Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 2005ös f4i hez milyen légszürőt vegyek?
Mert találtam, de azt mondják, hogy ami a 2002 es hez jó az az enyémhez nem. Bár a katalógus 2001-2006 ig irja.
Előre is köszi az infókat:
akkor(ezek szerint) te laksz rossz helyen...))
csinos darab, de ez is az orszag tulso felen van, mint majdnem az osszes amit neztem :(
enyém, de ez újra festet ,mert tavaly csúsztam vele((( visszont ez még acél vázas és az még nem sérült soha... ha érdekel esetleg ,hívj bátran ,mert megtudunk eggyezni....
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=ad_show&session_id=&a
d_id=3808
tudom hogy nem magyar (hogy pontosan melyik orszagbol jott, azt meg nem), ez nem problema, a legfontosabb nekem hogy megbizhato, jo allapotu legyen, de akkor ahogy latom, ezzel remelhetoleg nem lesz gond
nemsokara elmegyek szemelyesen is megnezni

igen, a 'Suzuki CBR' eleg meredek :D mondjuk eloszor fel sem tunt, csak par perc utan esett le, csak a tipusjelzest figyeltem :)
az a baj ,hogy még nem biztos,hogy magyar... mert náluk álalában olasz gépek vannak,amit még papírozni kell. ami kb . 100 ropi
a neve elég gyanús "Suzuki CBR 600 F3"

így képről viszont hibátlannak tűnik... érdemes megnézni a csapágyakat, a láncot és lánckerekeket, féktárcsákat és betéteket, ha ezek rendben vannak (=cserélték őket) akkor nagy gond nem lehet, illetőleg az idomokat, festést, mennyire gondosan újították fel...
meg egy kerdes: talaltam egy ilyet: http://bakonymotor.com/index.p...
igy ranezesre esetleg lattok rajta valami problemat, gyanusat? vannak jobban tetszo, 1-2 evvel fiatalabb gepek is amig belefernenek a keretbe, de ez nagyon kozel van, a tobbi meg altalaban az orszag tulso felen... szoval ezt mindenkepp megnezem, de erdekelne az elozetes velemenyetek :)
koszi mindannyiotoknak, egyre biztosabb vagyok abban hogy ez a moci jo valasztas :D
olyat nem fogok talalni ami nem csuszott legalabb, 13-14 eves motornal ez kizart, de ha normalisan meg lett csinalva, akkor nem baj :)
Hali.

Ami még fontos az a kerekek, ha asszimetrikus durván a kerék kopás akkor ott gondok vannak. Persze ilyenkor nézd meg, hogy a telók a helyükön vannak-e.

Ha módod van rá akkor nézz be az idom alá is. Ott is sok mindent kideülhet. Bár nagyon kevés olyan motor van ami még nem feküdt, de attól még a világból kivisznek, ha gondozod rendszeresen. Főleg egy 600F. Meg Honda.
Legyen két kereke meg kormánya, aztán gyííí...

Viccen kívül típushiba nem nagyon van, egyedül a vezérműlánc szokott csörögni, de annak javítása sem túl drága.

Amire figyelj: esés, csúszás nyomai bárhol (kormányvégek, lábtartó, dekli) Újrafújt, festett, nem gyári színű idomok,alkatrészek, törött kormányütköző mind felejtős....

Egy kis karc az idomon még nem vész, lehet, hogy a kertajtó húzta meg...

Adott eseteben egy perecelt bringát is szépen rendberakhatnak, de ha van nem törött, akkor inkább azt, ugye...
Nem a reklám helye, de ajánlom figyelmetekbe az FR motoros magazint, az e havi szám (is) király lett.

