén,pár képpel.
Tényleg nagyon érdekel a téma,csakh én a megvalósításhoz valyni kevés vagyok.Tehát ha van vállalkozó szellemű,akkor kontakt itt,vagy mélben: varilaco@freemail.hu
http://www.youtube.com/watch?v...
vh megoldotta,bár h valójában menyire látni vele,és mennyire vakít,v h éjszaka lát e vele vmit,az 1általán nem derül ki.
Igen a refit fel téma gondolom egyértelműen hatásos!
Csak akkor tudod megcsinálni, ha rendelsz az USA-ból egy lámpát szétszeded, és a bal oldali fényszóró betétjét berakod a te lámpádba. Az amerikai változatnál forditott a világitás. Amúgy igazából mind a kettő felében ugyan az az izzó van csak a mágának a lámpának törése ,alakja más.
Én is egy darabig evvel a dologgal küszködtem, de megmondom hogy oldottam meg, mikor tompítottal mentem egyszerűen úgy éreztem hogy senki nem vesz észre egy marha kicsi pontnak vagy még annak se látszok messziről és nem egyszer fordult elő hogy így majdnem el is ütöttek arra hivatkozva hogy nem láttak.Ezt a problémát kiküszöbölve egyszerűen csak vettem bele két Super White izzót és mielőtt kigurulnék a kapun REFIT felnyomom alapból és még le nem állítom a motort a refit rajta hagyom. Többször villogtattak meg dudáltak hogy refin vagyok , de JÉÉÉÉÉ rögtön észre vett mindenki, és azóta lekopogom nem volt ilyen esetem. A rendőr is megállítót és mondta hogy ezt nem kéne , aztán elmagyaráztam neki hogy miért van rajta folyton és csak bólogatott és rögtön nem tudott semmit mondani, erre a végén azt mondja nekem, jó oké de legalább ha rendőr autó jön szembe vegyem le......további jó utat!
Sziasztok!
A segítségeteket,illetve tanácsot szeretnék kérni.
Elsőre lehet elvetemült 5letnek tartjátok,de 1 próbát megér.
Szóval nekem ha rajta ülök,akkor a jobb oldali pilácsom világít.Azért zavar,mert ha kikukucskálok 1 kocsi mögül,pont nem az az oldali világít.Xenont szeretnék bele,és úgy,h mind2 világítson,és ha fényszórót kapcsolok,akkor pedig csak az 1ik legyen az.
Meglehet e ezt oldano vh xenonnal?
Gondolom a topított,távolsgit azt csak h4-es izzóval.
Csinált már vki hasonlót,v kérdezősködjek olyan helyen,ahol motorba xenont árulnak,szerelnek.
Valaki nem tud véletlenül eladó CBR600 F2 Magyar papíros vázat?
Csak a csupasz váz kellene a papírjaival együtt!
Ha esetleg valaki tudna az adatlapomon megtalálja az e-mail címem!
Hali láttam ma mocit Győrbe a motoros kiállításon rendszám nem volt rajta de a sárvédőn az az arany matrica meg a fej idomon olaldt az összetéveszthetetlen , hát voltak rajta apróbb esztétikai hibák, pl kapaszkodó kopot volt eléggé, meg kormány összekötő meg az idom is karcos volt jó pár helyen,
de törést nem láttam rajta.
1 Hete vettem e motort és az előző tulaj töltötte ennyire fel olajjal, hogy kerekezés közben is legyen olajnyomás mert stuntra használta.
(valóban szoktak több olajat tölteni bele hogy ne kelljen átalakítani az olajzást de max 1 szűk literrel vagy inkább kicsit kevesebbet) És nem 1.5 - 2 literrel!
Ma szétszedtem és megnéztem valóban a kartelcsövön felnyomta a légszűrőházba az olajat a túltöltés miatt..... Ezért volt ez a kegyetlen füstölgés.
Így már hála istennek minden rendben van a mocival.
Fel is hívtam, hogy megdicsérjem érte azt mondta ő nem hajtotta a gépet nála nem volt ilyen probléma...
Azért vannak okos emberek szép számban kis hazánkban...