Fastride

(semmiféle érdekeltségem nincs, tehát nem vagyok elfogult
Alap

Ma du akkor csörgök is, mert olyan kora délután ott leszünk
Hali!
Különösen nem kell odafigyelni az átlagos dolgokon kívül semmire, típushiba mint olyan nem ismert. A sok egykerekezés a teló szimmeringeket szokta gajra vágni és a kormánycsapágyat.
Ha lehet vigyél veled valakit vásárláskor aki kicsit jobban ért a gépekhez.
Jó vételt!
sziasztok!
sok nezelodes, kerdezoskodes utan most mar szinte biztos, hogy CBR600F-tulajdonos leszek nemsokara, ha minden jol megy :)
tudnatok abban segiteni, hogy ha elmegyek megnezni egyet, miket nezzek meg rajta mindenkeppen jo alaposan (tipushibak, egykerekezes tunetei, stb)? leginkabb F3 erdekelne
Nekem mindkét szár ugyanúgy volt beállítva, de te is meg tudod nézni, hogy hány fordulatot kell csavarnod befelé ütközésig. Ez eddig rendben is van, csak kíváncsi lennék a gyári értékekre, bár tudom, hogy mindenkinek magának kéne beállítani súly és motorozási stílus alapján.
Ez előtt crossom volt, azon kb 10x ennyi állítási lehetőség volt. Nem mintha annyira értettem volna hozzá.
Viszont mivel nekem még új ez a stílus, így nem tudom, hogy mennyire kell keménynek lennie a futóműnek.
Na kolléga ugyan ezt szeretném megtudni én is hogy , hogy a francba kell beállítani a futóműveket, ugyan az a típus van mint neked, de nekem is össze vissza van.NEM ÉRTEK HOZZÁ, világ életemben mindegyik motoromon a sima egyszerű teleszkopok voltak!
Fontos hogy mindegyik első teló ugyan úgy legyen beállítva, lesz valami hiba ha különböznek.
Huuu nekem ez FZR 400 után ez komoly műszer!
Gyárinak gyári, de nekm az egyik feléről leesett, és vettem egy másilat, csak azt nem tudom, hogy melyikről maradt ez meg azért kérdeztem. Nincsmit amúgy
Egyébként a futóműnek mik a gyári beállítási értékei? Nekem az első telókon és a hátsó gáztartályon is kb. 1,5 fordulatnyit van kihajtva a csavar a belső végállástól.
Mondjuk meg is lepődtem, hogy milyen keveset lehet tekergetni a csavart egyik végállásból a másikba, főleg a crossok futóművéhez képest.
Én nem vettem semmit előre, volt anyaga az esztergályosnak. Csak annyit csináltam, hogy a súly végén lévő ferde levágást én oldottam meg vasfűrésszel, mert azt nem marta ki.
És mivel nincs itthon satum, ezért svéd fogóval fogtam meg, amivel kicsit megkarcoltam az anyagot sajnos, de nem vészes.
Szia!

A fényképet azt megköszönném :). Lehet, hogy hülye kérdés, de hol tudnék vásárolni ilyen kór kockát, amiből ki lehetne esztergálni? Egyébként a te megoldásod tetszik a legjobban :)
Hali!

Kb. 110 g maga a súly + a csavar. Én kórból esztergáltattam, így nem is kellett lefesteni vagy eloxálni (ráadásul színben majdnem olyan, mint a kuplung vagy fékkar, szóval szerintem jól néz ki fém színűen). Így a súlya szinte pontosan annyi lett mint a gyári volt.
Vittem az esztergályosnak imbusz csavarokat, hogy ezeket szeretném süllyesztve rárakni és meg is csinálta szépen.

Ha gondolod lefényképezem milyen lett és feltöltöm.
a kettő együttes súlya a mértékadó (belsősúly+kormányvég)
A súlya nem sokat számít. Az igazi súly a kormányban van
Én alumínium ötvözetből esztergáltattam az LSL végsúly gombamintájára,de a gyári belső kiképzéssel,ami ezután feketére lett eloxáltatva.Így értelemszerűen nekem van benne kopóbetét is. Az alumínium miatt a összsúlya csökkent a kormányvégeknek,de a motor még így sem hajlamos a kormánycsapkodásra.
Csavarnak meg rozsdamentes 8.8-as erősségű hatlapfejű csavart raktam.
(nem az ár dominált,hanem a célszerűség)